Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

Mirran

Tjolahopp!
Gick med
26 Sep 2004
Hoj
Tröttnat..
Instämmer med dig Nursey. Och vad är det som gör att väldigt många mammor går från att vara riktigt snygga till att se ut som fan själv ?
Inget jag blir förbannad på men det retar mig nått jävulskt. Att få barn är en stor grej, visst , men inte nått att skylla på "jag har inte hunnit tvätta håret, sminka mig, ta på mig kläder utan barnspyor" Det behöver inte heller alltid gälla mammor till nyfödda utan det kan vara till barn som börjar dra sig uppåt 6-7 år! Och hur svårt kan det vara att gå ner graviditetskilona ???
Man äter inte för två och har aldrig gjort, kommer aldrig göra. Barnet tar sin näring först och mamman får sen resten under graviditeten.
För att citera Nursey:"om jag skulle uppvisa ett enda tecken på sådant beteende NÅGONSIN så hoppas jag att min man tar en kudde och lägger över mitt ansikte när jag sover!"
Lätt att spekulera i detta när man inte har några egna barn...Din man kommer nog att isf. kväva dig med en kudde flera gånger om..:D :rolleyes:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
För att klargöra en sak, jag tycker att skrikiga morsor är irriterande. Vill kanske omformulera min inledning i förra inlägget (där jag sade feta) för jag håller inte riktigt med Mrs L i vad hon säger om övervikten. Det är inte lätt att gå ner och jag har inte ens ungar:skrämd.

Övervikt kan bero på en hel mängd saker och smink samt hårborste kanske inte känns som prio för dom mammorna (vilket är synd men förståerligt på samma gång).

Kia

Guest
Kärringar över 30 borde fan lämnas in till återvinning.

Känner sig tydligen så hotade av att det kommer en 20+ som vågar säga emot, att de måste få frispel flera gånger om.... tragiskt.

Men jag är miljövän så jag är för återvinning. :tummenupp

Bäst att göra ett tillägg innan någon tar åt sig:

Nej jag syftar inte på någon härinne (även om det tydligen finns en hel del härinne också som uppenbarligen fått för lite nuppa) utan på ett gäng brudar jag och en väninna träffade på ute på vår senaste krogrunda.

Last edited:

Mrs. Laphroaig

Guest
Lätt att spekulera i detta när man inte har några egna barn...Din man kommer nog att isf. kväva dig med en kudde flera gånger om..:D :rolleyes:

Bara för man får barn behöver man inte förfalla totalt. Fixa till sig själv när barnet sover eller när barnet är med sin pappa, tja tiden finns faktiskt. Det gäller att hitta den och använda den.
Man blir inte handlingsförlamad av att få barn. Visst vikten är säkert svår för många att bli av med men det hjälper ju knappast att äta pizza, dricka cola å vräka i sig godis som många gör.
Nu är det 80/20 chans att jag inte kommer få några barn så kudden ligger nog still :D

jezziiie

Member of Huddinge MCK.
Gick med
13 Jun 2003
Hoj
En okonventionell gatmissil, enligt Allt om MC. (ombyggd ZZR med släpvagn)
Onsdag den 18 juli 2007

Förbannad-orsak 1: En inkompetent kärring som inte kan få tummen ur och skicka ett par enstaka adresser till mig. Ghaaah. Det sinkar ju hela mitt ansvarsområde också!!

Förbannad-orsak 2: Min bästa väninna som inte inser sitt eget förbannade bästa!!

Förbannad-orsak 3: All disk som hägrar i mitt kök.

:mad: :huvet :gnissla

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Onsdag den 18 juli 2007

Förbannad-orsak 1: En inkompetent kärring som inte kan få tummen ur och skicka ett par enstaka adresser till mig. Ghaaah. Det sinkar ju hela mitt ansvarsområde också!!

Förbannad-orsak 2: Min bästa väninna som inte inser sitt eget förbannade bästa!!

Förbannad-orsak 3: All disk som hägrar i mitt kök.

:mad: :huvet :gnissla

Disken är väl bara att diska?
Värre med hägrarna.
Tror dom är fridlysta.

Gabor

Guest
Fy FAn

Förbannad för att jag inte kan sluta tidigare på jobbet för att folk har tagit semester å för att en del inte orkar komma som skulle ha varit här...:mad: .

Hoppas det regnar så de får russinpitt å att deras semster blir helt bostkastad..

Kia

Guest
Hahaha :rofl

Tur att du får nuppa så jävla mycket, annars hade du ju varit som alla oss andra vanliga (griniga och sura?) människor :tummenupp

:D

Jajamänsan.

Jag var på väg att bli en såndär bitterf***a som bara går runt och surar. Men jag skiljde mig, började om, skaffade en villig ungrare och nuppar precis så mycket jag vill.... :tummenupp

Det är tur att det finns några glada och snälla människor (som jag te x.) i detta sura och bittra sällskap... :yoparty

selin

Gemenskapshatare
Gick med
31 Mar 2005
Hoj
Såld
Varför skulle man bli sur när man inte fått knulla? Det nämns jämnt och ständigt. Jag förstår inte.

Mirran

Tjolahopp!
Gick med
26 Sep 2004
Hoj
Tröttnat..
Bara för man får barn behöver man inte förfalla totalt. Fixa till sig själv när barnet sover eller när barnet är med sin pappa, tja tiden finns faktiskt. Det gäller att hitta den och använda den.
Man blir inte handlingsförlamad av att få barn. Visst vikten är säkert svår för många att bli av med men det hjälper ju knappast att äta pizza, dricka cola å vräka i sig godis som många gör.
Nu är det 80/20 chans att jag inte kommer få några barn så kudden ligger nog still :D
Jag tycker inte heller att man behöver förfalla totalt...Vem vet, dom mammor du sett kanske har ett kolikbarn som hållit dom vakna en hel natt..Tror inte att dom prioriterar sminket och hårborsten, tiden kanske finns men inte orken..

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning