Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

Kia

Guest
Thermal skrev:
2685115 En personlighet som helt o hållet ignorerar andra personers åsikter?


Ignorerar ju inte... har ju svarat på en hel massa åsikter... Bara för att jag inte håller med och tycker som er..??

Biturbo skrev:
2685116 Jo. Ett arbete som involverar människor skulle du aldrig klara av.


Träffar ju människor på jobbet varje dag...
Å jag har ännu inte fått stryk på jobbet så jag måste ju göra något rätt då iaf...??
 
Last edited:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Kia skrev:
2685125 Ignorerar ju inte... har ju svarat på en hel massa åsikter... Bara för att jag inte håller med och tycker som er..??




Träffar ju människor på jobbet varje dag...
Å jag har ännu inte fått stryk på jobbet så jag måste ju göra något rätt då iaf...??

Du kanske har vett nog att inte påpeka att du vakna breve din älskling o log för dem du träffar på jobbet varje dag?
 

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
Kia skrev:
2685125 Ignorerar ju inte... har ju svarat på en hel massa åsikter... Bara för att jag inte håller med och tycker som er..??


Inklippt från en annan tråd:

Kul att höra att någon är lycklig...
Men akta dig för att yttra det här på forumet... Här får man inte vara lycklig och berätta om det serru... bara bitter och ilsken då får du gärna skriva många inlägg om hur olycklig du är och hur hemskt ditt liv är. Gärna skriva saker som trycker ner folk i skorna.


Men snälla Kia!
Som jag skrev, det är ingen som missunnar dig din lycka!
Vi som yttrar oss här vill bara inte läsa om det i "alla" (observera " tecknen!)
trådar längre. Du får tycka att vi är olyckliga och bittra, även om du förmodligen har fel om de flesta då. Tagga ner lite i skriverierna så blir det bra ska du se. Snälla?
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Kia skrev:
2685125 Träffar ju människor på jobbet varje dag...
Å jag har ännu inte fått stryk på jobbet så jag måste ju göra något rätt då iaf...??

Att träffa och att jobba med är inte riktigt samma sak.

Du jobbar väl snarare mot människor.
 

Gabor

Guest
Det verkar vara många som behöver TAGGA ner...

...tar det inte mycket energi att vara så hetsiga , har ni inget att göra eller ??

Varför är det bara en som ska lägga av, det klagas myckett i det flesta trådar på än de ena eller andra...

Är det inte jobbígt tycker ni att vara så negativa ??

Prova lägg energin på era nära å kära istället å gör någon glad, så ska ni se att världen blir lite bättre att leva i...prova ska ni se....

Visst fan, det var ju förbannad tråden det här,...GOTT JÄVLA NYÅR PÅ ER DÅ !!!
 

Kia

Guest
AndreasNo skrev:
2685129 Du kanske har vett nog att inte påpeka att du vakna breve din älskling o log för dem du träffar på jobbet varje dag?


Vad ska jag säga till de då??
Grattis grattis polaren... du fick just en p-bot på 400 spänn.... :tummenupp


;)

Milla skrev:
2685134 Men snälla Kia!
Som jag skrev, det är ingen som missunnar dig din lycka!
Vi som yttrar oss här vill bara inte läsa om det i "alla" (observera " tecknen!)
trådar längre. Du får tycka att vi är olyckliga och bittra, även om du förmodligen har fel om de flesta då. Tagga ner lite i skriverierna så blir det bra ska du se. Snälla?


Jag vill inte styra över vad ni skriver i trådarna så snälla försök inte styra vad jag ska skriva heller....

Biturbo skrev:
2685138 Att träffa och att jobba med är inte riktigt samma sak.

Du jobbar väl snarare mot människor.


Då är det väl väldigt många som inte jobbar med människor??

Jobbar mot felparkerade bilar inget annat...
Jaa mot människor som gör inbrott, är för fulla på krogen och slåss de jobbar jag också mot om man ska se det så...
 
Last edited:

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
Gabor skrev:
2685143 ...tar det inte mycket energi att vara så hetsiga , har ni inget att göra eller ??

Varför är det bara en som ska lägga av, det klagas myckett i det flesta trådar på än de ena eller andra...

Är det inte jobbígt tycker ni att vara så negativa ??

Prova lägg energin på era nära å kära istället å gör någon glad, så ska ni se att världen blir lite bättre att leva i...prova ska ni se....

