Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

jajemen

Ny medlem
Gick med
25 Mar 2007
Hoj
Honda CBX 550 F
Har lite aggressioner som jag behöver göra mig av mig genom att skriva lite här.

Jo jag är så satans trött på folk som inte kan sköta sitt och hålla saker för sig själva. Ex. har nyligen köpt mc och all utrustning osv som kostar endel pengar.. sen behöver jag bil till jobb varje dag och min volvo 740 började ge sig så jag köpte en saab 9000 för 9000kr, inte så mkt pengar men den är iaf bra mkt bättre än 740in. Sen i veckan köpte jag en dirt bike 125 cc för att jag har i hela mitt liv viljat ha en cross, därför köpte jag denna "minicross" för att leka med helt enkelt. Jag är inte rik eller har massa pengar som jag fått utan jag har jobbat ihop mina pengar och jobbar heltid. Ändå får man höra av folk att "fan vad du måste ha mycket pengar" "två bilar, mc och cross" :confused: . JA men jag jobbar! Fatta! :huvet . Jag lägger mina pengar på vad jag vill, eller? Senast var det en granne som jag inte brukar snacka med så mycket, han frågade ifall jag verkligen skulle ha 2 bilar och cross. Precis som att jag var helt dum i huvet. Klart jag ska sälja mina andra bil eftersom jag bara behöver en.
Så nu känns det bättre när man skrivit av sig :) Folk får gärna tycker vad de vill men de ska inte lägga sig i min ekonomi eller vad jag köper för mina pengar jag har över när jag betalt räkningar.

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Honda RS125R
Jag är förbannad på alla danskar som envisas med att röka så förbannat och inomhus dessutom. :mad:
Tur det blir slut på det inom snar framtid.

_teSSan_

Guest
Jag är förbannad för att den som bestämmer tror att det är helt okej att folk som inte är gamla dör.

Det är inte okej. :4skrika :mad:

Last edited:

vwmartin

Rookie
Gick med
9 Sep 2003
Hoj
Ingen just nu..
En kindtand har bestämt sig för att röra sig uppåt vilket medför ont i tandköttet!! lätt att sova...

/Martin

Dominator-Rocks

Guest
Mina barn :näsblod Dom har retat upp mig hela dan trots tappra försök från min sida med en massa aktiviteter och Burgerking mellis osv osv så har dom vart 2st djävuls ungar! Och nu brann det av rejält vart så jävla förbannad skällde ut dem efter noter... och vad fick jag för det en fet spänningshuvudvärk:huvet :huvet :huvet :huvet :huvet

StormBringer

??????????
Gick med
13 Aug 2006
Hoj
gsx-R 750 -96 Streetfighter
Jag blir så förbannad!!! Av mina 3 veckor semester har det regnat i 32 dagar... nästan iaf

pontus_n

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2007
Hoj
Suzuki GSX-R 600 K1
Något som gör mig förbannad är gnälliga gubbar!

Häromdagen parkerade vi bil + trailer med båt på en gata vid en polare. Ut springer en gubbe och undrar argt om vi ska stå där länge. Vi replikerar att vi enbart ska hämta några grejer snabbt. Då börjar ha vifta om att han har sin tomtgräns till höger å vänster (på en allmän gata mitt i stan).

Då tänkte jag i efterhand att "varför blev jag inte förbannad, nästa gång så...)

Några dagar efter det så dyker det upp en till gubbjävel när vi har parkerat båten på en hyrd uppställnigsplats i en hamn som polarn betalar för. Under tiden han står där och domderar så funderar jag på om jag inte borde bli förbannad på honom direkt, istället för att ta all skit...

Jag väntar bara på nästa gubbe som kommer med tillrättavisningar nu, då ska han få se på förbannelse!

Så med andra ord är jag förbannad främst på att jag inte kan bli förbannad när jag borde:)

Stefan

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blå Kronan med dubbla pakethållare
Tanten på banken gjorde mig lite smågrinig.
Varför stirrar de sig blinda på grundlönen och inte den faktiska inkomsten när de räknar på lån.
Nu kommer ju nånanna jävel köpa "mitt" hus.

Mirran

Tjolahopp!
Gick med
26 Sep 2004
Hoj
Tröttnat..
Mina barn :näsblod Dom har retat upp mig hela dan trots tappra försök från min sida med en massa aktiviteter och Burgerking mellis osv osv så har dom vart 2st djävuls ungar! Och nu brann det av rejält vart så jävla förbannad skällde ut dem efter noter... och vad fick jag för det en fet spänningshuvudvärk:huvet :huvet :huvet :huvet :huvet
:D :D Jadu, ungar kan reta en till vansinne iaf. under semestern..

Tror inte på att skämma bort dom med massa aktiviteter, då blir dom bara mer odrägliga och ska ha mer...Ungar ska ha tråkigt ibland!!

Paradoxy

Guest
:mad: på ungar som springer på minigolfbanan..att han råkade bli träffad av en golfboll av :tuttar blev en nyttig läxa...tyckte ungens farsa också

:huvet det var ju hålet jag skulle träffa, inte ungen, jag förlorade därmed en väldigt viktig vadslagning :6surkart

Ja jävlar, små skitungar och minigolf går fan inte ihop. Sist jag spelade minigolf så var där nån familj med båda föräldrarna, en liten kille som inte kunde stå still utan gick omkring och viftade med sin klubba överallt, och en liten tjej som hade något liknande problem.

Dom var där och störde oss genom halva banan, men tillslut så slog den lille killen till sin syrra i ansiktet med klubban och man hörde hur han träffade tanden och den gick sönder. Dom sprang därifrån och jag log inombords.

Hoppas det var så traumatiskt för hela familjen att dom aldrig mer spelar minigolf :huvet

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Ja jävlar, små skitungar och minigolf går fan inte ihop.

Dom var där och störde oss genom halva banan, men tillslut så slog den lille killen till sin syrra i ansiktet med klubban och man hörde hur han träffade tanden och den gick sönder. Dom sprang därifrån och jag log inombords.

Själv asg jag hela vägen till bilen så jag fick ont i magen :mad: .

Sååå pathfinder; vågar du dig på en returmatch kvitt eller dubbelt :brynad.

Ska bli intressant o se vad man träffar nästa gång :rolleyes:, nog bäst att ta med :hjälm för säkerhetsskull

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...