Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
AndreasNo skrev:
2666460 Ja va synd de e om dig, nån annan får göra det åt dig.. du måste va redigt förbannad :gnissla

Va fan ska jag göra då när jag inte får loss skiten? De behöver ju inte byta däcken åt mig, bara lossa muttrarna...
 

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Ser Kaknästornet från köket
Hoj
RSV1000R
Folk som pratar om saker de inte förstår sig på men ändåså försöker låta kunniga trots sina otaliga fel gör mig halvt bannad. Idag var det en journalist som spydde ut sina åsikter i en fråga han uppenbarligen inte hade någom direkt kunskap om och det bästa är att folk lyssnar på sådana :mad:. Inte konstigt att världsbilden blir sne fölr en del människor när man sprider dumhet över hela riket :mad::mad::mad:
 

Gabor

Guest
Lite förbannad på att nya E4 an inte öppnat en vecka tidigare runt uppsala...
... så man slipper ligga bakom ALLA TROTTA JAVLA FORARE SOM INTE KAN KORA BIL NAR DET LIGGER LITE RIMFROST PA VAGEN OCH DET INTA GAR ATT KORA OM IDIOTERNA SOM SEGAR OMKRING ......:huvet
 

J.F.S

Hojlös.. :'(
Gick med
8 Jul 2005
Ort
Borlänge
Hoj
är såld..
Gabor skrev:
2668108 ... så man slipper ligga bakom ALLA TROTTA JAVLA FORARE SOM INTE KAN KORA BIL NAR DET LIGGER LITE RIMFROST PA VAGEN OCH DET INTA GAR ATT KORA OM IDIOTERNA SOM SEGAR OMKRING ......:huvet

EXAKT min reaktion den här forbannade morgonen. Inte ens bönderna här uppe kan köra över 70km/h när det ligger lite vitt skit på vägen. :mad: :mad: :mad:
 

Kia

Guest
Blev sur och grinig idag när jag kom på hur mycket jag har kvar att göra innan julafton. Hatar julen.

Sen blev ju inte dagen direkt bättre av att man tittar ut på en frusen bil och inser att det är nästan hundra grader kallt i detta jäkla istidsland.... Brrrr...
 

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Va på verkstan med bilhelvet. gratis förbesiktning.

En handbromsvajer behöver bytas. Bromsklossarna behöver smörjas till så att de löper fritt. Har fått stenkast på ena dimmljuset, så det måste bytas innan besiktningen i jan.


Hata bilar. Ska det vara så svårt för mäsnkligheten att bygga ett fordon som håller och är underhållsfri i åtminstone 10 år?!

Inte ens nya bilar håller. Vem f*n betalar 200.000-300.000kr för nytt skrot som man vet inte kommer att hålla?!

fy fan
 

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Såklart att jag bor!!
Hoj
No more!! :( :( :(
Zee skrev:
2668142 Inte ens nya bilar håller. Vem f*n betalar 200.000-300.000kr för nytt skrot som man vet inte kommer att hålla?!

fy fan

Där kan jag hålla med....har en Volvo som har ett par år på nacken och en jävla massa grejer som måste bytas ändå. SKITBIL!!!!! Ska det vara på det viset. Då kan man ju fan lika gärna köpa 2 bilar för samma pengar och skicka skiten när det börjar jävlas. :rolleyes:

Och så blir jag förbannad på kommunen som ska ha en massa jävla anmälningar och man ska ansöka om en jävla massa lov så fort man ska göra nåt. :huvet
 

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Ort
Borlänge
Hoj
Street Triple R
Madhonda skrev:
2668372 Där kan jag hålla med....har en Volvo som har ett par år på nacken och en jävla massa grejer som måste bytas ändå. SKITBIL!!!!! Ska det vara på det viset. Då kan man ju fan lika gärna köpa 2 bilar för samma pengar och skicka skiten när det börjar jävlas. :rolleyes:

Och så blir jag förbannad på kommunen som ska ha en massa jävla anmälningar och man ska ansöka om en jävla massa lov så fort man ska göra nåt. :huvet

VIlket språk! :gnissla
 

Kia

Guest
När tvättmaskinen nyss fick för sig att gå sönder. :mad:
Blir inge roligt att berätta för sambon när han kommer hem från jobbet ikväll att han ska få ägna sin lediga dag, i morgon, till att laga tvättmaskinen.... :gnissla
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Madhonda skrev:
2668458 Så du blev förbannad för att jag svär.?? :va

Jag tycker om att svära...tackar...tackar..!! :)

Jag svär också en del.. En av damerna på jobbet förklarade en dag att -"Gods surname is NOT damn it". Å sen hotade hon att tvätta min mun med tvål :hihi
 

KalleNorton

Avliden medlem
Gick med
2 Jan 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Hayabusa turbo, 25kw
Jag fick jullov idag (jag går på gymnasiet, you see). Det var bra, drygt två veckors ledighet. För att fira lite gick jag och några kompisar till det närmsta öl-haket för att dricka... öl. Vad vi då fick reda på var att de inte serverade alkohol innan klockan 11. Klockan var då halv 10.

