Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Blev riktigt totalt jättepisst inatt. De va nårra jävlar som eldade i vår trägård:mad: ( bor ensam hemma nu ute på landet). Smyger ut bakom huset å startar fyrhjullingen. Funderade på å ta en yxa i näven försökerhets skull me de blev inte så. Startar skiten å drar iväg, ungjävlarna får syn på mig komma dundrandes. Dom springer som fan dom små jävlarna, helt plötsligt dör fyrhjulingen bara å låter blubb blubb. DÅ VA JAG ARG Men de vätrsta var att de va moppedister(HATA). NÄSTA GÅNG JAG SER DOM SKA JAG HÅNGA UPP DOM I ETT TRÄD I FOTKNÖLARNA :mad: :mad: :mad:
nEjj hEng dEm i pUng kulErna å spÅta pÅ dEms anNsikte!!!!!!!!!!!!!!111111111:yoparty :yoparty :yoparty :kulspruta :kulspruta :kulspruta :tummenupp :tummenupp

Torrfarfar

Torrfarfar
Gick med
29 Dec 2006
Hoj
Svart Kawa
nEjj hEng dEm i pUng kulErna å spÅta pÅ dEms anNsikte!!!!!!!!!!!!!!111111111:yoparty :yoparty :yoparty :kulspruta :kulspruta :kulspruta :tummenupp :tummenupp

NÄE DÅ E JAG FÖR SNÄLL:mad: De värsta e att jag vet precis vilka de är, men ska sitta å lura i buskarna sen jävlar ska jag kasta mig på dom:mad: :yoparty . Tips på vad jag kan göra för att de ska lida riktigt ordentligt. Nu förstår jag varför de finss dödstraff:mad: ( De är en tjej i gänget åxå ).

LeeRoy

Fh Fh Fh
Gick med
18 Oct 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -96
ojoj, nu får du hålla dig i skinnet i 2år en liten grej till å de tar lappen.. de kan ta den redan nu om dina 2 fortskörningar har vart i grym hastighet.. blir kul å se va du säger när brevet dimper in där de står att du skall skicka in ditt KK i de bifogade brevet till Länstyrelsen ;)

första va 113 på 90 väg tror ja å nu va de 71 på 50väg.... :va

e la inte så farligt :rolleyes:

är du säker på att de e 2år gråns? hört de va ett halvår :gnissla

har lite gammalt innan med en fortkörning, dimljus ingen n-plåt men de är typ 3-5år sen så de kan la inte spela nån roll?? :gnissla

Torrfarfar

Torrfarfar
Gick med
29 Dec 2006
Hoj
Svart Kawa
näej näej den äran ska dom inte få, fast de kanske är rätt straff :tungan. Skiter i att borsta tänderna idag å käkar massa vitlök å så hånglar jag upp dom imon :yoparty :tummenupp

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Alla högljudda feta (inte alltid kroppsligt..det är ett sinnestillstånd) morsor på badplatserna.
Jag tror att det är ett drag som dom utvecklar såfort dom har tryckt ut en unge.
Då får man tydligen rätten att svampa runt på badplatser, köpcentrum etc och vråla hur jäkla högt man vill..gärna gå med alla sina tillbehör påstaplade på en vagn eller kundvagn så man tar upp hela gångvägen..utan att kolla sig omkring om man kanske blockerar andra.
Men skrikandet är det som knäcker mig.
Man ligger på sin solstol o snusar i solen plötsligt har mongot upptäckt något som hon inte gillar att lilla Tobias gör 600 meter bort. Dån man bröla så att blodet stannar på alla runt omkring
"TOBiiiiiijaaaaaaaaaaaaas NU KOMMER DU HIT(uttalas som ett hundskall)..ANNARS FÅR DU MINSANN INTE NÅGOT NYTT "867 KRONORS SPEL HELT UTAN ANLEDNING" INNAN MIDDAGEN SOM KOMMER ATT BESTÅ AV McDONALDS".

