Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

SSDD

Same Shit Diffrent Day
Gick med
14 Mar 2003
Hoj
Alla är gamla:Laverda, Kawa,Honda, Ducati, HD,
Jessan skrev:
2600184 Vaknade som sagt av att kattjäveln spydde på golvet nedanför sängen
Regn
Trodde att det var torsdag men det vara bara onsdag
Eftersom det inte var torsdag, inga pannkakor :(
Gick lika bra som vanligt på jobbet
Regn!
Bussen var en kvart sen när jag skulle hem
sedan körde den fel 2 ggr :tummenupp
Kom på för sent att jag inte avbokat träningen vilket leder till "böter" (ringde ändå 1,5h innan den skulle börja!!)
Krångel på spårvagnsspåret så vi fick stå och vänta
När jag skulle köpa mat tog de inte kort för maskinen hade slutat fungera
Fick gå och ta ut pengar, bara 500-lappar
Inget kontoutdrag
Regn!!
:mad:
Yepp
Så er'e å bo i göteborg...:arsele

_teSSan_

Guest
Jag skriver i förebyggande syfte, för jag vet hur förbannad jag kommer att va på mig själv imorron bitti när klockan ringer 6.30.

VARFÖR HAR JAG INTE GÅTT OCH LAGT MIG ÄN????? :mad:

Gabor

Guest
Inte förbannad, men bra irriterad...

...gamlauppsala järvägsbommar som går ner å inte kommer det någe tåg, 5 min innan det händer att ett krypkörande litet skit tåg kommer ....trorr man att det kommer att sladda i kurvan om dom kör fortare..??:arsele

Sen hinner 3 bilar över innan bomjävlarna går ner igen, samma 5 minuter innan norrlandexpressen kommer oi 100 knyck....:rolleyes:

Sen trafiken på E4 an genom uppsala, långsamma förare i v. fil å ingen framför, filbytarmästerskap, ingen koll, åså dessa jävlar som snackar mobiltelefon och inte har koll på vad fan som händer runtomkring...Är alla med i Livets Ord å låter Jesus föra fram biljäveln..??..:pannkyss :huvet .

Fan sitt i tältet istället å byxrunka mobilen......

Väl ute på E4 motorväg så ligger en polisbil å masar i 90-100, å ingen vågar köra om......

Japp, sen till jobbet med en halvtimme, mötet är inte kul, chefen gnäller...:rolleyes: ...

Nu ska jag förhandla med 3 nya på jobbet om deras skylldigheter, dom kommer inte att få en enda rättighet idag. :mad:

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
Idag är jag förbannad på H&M som i utvalda butiker säljer kollektionen från Viktor & Rolf. "Mitt" H&M är inte en utvald butik.

Gabor

Guest
Nursey skrev:
2600530 *sträng Nörsi* Gabor, var snäll mot dom nya på jobbet :mattias

Nu lugnt, trevliga grabbar. En blir min personlige assistent i 6 mån.Han ska få esspressomaskin utbildning. Jag Gillar att fika serru..:D

De andra två får "ut å jobba med er"..

Favoriserar man en , så jobbar de andra bättre, i hopp om att få förlängd anställning.:tummenupp

duckie skrev:
2600574 Idag är jag förbannad på H&M som i utvalda butiker säljer kollektionen från Viktor & Rolf. "Mitt" H&M är inte en utvald butik.

Ja det där lät allvarligt, en anmälan till konsumentverket är på sin plats.

Last edited:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
duckie skrev:
2600574 Idag är jag förbannad på H&M som i utvalda butiker säljer kollektionen från Viktor & Rolf. "Mitt" H&M är inte en utvald butik.

Ankan..vi kommer ha det här i storstan ;) Vet du vad? Om du vet vad du vill ha så kan jag tjöpa o skicka upp det till dig..till nordpolen ;)

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
jag blir förbannad på nån jävla låssmed som är i kåken å härjar.. han har hållt på å borra å banka i över en timme nu,, p ja vill sova efter å ha jobbat hela natten

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
Nursey skrev:
2600623 Ankan..vi kommer ha det här i storstan ;) Vet du vad? Om du vet vad du vill ha så kan jag tjöpa o skicka upp det till dig..till nordpolen ;)

Med tanke på att de haft öppet i hela 35 minuter redan, så är de nog SLUT! :gråta.
Jag ville ha denna fina tjärleksblus i stlk 38.

Bifogat

• hmvit.jpg
    hmvit.jpg
    11.1 KB · Visningar: 100

Kia

Guest
Tja, pengar som vanligt här då. Blev sur när jag kollade kontot idag. Hade tänkt handla nån snygg outfit till tjejmiddagen på lördag men datarösten som meddelade mitt saldo på kontot sa "Jo hej du, ta nåt ur garderoben..."

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
Jag blev förbannad på att den satans jävla Alfa Romeo-verkstaden bredvid min tillfälliga arbetsplats ställer sina jävla retard-bilar på våra parkeringsplatser, trots skyltar. Sen blir jag förbannad på jävla Europark som inte sköter sitt jobb och lappar dessa jävla missfoster, trots att dom i andra fall aldrig är sena att få dra fram sina bötesblock.

Jag ska fan nyckla biljävlarna.

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
duckie skrev:
2600701 Med tanke på att de haft öppet i hela 35 minuter redan, så är de nog SLUT! :gråta.
Jag ville ha denna fina tjärleksblus i stlk 38.

Dacki :( jag slogs med femtielva hormonstinna fruntimmer och pucklade ner 13 tonåringar och det var innan jag ens såg Hennes o Mauritz :gnissla

Väl därinne pratade jag med en manlig(?) expedit som hade mer smink än Sly Stallones morsa..men det fanns inget hopp. Kvinnor är ett scary släkte..det var fan blodtörstiga blickar jag fick då jag smög förbi kön till provrummen för att kolla "rejecthängaren" om det var ngn som hade provat o dumpat en sådan blus där :skrämd

Jag skall hålla ett öga på H&M åt dig iallafall :)

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
Nursey skrev:
2600917 Dacki :( jag slogs med femtielva hormonstinna fruntimmer och pucklade ner 13 tonåringar och det var innan jag ens såg Hennes o Mauritz :gnissla

Väl därinne pratade jag med en manlig(?) expedit som hade mer smink än Sly Stallones morsa..men det fanns inget hopp. Kvinnor är ett scary släkte..det var fan blodtörstiga blickar jag fick då jag smög förbi kön till provrummen för att kolla "rejecthängaren" om det var ngn som hade provat o dumpat en sådan blus där :skrämd

Jag skall hålla ett öga på H&M åt dig iallafall :)

Åååå du är den sötaste jag vet! :kär

Tack för försöket, det var mycket snällt.
Så här var det i Malmö: http://www.aftonbladet.se/vss/malmo/story/0,2789,928079,00.html

:fasansfull

Nu blir det till att jaga på ebay till hutlösa priser!

För er som är intresserade, jag gör typ ... vadsomhelst för en blus..

kleinealf

Ny medlem
Gick med
10 Dec 2005
Hoj
cr 125 -93 och Apollo 128cc modell 82 -57
att bussjäveln bara åker för bi mig när jag står med biljett och allt i handen, så då fårjag vänta yttligare en timme, kommer då en timme försent till skolan. har lust att slå ihjäl någon på x-trafik:mad: :mad: :mad:

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION