Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Now, now. Easy on that tangentbord. :hihi

Jag får svårtatt kontrollera min ilska när jag ser sånt..det får mig att tänka på elaka ungar när man var liten. Det finns ingen anledning att få en människa som är godhjärtad att må sämre..var hon ett as så skulle jag kanske inte lägga mig i, tycka att "what comes around goes around"..men hon är en fin tjej som bryr sig om andra hela tiden. Och gång på gång får hon på käften! Av livet och människor runt omkring! DET gör mig arg!
Det kostar inget att vara snäll. Och det kostar ännu mindre att hålla käften!!111

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
Tillfälligt avbrott
3105303 Den finns inte så lycka till.
För att var ärlig så tycker jag det är konstigt att en moderator får hålla på och häckla folk som inte mår bra!

Det är ju anledningen att hon skriver här..hon mår inte bra och hon är förbannad på det för det är frustrerande. Känns det skönt att racka ner på en människa som inte mår bra? Tycker ni det????

Ni får mig att må illa!!!!
Ähh men va fan, coola ner dig! Om tjejen mår dåligt så får hon troligtvis proffisionell hjälp..
Att offentligt beklaga sig, gör bara människor irriterade.. Vem säger att hon är ensam om sina bekymmer, att hon är den enda som lever med smärta?

Detta är inte stackarsmig.se.. Keep it real, or keep out!

edit: nu kan ni fortsätta i "tycka synd tråden".. http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=164007

Last edited:

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
På grund av påhopp och en allt sämre atmosfär så stängs den här tråden nu.

Moderatorer samt övriga medlemmar, agera lite finare va?... inte slynaktigt förortsbeteende utan hänsyn till andra.

vänd på poletten, nästa gång ni berättar något personligt... vill ni bli skrattade i ansiktet? nej, tror inte det.

/moralkaka =)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...