Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki SV650S -03
Idag har jag varit på oväntat bra humör. Allt har gått som det var tänkt.

VAD ÄR HAKEN!!?
 

Gabor

Guest
Biturbo skrev:
2684643 Lite förbannad och ledsen över alla egocentriska människor därute som bara MÅSTE dela hur mycket sex de har och hur pluttigt den andre ler VARJE morgon...

Ibland kan man faktiskt leva efter filosofin: "Har man inget vettigt att säga kan man lika bra vara tyst...."
Ibland iaf.... nån gång...

Blir verkligen förbannad på DIG....:arsele ...du har retat upp mig så mycket genom åren så jag måste säga vad jag tycker att du är värd.....o.

Så nu mår jag bra igen.....:tummenupp

PS..du har ett ganska trist å ensamt liv :va .??...prova ha lite kul å le...det är inte farligt...:D DS.
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Gabor skrev:
2684777 Blir verkligen förbannad på DIG....:arsele ...du har retat upp mig så mycket genom åren så jag måste säga vad jag tycker att du är värd.....o.

Så nu mår jag bra igen.....:tummenupp

PS..du har ett ganska trist å ensamt liv :va .??...prova ha lite kul å le...det är inte farligt...:D DS.

Åfan.. Kul att man kunnat göra någons slags intryck..

Själv har jag knappt vetat om att du existerat..
 

Gabor

Guest
Biturbo skrev:
2684806
Själv har jag knappt vetat om att du existerat..

Märkligt påstående med tanke på alla påhopp på Kia å Mig...

men något intryck har du inte gjort, inte ens ett avtryck...bara lite spår i dammet i ett av hörnen på SH sidan...
 

Gabor

Guest
Gustav1 skrev:
2684781 Det där var nog fan i mig det grövsta personangrepp jag någonsin sett på SH. :eek

Tråden handlar om vad som gör en förbannad...å det var det jag sa...

Ja, jag kan vara lite elak :mad: å säga vad jag tycker ibland, men det är sällan numera...:D

Gott nytt år på dig å Duckie, hoppas ni får ett fint år ..mycket sol, värme å hojåkning...
 

Kia

Guest
Biturbo skrev:
2684728 Mm. För DU tänker iaf INTE ändra dig trots att jag är långt ifrån den enda som påpekat att ni kan hålla det för er själv..

Jag har förstått mer än du tror.


Varför ska jag ändra mig? För att du säger det? :arsele
Nää det är väl du och någon mer ensam, avundsjuk stackare som gjort såna påpekanden... men som jag skrev förut till dig... låt bli att läs om det svider så fruktansvärt i dig att folk är lyckliga.

Vad är det nu du tror att du har förstått?? Att jag och Gabor är tillsammans?? :D :huvet
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Kia skrev:
2684974 Varför ska jag ändra mig? För att du säger det? :arsele
Nää det är väl du och någon mer ensam, avundsjuk stackare som gjort såna påpekanden... men som jag skrev förut till dig... låt bli att läs om det svider så fruktansvärt i dig att folk är lyckliga.

Vad är det nu du tror att du har förstått?? Att jag och Gabor är tillsammans?? :D :huvet

Du skulle ändra ditt beteende för din skull om du hade förstånd nog..

Vad jag förstått passar sig inte riktigt att diskuteras på ett öppet forum..
 

Kia

Guest
Biturbo skrev:
2684996 Du skulle ändra ditt beteende för din skull om du hade förstånd nog..

Vad jag förstått passar sig inte riktigt att diskuteras på ett öppet forum..


För att du skulle må bättre då? Visst skulle världen se bra mycket bättre ut om alla tyckte som du och bara rättade sig efter din åsikt? Men nu funkar inte den riktiga verkligheten riktigt så tyvärr... :pannkyss

Visst ta det på ett pm till mig då så jag får se vad du pratar om...
 

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
Kia skrev:
2684974
Vad är det nu du tror att du har förstått?? Att jag och Gabor är tillsammans?? :D :huvet

Det har vi alla förstått. Det ÄR jätte bra att ni är lyckliga och förlovade, det är väl ingen som missunnar er det. Dock så kanske ni inte behöver invadera "alla" trådar ni skriver i, med er kärlek? Det är faktiskt tröttsamt i längden. Välj en och håll er där, eller ännu bättre, visa varandra det när ni träffas, vi andra har ju som sagt redan fattat läget...

