Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Säger gubben som döljer sin homosexualitet genom att bli tillsammans me en shemale :D

Nu blev det här "Vad fick dig och le idag tråden "

Nu ska vi bli förbannade igen:mad:
Ska ut i skärgården med la familia i morron å vädret suger buffel !

Gabor

Guest
Säger gubben som döljer sin homosexualitet genom att bli tillsammans me en shemale :D
:mad:
(meningen är ju att du eller jag ska vara förbannade i den här tråden, annars gills det inte.) :huvet

( fan, de funkar inte, jag blir inte arg)

Nu blev det här "Vad fick dig och le idag tråden "

Nu ska vi bli förbannade igen:mad:
Ska ut i skärgården med la familia i morron å vädret suger buffel !

Vissa straffar gud direkt...( :D )

Last edited:

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
:mad:
(meningen är ju att du eller jag ska vara förbannade i den här tråden, annars gills det inte.) :huvet

( fan, de funkar inte, jag blir inte arg)

Vissa straffar gud direkt...( :D )

Så blir det när man är fakir !:D

Westergren

Homokuppe, liten palle, söka andra kille
Gick med
19 Aug 2004
Hoj
S3 -05, Perák -49, Z650 -82

Det står ganska klart och tydligt att hon inte såg att det var handikapp-parkering, och att hon givetvis ställt sig någon annanstans om hon sett det.

Se, där har vi en sak som gjort mig förbannad idag. Folk som utan giltigt handikapptillstånd parkerar på handikapprutor, och som i övrigt parkerar lite som dom känner för, bara för att slippa ta tio extra steg med tjockbena till affärsporten.

Själv kör jag lastbil och jag ljuger fan inte om jag säger att det händer tio gånger om dan att min inte tar sig fram till lastzon, för att folk är så äckligt jävla lata att dom inte kan parkera på avsedd plats. Parkering med bil sker på avsedd jävla plats, och står du på handikapp-parkering så har du tillstånd, annars kör jag fan över dig. :mad:
Har en syster som av skäl vi inte behöver gå in på är en av de som med tillstånd parkerar på handikapp-platser. Varje gång jag ser nån jävel stå där utan tillstånd så tänker jag på hennes smärta när hon får ställa sig längst bort på parkeringen för att lata jävla svennebanan ska slippa gå så långt.

Har i övrigt åtminstone i jobbsammanhang bara goda erfarenheter av p-lisor.
Dom försöker ju åtminstone se till att man kan ta sig fram i stan under arbetsdagarna.

Mum!n

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2006
Hoj
En rosa
en kol svart snubbe frågar/gapar om ja har en cigg
nej har bara den(fingrar i kors o tänker köp egna din piiip
ska fan skapet börja bråka o gapa kom hit me dig din fega jävel...va fan! liksom tar vi in för skit(sur som fan 3 timmar efter):mad:

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
en kol svart snubbe frågar/gapar om ja har en cigg
nej har bara den(fingrar i kors o tänker köp egna din piiip
ska fan skapet börja bråka o gapa kom hit me dig din fega jävel...va fan! liksom tar vi in för skit(sur som fan 3 timmar efter):mad:
Blir det svenskaprov för medborgarskap, så åker du ut.
Pass dig!

pw

new ride
Gick med
26 Aug 2004
Hoj
1.3 0.75 0.45
En jävla airbaglampa har börjat lysa ilsket i min bil, och det verkar bara vara att vackert lämna in på felsök... :mad:

Kia

Guest
Se, där har vi en sak som gjort mig förbannad idag. Folk som utan giltigt handikapptillstånd parkerar på handikapprutor, och som i övrigt parkerar lite som dom känner för, bara för att slippa ta tio extra steg med tjockbena till affärsporten.

Själv kör jag lastbil och jag ljuger fan inte om jag säger att det händer tio gånger om dan att min inte tar sig fram till lastzon, för att folk är så äckligt jävla lata att dom inte kan parkera på avsedd plats. Parkering med bil sker på avsedd jävla plats, och står du på handikapp-parkering så har du tillstånd, annars kör jag fan över dig. :mad:
Har en syster som av skäl vi inte behöver gå in på är en av de som med tillstånd parkerar på handikapp-platser. Varje gång jag ser nån jävel stå där utan tillstånd så tänker jag på hennes smärta när hon får ställa sig längst bort på parkeringen för att lata jävla svennebanan ska slippa gå så långt.

Har i övrigt åtminstone i jobbsammanhang bara goda erfarenheter av p-lisor.
Dom försöker ju åtminstone se till att man kan ta sig fram i stan under arbetsdagarna.

:yoparty

Äntligen nån med huvud på.... :yoparty

Handikapprutorna är till för de som är rörelsehindrade och har fått ett tillstånd av kommunen, inte för de som bara är handikappade i huvudet och tror de är världsbäst "jag skulle ju bara...." Det finns INGEN ursäkt att stå på (och därmed utgöra ett hinder) en handikappruta om man inte har nåt tillstånd. Om man sen inte ser eller kan läsa skyltar så får man ju skylla sig själv att det sen sitter en lapp på rutan. Att gapa över p-lisan när man själv gjort fel :huvet Förstår inte att det ska vara så svårt att acceptera och förlika sig med tanken på att man själv gjort fel och faktiskt förtjänar p-boten.
Handikapprutorna är till för de handikappade (med tillstånd)

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Att något lowlife har gjort inbrott i våran skåpbil. Hur svårt kan det vara att låta andras saker vara ifred?
Dom har först hela panelen där stereon satt plus hackat hål i metallen runt hela låset på passagersidan. Även påbörjat på skjutdörren.
För en ynka stereo som knappt är värd någonting. Dessutom tar dom inte ens med sig displayen :va

Slöddertälje gör sig påmint :mad:

sportbike

Guest
Jävligt surt Alicia.
Själv har jag återigen försökt att skapa ´mitt garage´och än en gång,efter en timmes jobb med text och foton,lyckats med konststycket att allting försvann.

Grrrrrr...................

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Tillfälligt utan!
Fick ett sms av en trevlig och söt tjej att jag var välkommen på hennes inflyttningsfest på kvällen. Detta fick jag kl 18, hon bor 22 mil bort. :huvet VARFÖR skicka?! Samma sak som att hon vill att jag inte skulle komma ju.... hon hade inte behövt säga något överhuvudtaget.

Detta gjorde mig förbannad igår egentligen... men var så sur då...så jag skrev inget då!

//KaliZ

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
GSR 750 -12
En jävla airbaglampa har börjat lysa ilsket i min bil, och det verkar bara vara att vackert lämna in på felsök... :mad:

Låt mig gissa, BMW?

Jag är smått förbannad att jag måste jobba idag pga att en slarver till arbets"kamrat" inte har gjort sitt jobb i veckan så att jag måste köra in det i helgen.

Hade ju velat köra Gesunda idag! :mad:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Fick ett sms av en trevlig och söt tjej att jag var välkommen på hennes inflyttningsfest på kvällen. Detta fick jag kl 18, hon bor 22 mil bort. :huvet VARFÖR skicka?! Samma sak som att hon vill att jag inte skulle komma ju.... hon hade inte behövt säga något överhuvudtaget.

Detta gjorde mig förbannad igår egentligen... men var så sur då...så jag skrev inget då!

//KaliZ

22mil tar två timmar, spotta i händerna och stryk bak håret...

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.

//KaliZ
Du kanske var den enda som hon bjöd. Vid nio så tände hon stearinljusen och kröp ner i sängen för att vänta på dig, och så åkte inte du dit. :gnissla

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S