Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Det e väl ingenting!!! :mad:

Jag fick en repa i safirglaset på min nya Rolex Submariner igår. :gråta Va faan ska jag göra nu? :confused:
roland.jpg

Aha. Det går bra för Rollers Däck ser jag.....:tummenupp
Eller har du köpt klockan på Omar på Sveavägen?

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Det e väl ingenting!!! :mad:

Jag fick en repa i safirglaset på min nya Rolex Submariner igår. :gråta Va faan ska jag göra nu? [/IMG]

:va hur har du lyckats med det, har också safirglas i min klocka, frågade ang repor när jag bytte batteri fick till svar; safirglas går ej att repa (??)

Garanti kvar? Extra försäkring?

Last edited:

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
Tillfälligt avbrott
3103456 Jag blir förbannad på din stil när du uttrycker dig!

Du behöver inte prova att ha dom sakerna hon har men du kan försöka visa lite respekt för någon som har just det utgångsläget som hon har.

Att det finns gatubarn i Indien och brazilien och Polen och ..överallt, har inget med det att göra. Att kalla hennes situation för svensk självömkan tycker jag är lågt och sårande.
Vissa saker kan man väl hålla käften om...även om man tycker dom!
Lågt!!
Att fiska medömkan ter sig för mig förbannat ynkligt! Prata sjukdomar med din läkare istället, ta en Treo och var glad att du är svensk..

Ps: vad vet ni om mig, kanske är jag stomiopererad? Men aldrig att jag skulle gnälla offentligt..

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Gatubarn hit och kroniska sjukdomar dit.... Vem fan bryr sig?

Jag har en repa i mitt klockglas sa jag! :fakta HALLÅ!

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Den här tråden får mig att le rätt ofta. Är det syftet med den, eller får man bara vara arg?

Jag älskar när folk är förbannade för att alla i deras omgivning är dumma i huvet (Jo, jag gnäller över det själv ibland. Det känns hemskt) när de i själva verket kanske borde rannsaka sig själva.

Sen är det faktiskt ganska roligt när unga människor, oftast tjejer, anammat sina morsors beteendemönster. "Åh, jag har ont i lederna. Det är cystisk fibros!" Nej, dumma tjej. Du är överviktig och har sovit konstigt. Skyll dig själv.

Min cyniska inställning är en outsinlig källa till glädje, åtminstone för mig. Kram.

pw

new ride
Gick med
26 Aug 2004
Hoj
1.3 0.75 0.45
Sen är det faktiskt ganska roligt när unga människor, oftast tjejer, anammat sina morsors beteendemönster. "Åh, jag har ont i lederna. Det är cystisk fibros!" Nej, dumma tjej. Du är överviktig och har sovit konstigt. Skyll dig själv.

Min cyniska inställning är en outsinlig källa till glädje, åtminstone för mig. Kram.

Det är skönt att du vågar. Många verkar göra det till en livsstil att gnälla.

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...

Haha, nu skrattade jag högre än vad som är lämpligt på arbetet.

Men jag är allvarligt förbannad på brudar som seglar under lesbisk flagg och sen häver ur sig att de är allätare. Idioter.

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Ehh.. Hur fan "provar man själv" att leva med "6 kroniska sjukdomar samt 4 allvarliga skador"??

Mina månader bland gatubarn i Indien gör att svensk självömkan ter sig något fadd..

:va Nu blir jag både förvånad och besviken.
Tror du inte att hon valt att slippa allt detta om hon kunde?
Ingen väljer självmant att ha 6 kroniska sjukdomar eller 4 allvarliga skador.
Att dagligen ha ont är inte något jag vill ha och jag kan förstå hur hon har de.
Då jag själv har en skada i musklerna i höger höft...

Att sen slänga in att gatubarnen har de värre i diverse länder...tja de vet vi alla att dom har.
Att värk är ett I-lands problem kan väll vara så men snälla bagatalisera inte saker som ni inte vet något om. Att alltid ha ont 24 timmar / dygn 365 dagar om året ÄR inte något någon väljer frivilligt att ha.

:rolleyes: Roller tulle dej som har en repa i din Rolex klocka...:gnissla måste vara tungt att den satte sig just där...

(vissa stavfel finns med och dom är också kroniska så dom får ni stå ut med ;))

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
Tillfälligt avbrott
3105122 :va Nu blir jag både förvånad och besviken.
Tror du inte att hon valt att slippa allt detta om hon kunde?
Ingen väljer självmant att ha 6 kroniska sjukdomar eller 4 allvarliga skador.
Att dagligen ha ont är inte något jag vill ha och jag kan förstå hur hon har de.
Då jag själv har en skada i musklerna i höger höft...

Att sen slänga in att gatubarnen har de värre i diverse länder...tja de vet vi alla att dom har.
Att värk är ett I-lands problem kan väll vara så men snälla bagatalisera inte saker som ni inte vet något om. Att alltid ha ont 24 timmar / dygn 365 dagar om året ÄR inte något någon väljer frivilligt att ha.

:rolleyes: Roller tulle dej som har en repa i din Rolex klocka...:gnissla måste vara tungt att den satte sig just där...

(vissa stavfel finns med och dom är också kroniska så dom får ni stå ut med ;))
Ja. och jag är född med stor kuk.. Men inte fan lider någon med mej för det!

Har hon tur så kanske det blir en morfinpump på recept.. Det gäller att se det positiva i situationen..

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Ja. och jag är född med stor kuk.. Men inte fan lider någon med mej för det!
:D :såjaponken Ja de måste vara ett stort problem att ha de...

Har hon tur så kanske det blir en morfinpump på recept.. Det gäller att se det positiva i situationen..

Jag tror nog att hon gör de, men vissa dagar är de svårt att se nå positivt genom de smärtor hon har...

Så som jag känner denna tös är en glad och trevlig tjej med hjärta och hjärna på rätta stället.

Men vissa dagar mår man bara dåligt och har för ont för att kunna hitta de där lilla som är positivt i ens situation...har inte du själv sånna dagar??

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Att fiska medömkan ter sig för mig förbannat ynkligt! Prata sjukdomar med din läkare istället, ta en Treo och var glad att du är svensk..

Ps: vad vet ni om mig, kanske är jag stomiopererad? Men aldrig att jag skulle gnälla offentligt..

Liksom hon inte skulle diskutera sina överdimensionerade kroppsdelar eller lägga upp bilder där hon gränslar en hoj naken...alla är olika...så knip!

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Är utbota less på tomma och korkade människor som bara är en fasad, som behöver förstärka sig själva med olika yttre attribut. Kom ner på jorden va?

Är man dum ska man ha ont var det nån här som sa, och jag håller med.

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Liksom hon inte skulle diskutera sina överdimensionerade kroppsdelar eller lägga upp bilder där hon gränslar en hoj naken...alla är olika...så knip!

1) jag är stötdämpad..redan innan jag har skydd. Ramlar jag frammåt så studsar jag rakt up igen (DD)..

Jag hittade ingen bild där du är naken på hojen, men det måste ju inte betyda att den inte finns.

LeeRoy

Fh Fh Fh
Gick med
18 Oct 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -96
Att jag måste raka mig idag :mad:

hmm kan man vaxa nyllet :va eller sån där kräm cheyerna har borde inte de funka :va

hmm jobbigt, synd om mig :arsele

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Jag hittade ingen bild där du är naken på hojen, men det måste ju inte betyda att den inte finns.

Den finns inte så lycka till.
För att var ärlig så tycker jag det är konstigt att en moderator får hålla på och häckla folk som inte mår bra!

Det är ju anledningen att hon skriver här..hon mår inte bra och hon är förbannad på det för det är frustrerande. Känns det skönt att racka ner på en människa som inte mår bra? Tycker ni det????

Ni får mig att må illa!!!!

Last edited by a moderator:

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
3105303 Den finns inte så lycka till.
För att var ärlig så tycker jag det är konstigt att en moderator får hålla på och häckla folk som inte mår bra!

Det är ju anledningen att hon skriver här..hon mår inte bra och hon är förbannad på det för det är frustrerande. Känns det skönt att racka ner på en människa som inte mår bra? Tycker ni det????

Ni får mig att må illa!!!!
Now, now. Easy on that tangentbord. :hihi

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2