Den läskiga lilla bortskämda grinollen med intorkad Nogger blandat med kaksmulor i hela ansiktet blir arg och börjar:
a) gråta krokodiltårar tills jag och alla runtomkring vill simma i poolens djupa ände med stora stenar bundna krig anklarna bara för att få tystnad eller..

b) trotsar sin gaphalsiga morsa och låtsas som om han inte känner henne ( och för att vara ärlig så skulle jag göra detsamma)...dock blir moderskapet helt mongo o förkunnar samma budskap i samma ton i ca 20 minuter i en stämma får blodet att stelna i ådrorna och man tänker på en korsning mellan Hyacinth i Skenet Bedrar (eller vad den heter på svenska) och en fullständigt okontrollerad och sönderhetsad pitbull.

Detta är inte en engångshändelse heller..det händer överallt..varje dag. Vad är det som gör att vissa kvinnor blir fullsändiga monster helt utan självrespekt när dom får barn? Det är inte ovanligt att maken tilltalas i samma ton.

Om jag skulle uppvisa ett enda tecken på sådant beteende NÅGONSIN så hoppas jag att min man tar en kudde o lägger över mitt ansikte när jag sover! Vi kan ta med det i äktenskapsförordet tillochmed :tummenupp

:mad: FAN DUCKIE HADE RÄTT...fast jag är ganska glad ifall...:)

Last edited by a moderator:

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Alla högljudda feta (inte alltid kroppsligt..det är ett sinnestillstånd) morsor på badplatserna.
Jag tror att det är ett drag som dom utvecklar såfort dom har tryckt ut en unge.
Då får man tydligen rätten att svampa runt på badplatser, köpcentrum etc och vråla hur jäkla högt man vill..gärna gå med alla sina tillbehör påstaplade på en vagn eller kundvagn så man tar upp hela gångvägen..utan att kolla sig omkring om man kanske blockerar andra.
Men skrikandet är det som knäcker mig.
Man ligger på sin solstol o snusar i solen plötsligt har mongot upptäckt något som hon inte gillar att lilla Tobias gör 600 meter bort. Dån man bröla så att blodet stannar på alla runt omkring
"TOBiiiiiijaaaaaaaaaaaaas NU KOMMER DU HIT(uttalas som ett hundskall)..ANNARS FÅR DU MINSANN INTE NÅGOT NYTT "867 KRONORS SPEL HELT UTAN ANLEDNING" INNAN MIDDAGEN SOM KOMMER ATT BESTÅ AV McDONALDS".

Den läskiga lilla bortskämda grinollen med intorkad Nogger blandat med kaksmulor i hela ansiktet blir arg och börjar:
a) gråta krokodiltårar tills jag och alla runtomkring vill simma i poolens djupa ände med stora stenar bundna krig anklarna bara för att få tystnad eller..

b) trotsar sin gaphalsiga morsa och låtsas som om han inte känner henne ( och för att vara ärlig så skulle jag göra detsamma)...dock blir moderskapet helt mongo o förkunnar samma budskap i samma ton i ca 20 minuter i en stämma får blodet att stelna i ådrorna och man tänker på en korsning mellan Hyacinth i Skenet Bedrar (eller vad den heter på svenska) och en fullständigt okontrollerad och sönderhetsad pitbull.

Detta är inte en engångshändelse heller..det händer överallt..varje dag. Vad är det som gör att vissa kvinnor blir fullsändiga monster helt utan självrespekt när dom får barn? Det är inte ovanligt att maken tilltalas i samma ton.

Om jag skulle uppvisa ett enda tecken på sådant beteende NÅGONSIN så hoppas jag att min man tar en kudde o lägger över mitt ansikte när jag sover! Vi kan ta med det i äktenskapsförordet tillochmed :tummenupp

:mad: FAN DUCKIE HADE RÄTT...fast jag är ganska glad ifall...:)
"Fucked by Lejf" nu?

Gabor

Guest
blalalaablatext

...:)

jag vet...frustrerade felkn***ade bitterfi**or....mannen har oftast redan lämnat dem---:tummenupp

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Herr Kackerlacka gjorde mig lite lätt irriterad nyss. Eller om det möjligen var fru Kackerlacka. Då lägger hon tusentals ägg i min huvudkudde, säkert.

Vad snabba dom är, dom små liven!

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Herr Kackerlacka gjorde mig lite lätt irriterad nyss. Eller om det möjligen var fru Kackerlacka. Då lägger hon tusentals ägg i min huvudkudde, säkert.

Vad snabba dom är, dom små liven!
Bara att hoppas att hon inte utnyttjat dig i sömnen. Att betala underhåll på ett par tusen kids lär göra dig snäppet mer än "lätt irriterad".

Mrs. Laphroaig

Guest

Instämmer med dig Nursey. Och vad är det som gör att väldigt många mammor går från att vara riktigt snygga till att se ut som fan själv ?
Inget jag blir förbannad på men det retar mig nått jävulskt. Att få barn är en stor grej, visst , men inte nått att skylla på "jag har inte hunnit tvätta håret, sminka mig, ta på mig kläder utan barnspyor" Det behöver inte heller alltid gälla mammor till nyfödda utan det kan vara till barn som börjar dra sig uppåt 6-7 år! Och hur svårt kan det vara att gå ner graviditetskilona ???
Man äter inte för två och har aldrig gjort, kommer aldrig göra. Barnet tar sin näring först och mamman får sen resten under graviditeten.
För att citera Nursey:"om jag skulle uppvisa ett enda tecken på sådant beteende NÅGONSIN så hoppas jag att min man tar en kudde och lägger över mitt ansikte när jag sover!"

Jhoony

Ny medlem
Gick med
15 Nov 2006
Hoj
GPz 900r & XL 600R

Kan hålla med om att det kan vara duktigt irriterande, men vad som gör mig riktigt tokförbannad är snarare föräldrar som ger fullständigt fan i vad deras barn sysslar med.

Häromdan var jag inne i en mataffär för att, ja, handla mat, och ser en liten kille på, tja, 4 år kanske, välta ner typ 10 flingpaket på golvet för att sedan stampa på dem. Det hela såg tämligen underhållande ut, och jag skulle gärna ha varit med och visat lite avsky mot Bran Flakes:en, men jag tror, och tycker, att det är sånt man bör göra hemma hos sig själv istället. Två meter därifrån står mamman (som faktiskt hade vissa MILF-kvalitéer för övrigt :brynad ) och skiter fullständigt i vad grabben har för sig. Till saken hör även att jag hörde att nåt skojeri var i görningen typ 10 meter bort, så det fanns rimligtvis vissa möjligheter för Mrs. Milf att upptäckta att grabben utförde en skapligt lik Godzilla-imitation bredvid henne.

Efter att jag gett henne what-the-shit-blicken™ en stund tittar hon först på mig, sen på ungen, sen tillbaka på mig och...LER. Människan står där och ler ett sånt där förbannat "Ja, se ungar"-leende :mad: Tror ni hon plockar upp skiten? Nä. Tror ni hon går och hämtar nån lämplig Ica-knegare för att måhända göra rätt för sig, eller åtminstone tala om vad som hänt? Nä. Hon skopar upp ungen och går ut ur affären.

Se även: skitföräldrar som drar med sig åldershandikappade till biografen/resturangen och betraktar alla andra som deras barnvakter som det går utmärkt bra att paja en hel kväll för.

zilog

Mr. Hardtechno
Gick med
13 Jan 2004
Hoj
RSV1103R -02 Magnesium, VW Polo 1.4 GTI -97
Att jag egentligen inte har något att vara förbannad på :hata

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...