Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

Gabor

Guest
Jonathan. skrev:
2685229 Jo det är aningen svårt när man knappt kan se de seriösa inläggen i diverse trådar då era nuppförklaringar överöser allt.

Förresten, jag har alltid undrat en sak.
Varför skriver du jämt med massa punkter efter varandra istället för att göra EN punkt och påbörja en ny mening med stor bokstav?

Seriös....?? på OT, skojar du...??? Det är väl ingen som är seriös, eller menar du att alla här är så korkade ?????........

många punkter.....för att jag kan.....:tummenupp
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Gabor skrev:
2685253 Seriös....?? på OT, skojar du...??? Det är väl ingen som är seriös, eller menar du att alla här är så korkade ?????........

många punkter.....för att jag kan.....:tummenupp

Även om det är ett OT forum så finns det en hel del seriösa trådar, ja.

Kan och kan. Skriv korrekt svenska istället, om du kan alltså. :tummenupp

Kia skrev:
2685222 :D :D Va tvungen att ändra lite i presentationen i mitt garage.... :tummenupp :tummenupp




Samma sak gäller om du vill veta hur många gånger Jonathan INTE fått kn*lla i år... trots många raggförsök.... :rolleyes:

Jaså? Länka gärna!
 
Last edited:

Gabor

Guest
Jonathan. skrev:
2685264 Även om det är ett OT forum så finns det en hel del seriösa trådar, ja.

Kan och kan. Skriv korrekt svenska istället, om du kan alltså. :tummenupp



Jaså? Länka gärna!

Okej, seriöst då. Om vi säger att det är ett tvärsnitt av sveriges befolkning på sh, vad gäller ålder, utbildning , jobb, mm

Då finns det finns nog inga som är så gnälliga, avundsjuka, tråkiga,nojiga, missbelåtna och otillfredställda som ni svenskar.....fan kom loss någon gång , försök att slappna av, har ni så tråkiga liv att ni måste skydda er på alla sätt så att ni inte ska bli avslöjade som de absolut tristaste å kyligaste släktena av mänskligheten på jorden.??

Bortskämda som få, har allt serverat på ett silverfat...fan att ni borde resa lite mer i världen å se hur andra har det...sen kan ni komma å gnälla om att ni inte kan hitta rätt färg på Lindbergströjan eller fel format på kolfiberbackspegeln......
seriöst.

Räcker det som korrekt svenska ?? Vad beträffar länkar så har du väl minne nog att komma ihåg bara för att halvår sedan när du klagade att du inte fick något nuppa, å du ville låna min adressbok bla annat, komma till uppsala å festa på sista april osv...minnet kort eller är du fördummad av din eget sätt att bry dig mer av hur andra har det istället fär att ta tag i ditt eget liv ??
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Gabor skrev:
2685226 Ja och det märkliga är att det alltid är andra som drar upp just det ämnet...

Men vet du, vi bjuder på det så gärna , då har ni ju något att älta å häkla...

Vad skulle ni annars göra.. ???

Det är det som är grejen.. Vi vill inte bli bjudna på det...
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Gabor skrev:
2685315 Å i och med det har du ännu en gång tagit upp ämnet....:tummenupp

Vem lade ner det? Och om du inte tycker det är något vi skall fortsätta prata om skulle du väl inte ha svarat något så ovidkommande. Eller har du ett behov av att skriva sista ordet?
 

Gabor

Guest
Biturbo skrev:
2685348 Vem lade ner det? Och om du inte tycker det är något vi skall fortsätta prata om skulle du väl inte ha svarat något så ovidkommande. Eller har du ett behov av att skriva sista ordet?

:D Jag kan prata om vad som helst som är ovidkommande i alla ämnen, välj själv. Jag har inget behov av att ha sista ordet , det kan du få ha, verkar som att du behöver det. Hoppas du har ett kul liv, men det verkar mer som att du är både ensam å bitter.

Önskar dig ett Gott nytt år.
Själv ska jag hem å pussa på min älskade KIA, sen ska vi INTE spela monopol.
 
Last edited:

Joockey

Med lem
Gick med
11 Aug 2006
Ort
Ängelholm
Hoj
Honda NSR 125 R -91
Att han som jag skulle på nyårsfest hos ringde och sa att jag och några polare inte kunde komma för det blev för mycket folk när han tidigare sagt att vi kunde komma... Fan nu har jag ingen fest att gå till ju! :huvet :mad: :(
 

Nienna

Ny medlem
Gick med
5 Aug 2005
Ort
Eskilstuna
Hoj
Kawasaki gpx 600R , en gammal sate ;)
Joockey skrev:
2686600 Att han som jag skulle på nyårsfest hos ringde och sa att jag och några polare inte kunde komma för det blev för mycket folk när han tidigare sagt att vi kunde komma... Fan nu har jag ingen fest att gå till ju! :huvet :mad: :(


:pannkyss Gör som vi, tillbringa kvällen i garaget :tummenupp:näsblod fast vi ska vara där för att hundarna inte fixar alla fyrverkerier....
 

