Thermal
:borrar olja.
En personlighet som helt o hållet ignorerar andra personers åsikter?Kia skrev:2685109Jag jobbar ju som lapplisa.... Har helt andra starka sidor istället...![]()
En personlighet som helt o hållet ignorerar andra personers åsikter?Kia skrev:2685109Jag jobbar ju som lapplisa.... Har helt andra starka sidor istället...![]()
Kia skrev:2685109Jag jobbar ju som lapplisa.... Har helt andra starka sidor istället...![]()
Thermal skrev:2685115En personlighet som helt o hållet ignorerar andra personers åsikter?
Biturbo skrev:2685116Jo. Ett arbete som involverar människor skulle du aldrig klara av.
Kia skrev:2685125Ignorerar ju inte... har ju svarat på en hel massa åsikter... Bara för att jag inte håller med och tycker som er..??
Träffar ju människor på jobbet varje dag...
Å jag har ännu inte fått stryk på jobbet så jag måste ju göra något rätt då iaf...??
Kia skrev:2685125Ignorerar ju inte... har ju svarat på en hel massa åsikter... Bara för att jag inte håller med och tycker som er..??
Inklippt från en annan tråd:
Kul att höra att någon är lycklig...
Men akta dig för att yttra det här på forumet... Här får man inte vara lycklig och berätta om det serru... bara bitter och ilsken då får du gärna skriva många inlägg om hur olycklig du är och hur hemskt ditt liv är. Gärna skriva saker som trycker ner folk i skorna.
Kia skrev:2685125Träffar ju människor på jobbet varje dag...
Å jag har ännu inte fått stryk på jobbet så jag måste ju göra något rätt då iaf...??
AndreasNo skrev:2685129Du kanske har vett nog att inte påpeka att du vakna breve din älskling o log för dem du träffar på jobbet varje dag?
Milla skrev:2685134Men snälla Kia!
Som jag skrev, det är ingen som missunnar dig din lycka!
Vi som yttrar oss här vill bara inte läsa om det i "alla" (observera " tecknen!)
trådar längre. Du får tycka att vi är olyckliga och bittra, även om du förmodligen har fel om de flesta då. Tagga ner lite i skriverierna så blir det bra ska du se. Snälla?
Biturbo skrev:2685138Att träffa och att jobba med är inte riktigt samma sak.
Du jobbar väl snarare mot människor.
Gabor skrev:2685143...tar det inte mycket energi att vara så hetsiga , har ni inget att göra eller ??
Varför är det bara en som ska lägga av, det klagas myckett i det flesta trådar på än de ena eller andra...
Är det inte jobbígt tycker ni att vara så negativa ??
Prova lägg energin på era nära å kära istället å gör någon glad, så ska ni se att världen blir lite bättre att leva i...prova ska ni se....
Visst fan, det var ju förbannad tråden det här,...GOTT JÄVLA NYÅR PÅ ER DÅ !!!
Paradoxy skrev:2685073Isf skulle inte jag le så förbannat nu![]()
Biturbo skrev:2685138Att träffa och att jobba med är inte riktigt samma sak.
Du jobbar väl snarare mot människor.
Kia skrev:2685144
Jag vill inte styra över vad ni skriver i trådarna så snälla försök inte styra vad jag ska skriva heller....
Gabor skrev:2685163Måste fråga, har du jobb ??
Kia skrev:2685030Ni behöver inte stå ut med nånting.... det är sånt som är så fantastiskt med att ha en egen vilja.... man har alltid ett val. Välj att INTE läsa just mina inlägg då... Då slipper du ju garanterat se en massa jobbigt gullegull...
Kapten Blåskägg skrev:2685174Ibland är du lite trångsynt i ditt resonemang, är du kamphundsägare?![]()
supergirl skrev:2685205Att vissa människor tror att alla som retar sig på dem är avundsjuka. Man kan faktiskt reta sig på folk för att de helt enkelt är körda i skallen också.
Kapten Blåskägg skrev:2685174Ibland är du lite trångsynt i ditt resonemang, är du kamphundsägare?![]()
Gabor skrev:2685215Å vissa av oss tycker helt enkelt att det är roligt att retas för folk är så korkade så dom ger sig in i leken.....![]()
Jonathan. skrev:2685219Det har hon inte tid med, då hon och Gabor har sex så ofta.
Vill du veta var/när/hur och hur det var så är det bara öppna valfri tråd här i OT delen och du skall bli berikad med onödig kunskap.
Jonathan. skrev:2685219Det har hon inte tid med, då hon och Gabor har sex så ofta.
Vill du veta var/när/hur och hur det var så är det bara öppna valfri tråd här i OT delen och du skall bli berikad med onödig kunskap.
Gabor skrev:2685226Ja och det märkliga är att det alltid är andra som drar upp just det ämnet...
Men vet du, vi bjuder på det så gärna , då har ni ju något att älta å häkla...
Vad skulle ni annars göra.. ???
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy