Är det verkligen ingen som varit förbannad på flera dagar? Det gör mig förbannad.![]()
Är det verkligen ingen som varit förbannad på flera dagar? Det gör mig förbannad.![]()
Man blir förbannad.
Mina barnDom har retat upp mig hela dan trots tappra försök från min sida med en massa aktiviteter och Burgerking mellis osv osv så har dom vart 2st djävuls ungar! Och nu brann det av rejält vart så jävla förbannad skällde ut dem efter noter... och vad fick jag för det en fet spänningshuvudvärk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
det var ju hålet jag skulle träffa, inte ungen, jag förlorade därmed en väldigt viktig vadslagning
![]()
på ungar som springer på minigolfbanan..att han råkade bli träffad av en golfboll av
blev en nyttig läxa...tyckte ungens farsa också
det var ju hålet jag skulle träffa, inte ungen, jag förlorade därmed en väldigt viktig vadslagning
![]()
Ja jävlar, små skitungar och minigolf går fan inte ihop.
Dom var där och störde oss genom halva banan, men tillslut så slog den lille killen till sin syrra i ansiktet med klubban och man hörde hur han träffade tanden och den gick sönder. Dom sprang därifrån och jag log inombords.
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!