Gabor
Guest
That´s life with your wife.
Rimstugan är igång
Just do it the right way, stay Gay !
That´s life with your wife.
Rimstugan är igång
Just do it the right way, stay Gay !
Säger gubben som döljer sin homosexualitet genom att bli tillsammans me en shemale
Säger gubben som döljer sin homosexualitet genom att bli tillsammans me en shemale
Nu blev det här "Vad fick dig och le idag tråden "
Nu ska vi bli förbannade igen
Ska ut i skärgården med la familia i morron å vädret suger buffel !
(meningen är ju att du eller jag ska vara förbannade i den här tråden, annars gills det inte.)
( fan, de funkar inte, jag blir inte arg)
Vissa straffar gud direkt...( )
Det står ganska klart och tydligt att hon inte såg att det var handikapp-parkering, och att hon givetvis ställt sig någon annanstans om hon sett det.
(meningen är ju att du eller jag ska vara förbannade i den här tråden, annars gills det inte.)
( fan, de funkar inte, jag blir inte arg)
Vissa straffar gud direkt...( )
Blir det svenskaprov för medborgarskap, så åker du ut.en kol svart snubbe frågar/gapar om ja har en cigg
nej har bara den(fingrar i kors o tänker köp egna din piiip
ska fan skapet börja bråka o gapa kom hit me dig din fega jävel...va fan! liksom tar vi in för skit(sur som fan 3 timmar efter)
Se, där har vi en sak som gjort mig förbannad idag. Folk som utan giltigt handikapptillstånd parkerar på handikapprutor, och som i övrigt parkerar lite som dom känner för, bara för att slippa ta tio extra steg med tjockbena till affärsporten.
Själv kör jag lastbil och jag ljuger fan inte om jag säger att det händer tio gånger om dan att min inte tar sig fram till lastzon, för att folk är så äckligt jävla lata att dom inte kan parkera på avsedd plats. Parkering med bil sker på avsedd jävla plats, och står du på handikapp-parkering så har du tillstånd, annars kör jag fan över dig.
Har en syster som av skäl vi inte behöver gå in på är en av de som med tillstånd parkerar på handikapp-platser. Varje gång jag ser nån jävel stå där utan tillstånd så tänker jag på hennes smärta när hon får ställa sig längst bort på parkeringen för att lata jävla svennebanan ska slippa gå så långt.
Har i övrigt åtminstone i jobbsammanhang bara goda erfarenheter av p-lisor.
Dom försöker ju åtminstone se till att man kan ta sig fram i stan under arbetsdagarna.
En jävla airbaglampa har börjat lysa ilsket i min bil, och det verkar bara vara att vackert lämna in på felsök...
Fick ett sms av en trevlig och söt tjej att jag var välkommen på hennes inflyttningsfest på kvällen. Detta fick jag kl 18, hon bor 22 mil bort. VARFÖR skicka?! Samma sak som att hon vill att jag inte skulle komma ju.... hon hade inte behövt säga något överhuvudtaget.
Detta gjorde mig förbannad igår egentligen... men var så sur då...så jag skrev inget då!
//KaliZ
Du kanske var den enda som hon bjöd. Vid nio så tände hon stearinljusen och kröp ner i sängen för att vänta på dig, och så åkte inte du dit.Fick ett sms av en trevlig och söt tjej att jag var välkommen på hennes inflyttningsfest på kvällen. Detta fick jag kl 18, hon bor 22 mil bort. VARFÖR skicka?! Samma sak som att hon vill att jag inte skulle komma ju.... hon hade inte behövt säga något överhuvudtaget.
Detta gjorde mig förbannad igår egentligen... men var så sur då...så jag skrev inget då!
//KaliZ
Broc Parkes!
då är vi två
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|