Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

Dominator-Rocks

Guest
:mad: :mad:

Grannarna!

(Grankärringa) Hon berättade med stor inlevelse och med ett leende på läpparna att granne nr2 hade gnällt om att min motorcykel ständigt stod på ett olämpligt ställe...

:mad: :mad: :mad:

Jag svarade kärringen med att granne nr2 HADE alldeles för lite att göra och borde skaffa sig ett jobb då försvann iaf flinet!

Jag hatar arbetlösa/pansios som har way to much fritid och därmed går och stör sig på ALLTING................... !

Edit: Rök ihop med granne nr2 för ett par veckor sen.... damen i huset flög ut när jag hade bråttom iväg på knarren....

Hon: Jag har sett att du busåker med den där........

Jag: Jaha.. *tystnad*

Hon: Det får man inte

Jag: Ledsen! Men jag har faktiskt inte tid med dig just nu, kom igen senare.

Hon: :va

Jag: Hejrå varva lite Xtra.

Last edited:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Att KalleNorton inte kommer tillbaka...att unga människor dör så traumatiskt. Man vill be alla sina vänner att sälja sina hojar o sluta åka..NU. Men det går ju inte för man vill behålla sin egen hoj..o göra det man älskar mest..köra! Det gör vi alla. Men det känns som cirkeln sluts tätare om en..förut hade man ett fåtal vänner som körde hoj och kunde ibland höra talas om att någon dog och tycka det var hemskt. Nu är det för ofta och för nära..nästan hela min bekantskapskrets kör hoj. På gott och ont..

Det gör ont nu :(

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Men det går ju inte för man vill behålla sin egen hoj..o göra det man älskar mest..köra!

Tjejen du vet att jag finns här:tummenupp

Han ger och han tar, tyvärr är det alldeles för många avskum som får leva medans dom unga rycks bort alldeles för tidigt. Du kan bara inte sluta åka hoj, låt inte "det" vinna, tar man bort allt som är farligt eller ohälsosamt i livet så försvinner också spänningen.

Usch vad dåligt samvete man får när man läser ditt inlägg, är så att jag skämms!:huvet

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Tjejen du vet att jag finns här:tummenupp

Han ger och han tar, tyvärr är det alldeles för många avskum som får leva medans dom unga rycks bort alldeles för tidigt. Du kan bara inte sluta åka hoj, låt inte "det" vinna, tar man bort allt som är farligt eller ohälsosamt i livet så försvinner också spänningen.

Usch vad dåligt samvete man får när man läser ditt inlägg, är så att jag skämms!:huvet

Tack Davva :)
Det är bara så orättvist. Jag gråter ihjäl mig när jag tänker på Oskars föräldrar..hur orkar man?

madman

Mekaniker
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Suzuki GSX-R 1100 -94
kan det varit då min mobil gick sönder under arbetstid och jag inte får nån ersättning?, eller då min kusin tryckte sönder min framruta på bilen utan ens be om förlåtelse? eller varför inte då nån krossade min ruta på förardörren?
(lyckligtvis är det inte samma dag det hände på)

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Att KalleNorton inte kommer tillbaka...att unga människor dör så traumatiskt. Man vill be alla sina vänner att sälja sina hojar o sluta åka..NU. Men det går ju inte för man vill behålla sin egen hoj..o göra det man älskar mest..köra! Det gör vi alla. Men det känns som cirkeln sluts tätare om en..förut hade man ett fåtal vänner som körde hoj och kunde ibland höra talas om att någon dog och tycka det var hemskt. Nu är det för ofta och för nära..nästan hela min bekantskapskrets kör hoj. På gott och ont..

Har jag sovit under en sten? Vad har hänt med KalleNorton?
Man får sig en tankeställare varje gång, för min egen del har det blivit alldeles för många känns det som :(

särkrille

pojkband
Gick med
4 Jun 2007
Hoj
svart sak
Någon i din närhet som lider av fetma? Flickvän, mamma, pappa, bror,syster du själv?

nepp, men dom behöver inte känna sig ensamma, stör mig även på fula

som idag t.ex när jag var på systemet och skulle köpa mig en flaska vitt ifrån -92 som jag beställt, då står det ett äckel där och harvar i baginboxarna efter billigaste smörjan att slänga i sig framför "så ska det låta" på kvällskvisten, inte nog med det, när jag sedan går ur och ska sätta mig i min mercedes så har fanskapet parkerat brevid mig i sin nissan "skrotamigsnarast" cherry, och eftersom hon självklart ska släpa på satans avkomma som hon avlat fram så slår dom upp dörren i min bil.

kan ju inte bara vara jag som blir irreterad på detta?

Dominator-Rocks

Guest
nepp, men dom behöver inte känna sig ensamma, stör mig även på fula

som idag t.ex när jag var på systemet och skulle köpa mig en flaska vitt ifrån -92 som jag beställt, då står det ett äckel där och harvar i baginboxarna efter billigaste smörjan att slänga i sig framför "så ska det låta" på kvällskvisten, inte nog med det, när jag sedan går ur och ska sätta mig i min mercedes så har fanskapet parkerat brevid mig i sin nissan "skrotamigsnarast" cherry, och eftersom hon självklart ska släpa på satans avkomma som hon avlat fram så slår dom upp dörren i min bil.

kan ju inte bara vara jag som blir irreterad på detta?

Är du så jäävla snygg själv då ?

Men jag vet vad du pratar om Fula Feta Fåniga Fattiglappar...
Gött att man själv är Snygg Stark Smal och Stenrik, åker flashig knarr och fet bil!

Last edited:

särkrille

pojkband
Gick med
4 Jun 2007
Hoj
svart sak
Är du så jäävla snygg själv då ?

Men jag vet vad du pratar om fula feta fattiglappar... Jävla pattrask!

Gött att man själv är Snygg Stark Smal och Stenrik, åker flashig knarr och fet bil!

tack, äntligen någon som förstår mig

Tycker dock du var lite hård i dina ord, jag hade formulerat mig annorlunda

Dominator-Rocks

Guest
DET här jääävla vädret! :mad:

Satt och kollade på vädret igår och Östergötland skulle få solmolnigt väder idag med temp runt 20... jag vigde denna dag till mc körning!

Jag har då faan inte sett till någon sol grått å trist!

Tur man har Goretex kläder för nu drar jag :hojsmilie

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...