:MUUAAAAAARGGHH
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Madhonda skrev:
2668372 Där kan jag hålla med....har en Volvo som har ett par år på nacken och en jävla massa grejer som måste bytas ändå. SKITBIL!!!!! Ska det vara på det viset. Då kan man ju fan lika gärna köpa 2 bilar för samma pengar och skicka skiten när det börjar jävlas. :rolleyes:

Och så blir jag förbannad på kommunen som ska ha en massa jävla anmälningar och man ska ansöka om en jävla massa lov så fort man ska göra nåt. :huvet

Där har du problemet. Måste du ha Volvo, köp en 940. Relativt problemfri och jävligt tråkig :tummenupp

När ska folk inse att bilar inte är problemfria om man inte underhåller dom?
Zee, du kanske kan svara på det?
 

J.F.S

Hojlös.. :'(
Gick med
8 Jul 2005
Ort
Borlänge
Hoj
är såld..
Madhonda skrev:
2668372 Där kan jag hålla med....har en Volvo som har ett par år på nacken och en jävla massa grejer som måste bytas ändå. SKITBIL!!!!! Ska det vara på det viset. Då kan man ju fan lika gärna köpa 2 bilar för samma pengar och skicka skiten när det börjar jävlas. :rolleyes:

Och så blir jag förbannad på kommunen som ska ha en massa jävla anmälningar och man ska ansöka om en jävla massa lov så fort man ska göra nåt. :huvet


Köp en Audi och betala bilfan två gånger ;) Jag har snart byggt en ny Adui A4 av reservdelar. VAG älskar mig. Fick ett "vykort" idag med texten: "Tack för senast! Hoppas att du är nöjd och att bilen går som den ska."

Ja vafan, ni lagade den ju för över 8 tusen spänn för mindre än en 1 månad sen. Borde inte biljäveln hålla ihop?

:mad:
 

tycon1

nkka
Gick med
14 Mar 2004
Ort
Ute i skogen..
Hoj
Ingen...
Jag blir lika förbannad varje dag..på ett ungefär.
Alla dessa bilförare som orsakar alla dessa bilköer var enda jävla dag, när ska de lära sig att man kanske inte borde sicksacka mellan långtradare och göra 3 filbyten när de precis svängt ut från påfarten.

Och de andra jävla idioterna som envisas med att ligga i den högra filen på E18 norr, vid uppfarten från bergshamra leden, så det ALLTID blir köer för de som kommer från E20/bergshamra..

:huvet

Sen är ingen perfekt, det påstod jag aldrig men man kan fan lära sig i vilken fil man borde ligga i efter att man har åkt där i 8år.

TVI!!!
 

Toxicity

Snart i ett dike nära dig
Gick med
22 Mar 2006
Ort
Ståkkhålm
Hoj
ÄrrSecks nollnoll
Parkeringsboten på 700 enkronor :mad:

Mäster Samuelsgatan ser ut som Solvallas pakeringsplats under Elitloppshelgen. Ett par bilar, med andra ord. Stockholmare är helt inkompetenta i trafiken. Och ALLA är ute just idag.
Jag ska ned till Regeringsgatan, men tänker att "jag ger mig inte in i smeten". Sagt och gjort, jag gör alla en tjänst och parkerar bilen lite snyggt för att skutta resterande bit på apostlahästarna istället. Miljötänkande - javisst!

När jag kommer tillbaka och får bilen inom synhåll, ser jag hur tanten smyger in ett lapphelvete under vindrutetorkaren. Jag börjar springa mot henne, hon ser mig. Då försvinner hon illa kvickt in i folksmeten. Stanna och slåss, jävla fegis! :mad:

Jag slår en titt på p-boten, och ler lite för mig själv. Hon har skrivit rätt regnr, men fel fabrikat på bilen. Synd. För henne. :arsele
 
Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top