Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Att bensinmackarna inte har bil/mc relaterade grejjor längre, utan bara jävla badbollar och hamburgare.

I kväll behövde jag kabelskor, och fukttäta skarvhylsor alla hade samma sortiment av flatstift, men ingen hade rundstift och ingen hade fukttäta skarhylsor.

Nåväl, jag drog om den gamla elen och fick in motståndet till diodblinkersarna, men i h-vete att jag skarvar kabeln i skärmen med vanliga skarvhylsor, jakten går vidare i morgon...
(nu blinkar mina vanliga blinkersar hysteriskt fort istället)

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Att GB har skitglassar i år. Blir sugen på glass hela tiden bara för att besviken lomma ut ur affären för att jag inte vill tjata sönder top hat helt och hållet :mad:

Skytt

Fattig student
Gick med
10 Sep 2006
Hoj
Hojlös
Dagens spark i arslet går till dem jag hyr min nya lägenhet av(Lulebo). Har idag gått över en vecka sen jag fick nyckeln och kan fortfarande inte flytta in eftersom de inte kan göra deras jobb. När jag fick nyckeln var det bara att gå in och inse att det såg ut som skit och beställa ombesiktning... och jag arbetar på Migrationsverket så jag vet vad som är låg standard eller inte och det här sög fan... :mad:

crossniklas

Scooterbög
Gick med
27 Feb 2005
Hoj
SR172
jag blir också irreterad på henne

Fan att hon inte kunde uppfostra sonen sin ordentligt

Exakt... :gnissla

Alla i familjen tycker hon har en skruv lös när hon blir irriterad på mig för att jag t.ex. glömmer att bädda sängen och alla andra får skit av henne (och allt blir 100 gånger värre).

Gud vad man skäms... :näsblod :näsblod

Skönt nu drar man till Östhammar istället så slipper man få skit hela tiden! :yoparty

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Jag blev förbannad för att jag vaknade, och för att jag insåg att jag inte har några vänner och allt är skit i största allmänhet.:huvet

Last edited:

Torrfarfar

Torrfarfar
Gick med
29 Dec 2006
Hoj
Svart Kawa
Att de finns epa tarktorer överallt å dom tror att dom äger vägen:mad: När jag åkte hem från en kompis nu så körde en upp brevid å varvade vi ett röljus. Trots att jag har en slö 4 t 125:a så drog jag han järnet, att de ens försöker:mad:

Last edited:

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
Men jag bor i Muppsala...vi har GB, GB eller GB att välja mellan:rolleyes:

Förövrigt är jag förbannad på min lillebror...ingen kan få mitt blod att koka som han..och han verkar njuta av det. Det är bajs att vi jobbar ihop!!! :mad:

Våga inte flytta söderut vi vill ha vår glass för oss själva...

Mrs. Laphroaig

Guest
jag är så jävla förbannade helvetes trött på att ständigt ha ont någonstans !!!!!!!!!!!!!

Mrs. Laphroaig

Guest
Well.. Skaffa en pojkvän som inte misshandlar dig!!

Prova själv att försöka leva med 6 kroniska sjukdomar samt 4 allvarliga skador som gör livet till ett rent helvete dygnet runt ! Du skulle inte klara ett dygn.
Om du tror att du var rolig så tänk inte ens tanken

Last edited:

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
Tillfälligt avbrott
3102363 Prova själv att försöka leva med 6 kroniska sjukdomar samt 4 allvarliga skador som gör livet till ett rent helvete dygnet runt ! Du skulle inte klara ett dygn.
Om du tror att du var rolig så tänk inte ens tanken
Ehh.. Hur fan "provar man själv" att leva med "6 kroniska sjukdomar samt 4 allvarliga skador"??

Mina månader bland gatubarn i Indien gör att svensk självömkan ter sig något fadd..

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Ehh.. Hur fan "provar man själv" att leva med "6 kroniska sjukdomar samt 4 allvarliga skador"??

Mina månader bland gatubarn i Indien gör att svensk självömkan ter sig något fadd..

Jag blir förbannad på din stil när du uttrycker dig!

Du behöver inte prova att ha dom sakerna hon har men du kan försöka visa lite respekt för någon som har just det utgångsläget som hon har.

Att det finns gatubarn i Indien och brazilien och Polen och ..överallt, har inget med det att göra. Att kalla hennes situation för svensk självömkan tycker jag är lågt och sårande.
Vissa saker kan man väl hålla käften om...även om man tycker dom!
Lågt!!

Last edited by a moderator:

Vaektra

Mamma
Gick med
6 Dec 2004
Hoj
nu står det 2 hojjar i garaget :)

Jag brukar också tänka på att det finns de som har det värre än mig, barn som svälter, katastrofer mm mm men när smärtan kommer över en och man inget kan göra utan bara lägga sig ner på marken, nacken och ryggen krampar och varje andtag känns som knivhugg, eftersom man inte kan andas kommer yrsel och kvävningskänslan är inte kul.

Så, även om orsaken till smärtan är ett I-landsproblem, klotade med hojjen förra sommaren. Tar det inte bort det onda.

Tänk dig för innan du hackar på någon annas smärta, vare sig den är själslig eller kroppslig.

-- Mrs. Laphroaig, Kram på dig.

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n

Det e väl ingenting!!! :mad:

Jag fick en repa i safirglaset på min nya Rolex Submariner igår. :gråta Va faan ska jag göra nu? :confused:
roland.jpg

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...