Gott nytt år!
 

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Ort
East Grinstead, UK
Hoj
En gul Triple 06
Milla skrev:
2685007 Det har vi alla förstått. Det ÄR jätte bra att ni är lyckliga och förlovade, det är väl ingen som missunnar er det. Dock så kanske ni inte behöver invadera "alla" trådar ni skriver i, med er kärlek? Det är faktiskt tröttsamt i längden. Välj en och håll er där, eller ännu bättre, visa varandra det när ni träffas, vi andra har ju som sagt redan fattat läget...

Gott nytt år!
Nu skrev du ju precis det jag skulle ju. :mad: Fast å andra sidan slapp jag slita på tangentbordet i onödan. :tummenupp

Vad jag inte förstår är detta behov att manifestera det faktum att ni har ett förhållande jämt och ständigt? Jag själv är ganska nöjd med tillvaron av flera skäl, men jag ser ingen anledning att skrika ut det här i varje tråd som råkar dyka upp.
 

Kia

Guest
Milla skrev:
2685007 Det har vi alla förstått. Det ÄR jätte bra att ni är lyckliga och förlovade, det är väl ingen som missunnar er det. Dock så kanske ni inte behöver invadera "alla" trådar ni skriver i, med er kärlek? Det är faktiskt tröttsamt i längden. Välj en och håll er där, eller ännu bättre, visa varandra det när ni träffas, vi andra har ju som sagt redan fattat läget...

Gott nytt år!


Tror iof inte han syftade på just det när han skrev att det va nåt han hade "förstått" nåt. Men jaja...
Nu är det iof inte alla trådar vi invaderar med våran kärlek... visst kanske många inlägg blir så men långt ifrån alla.
För er kanske det är lika tröttsamt att se som jag tycker alla dessa "jag-är-så-häftig-för-jag-är-så-outlaw" -inlägg är? Men gör då som jag låt bli att läsa så slipper man störa sig och reta upp sig i onödan. Det är ju just det här som är det fina med text, att man själv väljer precis vad man vill och tänker läsa. :tummenupp
Om tråden handlar om "vad fick dig att le idag" så blir det naturligt i mitt liv att inläggen kanske kommer att handla om Gabor, vårt liv tillsammans eller våra barn. Sånt man ler ofta och gärna åt.

Men Gott Nytt År och ha en fin Nyårsafton.... :tummenupp
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Kia skrev:
2685006 För att du skulle må bättre då? Visst skulle världen se bra mycket bättre ut om alla tyckte som du och bara rättade sig efter din åsikt? Men nu funkar inte den riktiga verkligheten riktigt så tyvärr... :pannkyss

Visst ta det på ett pm till mig då så jag får se vad du pratar om...

Men... Varför skall jag och andra här behöva stå ut med erat gullegull då? Kan du förklara det?
 

Kia

Guest
Biturbo skrev:
2685028 Men... Varför skall jag och andra här behöva stå ut med erat gullegull då? Kan du förklara det?


Ni behöver inte stå ut med nånting.... det är sånt som är så fantastiskt med att ha en egen vilja.... man har alltid ett val. Välj att INTE läsa just mina inlägg då... Då slipper du ju garanterat se en massa jobbigt gullegull...
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Thermal skrev:
2685012 Jag själv är ganska nöjd med tillvaron av flera skäl, men jag ser ingen anledning att skrika ut det här i varje tråd som råkar dyka upp.

Jag tänker infiltrera båten du jobbar på och ta ditt jobb! :mad:
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
yeeee... de ja me skulle skriva e redan skrevet..

blev såklart förbannad på mig själv när jag vakna för att jag inte la mig o åtminstone vilade lite tidigare än 1½h innan uppstigning.. men men
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Kia skrev:
2685030 Ni behöver inte stå ut med nånting.... det är sånt som är så fantastiskt med att ha en egen vilja.... man har alltid ett val. Välj att INTE läsa just mina inlägg då... Då slipper du ju garanterat se en massa jobbigt gullegull...

Då finns det inga trådar kvar att läsa på det här forumet.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top