Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

Mrs. Laphroaig

Guest
Att jag fått fel lön sen i juni månad och först NU får jag tillbaka retroaktivt men får jag hela summan på löneutbetalningen idag ? NÄEEE, får mindre än hälften och sen får jag resten nästa lön i slutet av januari!!
Va fan, hade tänkt betala av lite på tvn, köpa körkortspaket och springa på rean lite :mad:

Jävla i helvetes fanskap!
 

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki SV650S -03
Jo jag skulle tvätta bilen. Innan dess tänkte jag åka och köpa navkaplsar för att dölja de fula stålfälgarna.
Jag åkte först till COOP och kollade. De var såklart slut.
Sen åkte jag till Citygross. De hade, men de var placerade på en hylla 3,5 meter upp. Skitpraktiskt, tyckte jag. Jag letade efter en anställd, utan resultat. Istället hittade jag en trappstege. Perfekt! Jag pinnade elegant upp och bar ned en låda 15" navkapslar.
Sen åkte jag och tvättade bilen. Det gick jättebra. Ingen kö eller något sånt. Till gör-det-själv-hallen, naturligtvis. Vad trodde ni? :mad:

Efter avslutad tvätt tyckte jag det verkade lämpligt att montera de där navkapslarna. Tryck fast metallringen inuti och anpassa efter ventilen på däcket och tryck dit. Tryck dit..? Vaffan, ja lite motstånd ska det ju vara...
*HNNNNN* Helvete? :mad: Nåja, lite våld löser saken, varpå jag anlade relativt hårda slag mot den stackars navkapseln.
*klick* Ja..inte det där "nu-kom-den-på-plats-klicket" utan snarare, "nu-gick-plasten-sönder-klicket".
Fookk. :mad: Då blev jag förbannad, faktiskt. Hej då!
 

Strongliquid

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jul 2005
Ort
Boden
Hoj
Scott.
Efter att ongen pajat ett ägg i min äggkartong i affären, går man till bilen och så sitter det en P-bot på den.
:yoparty
 

Nienna

Ny medlem
Gick med
5 Aug 2005
Ort
Eskilstuna
Hoj
Kawasaki gpx 600R , en gammal sate ;)
Att vakna kl 02.45 av att hundarna är stirriga och rantar runt och skakar...lyssnar och hör att någon IDIOT åter igen smäller av fyrverkerier i området! På med kläder och ut med sönderstressade hundar som skiter diarré och dreglar. In igen när "bajsa inne faran" är över och försöka få hundarna lugna.. somnade kl 05.00 på ett hårt golv eftersom sängen var upptagen av 3 av 5 barn... Av smällarna blev jag förbannad, av att sova på golvet blev jag mest stel..
 

Kia

Guest
Lite förbannad och ledsen över alla missanpassade och bittra människor därute som bara måste säga nåt elakt....

Ibland kan man faktiskt leva efter filosofin: "Har man inget snällt att säga kan man lika bra vara tyst...."
Ibland iaf.... nån gång...
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Lite förbannad och ledsen över alla egocentriska människor därute som bara MÅSTE dela hur mycket sex de har och hur pluttigt den andre ler VARJE morgon...

Ibland kan man faktiskt leva efter filosofin: "Har man inget vettigt att säga kan man lika bra vara tyst...."
Ibland iaf.... nån gång...
 

Kia

Guest
Biturbo skrev:
2684643 Lite förbannad och ledsen över alla egocentriska människor därute som bara MÅSTE dela hur mycket sex de har och hur pluttigt den andre ler VARJE morgon...

Ibland kan man faktiskt leva efter filosofin: "Har man inget vettigt att säga kan man lika bra vara tyst...."
Ibland iaf.... nån gång...


Du kanske vill att jag pm:ar mina inlägg till dig innan jag postar dem så du kan censurera och rätta dem?? Så de inte upprör dig så mycket?? :D
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Kia skrev:
2684649 Du kanske vill att jag pm:ar mina inlägg till dig innan jag postar dem så du kan censurera och rätta dem?? Så de inte upprör dig så mycket?? :D

Jaså din PM funktion fungerar!?

Använd den i fortsättningen då så får vi andra behålla våra frukostar.
 

Kia

Guest
Biturbo skrev:
2684653 Jaså din PM funktion fungerar!?

Använd den i fortsättningen då så får vi andra behålla våra frukostar.


Du kan ju annars prova om din "ignore" funktion fungerar.... :va
 

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
Igår:
Idioten som stal min tvätt-tid. Eftersom kvällen ändå var förstörd tog jag ur hennes tvätt och startade mina egna maskiner. Sen satt jag där och vaktade.

Idag:
Fittkärringen på gymmet som satt och tryckte på en maskin i 15 minuter och inte ville låta någon köra emellan hennes set, för att hon "inte tog några pauser".

:huvet
 

Kia

Guest
Biturbo skrev:
2684667 Du är nog inte det skarpaste verktyget i verktygslådan.. :va

PMa för vidare diskutioner.


Det verkar ju ha gått ganska bra för mig ändå... :D :pannkyss

Finns inget att diskutera.... vi tycker olika helt enkelt. :pannkyss
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Kia skrev:
2684671 Det verkar ju ha gått ganska bra för mig ändå... :D :pannkyss

Finns inget att diskutera.... vi tycker olika helt enkelt. :pannkyss

Ja jösses..

Jo. Vi "tycker olika".

Jag tycker att all information ang. ditt privat/sexliv betackar jag mig.

Du tycker att jag, trots att jag inte vill, ska veta allt om ditt privat/sexliv.
 

Kia

Guest
Biturbo skrev:
2684698 Ja jösses..

Jo. Vi "tycker olika".

Jag tycker att all information ang. ditt privat/sexliv betackar jag mig.

Du tycker att jag, trots att jag inte vill, ska veta allt om ditt privat/sexliv.


Du har nästan förstått mig...

Jag tycker att om du inte vill se det jag skriver: LÅT BLI ATT LÄSA DÅ!!

Biturbo skrev:
2684698

Jag tycker att all information ang. ditt privat/sexliv betackar jag mig.

Du tycker att jag, trots att jag inte vill, ska veta allt om ditt privat/sexliv.


Dessutom skrev jag inget om mitt sexliv i tråden som du högg på idag...
Jag skrev bara vad som fick mig att le... ungefär det som jag tror tråden handlar om...
 
Last edited:

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Kia skrev:
2684702 Du har nästan förstått mig...

Jag tycker att om du inte vill se det jag skriver: LÅT BLI ATT LÄSA DÅ!!

Dessutom skrev jag inget om mitt sexliv i tråden som du högg på idag...
Jag skrev bara vad som fick mig att le... ungefär det som jag tror tråden handlar om...



Mm. För DU tänker iaf INTE ändra dig trots att jag är långt ifrån den enda som påpekat att ni kan hålla det för er själv..

Jag har förstått mer än du tror.
 

J.F.S

Hojlös.. :'(
Gick med
8 Jul 2005
Ort
Borlänge
Hoj
är såld..
:mad: Slant med rakhyvlen och högg mig i näsvingen. Inte nog med att det gör ont, det blöder som faaaaan också! :näsblod
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top