Visst fan, det var ju förbannad tråden det här,...GOTT JÄVLA NYÅR PÅ ER DÅ !!!

Ja, nu blev det lite av en häxjakt, och det är inte bra! Men det ena löser lixom det andra i just detta fallet.. Nästa år ska bli ett bra år! :tummenupp
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Kia skrev:
2685144



Jag vill inte styra över vad ni skriver i trådarna så snälla försök inte styra vad jag ska skriva heller....

Ingen försöker styra vad du skriver. Vi ber dig bara sluta tjata. Vi har alla fattat att du är sååå lycklig varje morgon du vaknar. Passa på nu.. Det lär inte hålla i sig...

Gabor skrev:
2685163 Måste fråga, har du jobb ??

Nej. Jag frossar endast i andras olycka..
 
Last edited:

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Ort
Trångsund
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Kia skrev:
2685030 Ni behöver inte stå ut med nånting.... det är sånt som är så fantastiskt med att ha en egen vilja.... man har alltid ett val. Välj att INTE läsa just mina inlägg då... Då slipper du ju garanterat se en massa jobbigt gullegull...

Ibland är du lite trångsynt i ditt resonemang, är du kamphundsägare? :hihi
 

Kia

Guest
Kapten Blåskägg skrev:
2685174 Ibland är du lite trångsynt i ditt resonemang, är du kamphundsägare? :hihi


Näää fast ett tag va jag inne på att köpa mig en krokodil att ha som vakthund hemma.... :D
 

supergirl

she's unstoppable, unpredictable ...
Gick med
17 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Honda CBR 600rr -03
Att vissa människor tror att alla som retar sig på dem är avundsjuka. Man kan faktiskt reta sig på folk för att de helt enkelt är körda i skallen också.
 

Gabor

Guest
supergirl skrev:
2685205 Att vissa människor tror att alla som retar sig på dem är avundsjuka. Man kan faktiskt reta sig på folk för att de helt enkelt är körda i skallen också.

Å vissa av oss tycker helt enkelt att det är roligt att retas, för folk är så korkade så dom ger sig in i leken....utan att fatta hur dom hamnade mitt i snmeten av allt skitsnack.....:yoparty

Vilket kommer att innebära således ???



rätt gissat...
 
Last edited:

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Kapten Blåskägg skrev:
2685174 Ibland är du lite trångsynt i ditt resonemang, är du kamphundsägare? :hihi

Det har hon inte tid med, då hon och Gabor har sex så ofta.
Vill du veta var/när/hur och hur det var så är det bara öppna valfri tråd här i OT delen och du skall bli berikad med onödig kunskap.
 

Kia

Guest
Gabor skrev:
2685215 Å vissa av oss tycker helt enkelt att det är roligt att retas för folk är så korkade så dom ger sig in i leken.....:yoparty



:D :D Va tvungen att ändra lite i presentationen i mitt garage.... :tummenupp :tummenupp

Jonathan. skrev:
2685219 Det har hon inte tid med, då hon och Gabor har sex så ofta.
Vill du veta var/när/hur och hur det var så är det bara öppna valfri tråd här i OT delen och du skall bli berikad med onödig kunskap.


Samma sak gäller om du vill veta hur många gånger Jonathan INTE fått kn*lla i år... trots många raggförsök.... :rolleyes:
 
Last edited:

Gabor

Guest
Jonathan. skrev:
2685219 Det har hon inte tid med, då hon och Gabor har sex så ofta.
Vill du veta var/när/hur och hur det var så är det bara öppna valfri tråd här i OT delen och du skall bli berikad med onödig kunskap.


Ja och det märkliga är att det alltid är andra som drar upp just det ämnet...

Men vet du, vi bjuder på det så gärna , då har ni ju något att älta å häkla...

Vad skulle ni annars göra.. ???
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Gabor skrev:
2685226 Ja och det märkliga är att det alltid är andra som drar upp just det ämnet...

Men vet du, vi bjuder på det så gärna , då har ni ju något att älta å häkla...

Vad skulle ni annars göra.. ???

Jo det är aningen svårt när man knappt kan se de seriösa inläggen i diverse trådar då era nuppförklaringar överöser allt.

Förresten, jag har alltid undrat en sak.
Varför skriver du jämt med massa punkter efter varandra istället för att göra EN punkt och påbörja en ny mening med stor bokstav?
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top