FatBoySchlim

Medlem
Gick med
16 Oct 2005
Ort
hemma
Hoj
ingen just nu
Joockey skrev:
2686600 Att han som jag skulle på nyårsfest hos ringde och sa att jag och några polare inte kunde komma för det blev för mycket folk när han tidigare sagt att vi kunde komma... Fan nu har jag ingen fest att gå till ju! :huvet :mad: :(

Välkommen i klubben... ÄCKELNYÅR.. så jävla överskattat. :mad:
 

eriksson-

Ny medlem
Gick med
15 Mar 2006
Ort
Luleå
Hoj
Ingen, Bil: Audi A4 -02
några idioter som kastade ägg på oss inne i cetrum från ett fönster.. kastade självklart tillbaka :D
 

_teSSan_

Guest
Förbannad vete f*n, men trött. Hur kan två personer ta upp så helvetes mycket plats..? Skit bara i att kommentera dem. De vill uppenbarligen visa upp sig och sitt förhållande av nån anledning, ge fan i att kommentera dem så ger de (förhoppningsvis) upp.

Inte lönt att visa upp sig om alla tittar bort.


Inget illa mot Kia och Gabor, stort grattis till er, men som många har sagt och garanterat fler tänker så börjar det bli rätt tröttsamt. Varför inte starta en Kia&Gabor-tråd där bara ni två får skriva och ingen nånsin får klaga på er och va avundsjuka på er? Vad skönt för er att slippa allt gnäll, och vad skönt för alla som inte vill läsa era kärleksförklaringar.


Edit: ps. jag är inte avundsjuk, ensam, bitter, tråkig, deprimerad eller något annat som kan ha påverkat mitt omdöme när jag skrev detta inlägget. ds. (Fast det kan tänkas att jag är lite trångsynt i mitt resonemang, jag har ju trots allt varit kamphundsägare)
 
Last edited:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Vi gör helt enkelt en poll, där vi får rösta på huruvida det är tröttsamt med ideliga kärleksförklaringar mellan Kia och Gabor?

Jag unnar också folk parlycka, grattis för fn om ni har hittat rätt.

Men jag har själv varit tillsammans med samma kvinna i över 18 år, och jag betygade min kärlek till henne privat.
Nu är jag singel sedan ett halvår tillbaka, vem vet, om jag hade skrivit gulligt om oss på internet dagligen så skulle det kanske ha blivit 19 år just i natt.


(Och ja, jag är bitter, men jag är norrlänning så det SKA jag vara)

Grått nytt hår för f-n
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
FeeBee skrev:
2687702 Förbannad vete f*n, men trött. Hur kan två personer ta upp så helvetes mycket plats..? Skit bara i att kommentera dem. De vill uppenbarligen visa upp sig och sitt förhållande av nån anledning, ge fan i att kommentera dem så ger de (förhoppningsvis) upp.

Inte lönt att visa upp sig om alla tittar bort.


Inget illa mot Kia och Gabor, stort grattis till er, men som många har sagt och garanterat fler tänker så börjar det bli rätt tröttsamt. Varför inte starta en Kia&Gabor-tråd där bara ni två får skriva och ingen nånsin får klaga på er och va avundsjuka på er? Vad skönt för er att slippa allt gnäll, och vad skönt för alla som inte vill läsa era kärleksförklaringar.


Edit: ps. jag är inte avundsjuk, ensam, bitter, tråkig, deprimerad eller något annat som kan ha påverkat mitt omdöme när jag skrev detta inlägget. ds. (Fast det kan tänkas att jag är lite trångsynt i mitt resonemang, jag har ju trots allt varit kamphundsägare)

Hihi..annars finns ju gästböckerna för just denna anledning :)
Alla kamphundsägare jag har träffat hittills är bra :krama

Annars är jag lite förbannad att jag inte kunde såva längre än till nu :tungan
 
Last edited by a moderator:

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Jag blev nyss förbannad över att läsa alla spammare på sporthoj hoppa på två av spammarna för att dom spammar om sin lilla lycka. Ni som är drivande i häxjakten vet själva vilka ni är, har ni rannsakat era egna inlägg innan ni trycker på skicka svar-knappen? Sten i glashus och spjut i tält är det som dyker upp i huvet när man ser era inlägg.
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Nr:18 skrev:
2687769 Jag blev nyss förbannad över att läsa alla spammare på sporthoj hoppa på två av spammarna för att dom spammar om sin lilla lycka. Ni som är drivande i häxjakten vet själva vilka ni är, har ni rannsakat era egna inlägg innan ni trycker på skicka svar-knappen? Sten i glashus och spjut i tält är det som dyker upp i huvet när man ser era inlägg.

Spamma i helvet för all del.. Men att tjata, om vad det nu än må vara, är jävligt enerverande.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top