Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Biturbo skrev:
2687771 Spamma i helvet för all del.. Men att tjata, om vad det nu än må vara, är jävligt enerverande.
Precis min poäng! Men flera av de som stör sej på deras tjat är lika enerverande dom! Man behöver inte vara överallt i alla trådar.
 

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Ort
Järna
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Skärpning allihop!!
Vill inte se något mer spam från varken kärleksparet eller dom andra spammarna. Slutar det inte här och nu så börjar jag modera bort inläggen.
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Alicia skrev:
2687786 Skärpning allihop!!
Vill inte se något mer spam från varken kärleksparet eller dom andra spammarna. Slutar det inte här och nu så börjar jag modera bort inläggen.

Tackar!

Ontopic igen då.
 

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Ort
East Grinstead, UK
Hoj
En gul Triple 06
Min förbannade avlösare som sa upp sig igår. Det innebär att hela min semesterplanering är skjuten i sank i och med att jag måste börja jobba 2 månader tidigare än vad det var sagt. Helvete! :mad:
 

_teSSan_

Guest
Nursey skrev:
2687761 Hihi..annars finns ju gästböckerna för just denna anledning :)
Alla kamphundsägare jag har träffat hittills är bra :krama

Annars är jag lite förbannad att jag inte kunde såva längre än till nu :tungan
Och eftersom vissa kamphundsägare vi känner är gemensamma kompisar till oss borde ju du och jag oxå va okej eftersom de gillar oss båda två.. :)

OnTopic: Idag blev jag förbannad för att jag hittade en billigare försäkring än den jag har nu...! :huvet
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Min dag

jag säger bara suck..orkar inte ens skriva. Kan man dö av stress?:näsblod

FeeBee skrev:
2690409 Och eftersom vissa kamphundsägare vi känner är gemensamma kompisar till oss borde ju du och jag oxå va okej eftersom de gillar oss båda två.. :)

OnTopic: Idag blev jag förbannad för att jag hittade en billigare försäkring än den jag har nu...! :huvet

Jag är säker på att du är helt okej :krama
 
Last edited by a moderator:

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki SV650S -03
Jag har varit glad hela dagen, som vanligt.
Eller, inte glad hela tiden kanske, men aldrig förbannad.

Dags för gruppköp i "anger managment" snart va?
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Min lillebror har mixtrat med min dator..men nu märkte jag att mitt iTunes är tomt..helt nollställt...8 GB musik :O:O allt jag hade..alla listor..allt borta
jag får hjärnblödning..timmar och åter timmar av slit

Nu är jag riktigt ledsen :gråta
 

rewind

Luttrad å tillbakalutad ...
Gick med
27 May 2003
Ort
Jönköping
Hoj
SV650S -01, ktm exc 450
Usch
Men se det positiva, chans att få lite nya musikvanor :tummenupp

Hoppas du får ihop det :yoparty


Själv har jag inget att klaga på mer än att jag slog tån i skräp i hallen men jag överlever :D

Var nåt jag var förbannad på en liten stund med men har glömt , kan va åldern :huvet

Nursey skrev:
2690591 Min lillebror har mixtrat med min dator..men nu märkte jag att mitt iTunes är tomt..helt nollställt...8 GB musik :O:O allt jag hade..alla listor..allt borta
jag får hjärnblödning..timmar och åter timmar av slit

Nu är jag riktigt ledsen :gråta
 

MikkE

Guest
Sånt är kul! NOT!

Har själv råkat göra en sån grej själv... Perfektionist som jag e med sortering av musiken var det ett jävla liv i skallen min :mad:

Nursey skrev:
2690591 Min lillebror har mixtrat med min dator..men nu märkte jag att mitt iTunes är tomt..helt nollställt...8 GB musik :O:O allt jag hade..alla listor..allt borta
jag får hjärnblödning..timmar och åter timmar av slit

Nu är jag riktigt ledsen :gråta
 

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Ort
Borlänge
Hoj
Street Triple R
Gustav1 - det jevvla....ASET, kickade mej från IRC.
EFTER att jag gett honom snabela.

Jag har lust att MÖRDA honom.

:mad:
:mad :mad:
 

MikkE

Guest
EDIT!!!!!!!!!!

Helt jävla seriöst. Nu försvann hela jävla playlisten i winamp för att jag klicka på en svt-filmlänk och den ville visa upp sig i just... WINAMP!!!


ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Nursey skrev:
2690591 Min lillebror har mixtrat med min dator..men nu märkte jag att mitt iTunes är tomt..helt nollställt...8 GB musik :O:O allt jag hade..alla listor..allt borta
jag får hjärnblödning..timmar och åter timmar av slit

Nu är jag riktigt ledsen :gråta

Det finns program som kan återställa allt till din itunes om du har kvar det i ipoden.
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Jonathan. skrev:
2685229 Jo det är aningen svårt när man knappt kan se de seriösa inläggen i diverse trådar då era nuppförklaringar överöser allt.

...


Vilket fantastiskt inlägg! Så mycket sanningar, på så många nivåer samtidigt.

Jag tror på fullt allvar att 'överflödiga diskussioner' i och med detta har gjort sitt, allt är sagt, och vi har sett allt.
 

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Ort
Järna
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Finnar, acne eller vad man nu ska kalla de satans otygen. Detta gör mig förbannad varje dag när jag tittar mig i speglen.
Varför ska dom finnas? Varför ska jag ha skiten för? Har jag tur så kanske jag kan bli av med dom när jag är så där 26 år, om jag är i stöpt i någorlunda lika form som min bror. Vem vet, kanske får dras med dom för evigt, skulle inte förvåna mig.
Har säkert gjort något som man ska straffas för.. pust... dags att sova.
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Alicia skrev:
2690687 Finnar, acne eller vad man nu ska kalla de satans otygen. Detta gör mig förbannad varje dag när jag tittar mig i speglen.
Varför ska dom finnas? Varför ska jag ha skiten för? Har jag tur så kanske jag kan bli av med dom när jag är så där 26 år, om jag är i stöpt i någorlunda lika form som min bror. Vem vet, kanske får dras med dom för evigt, skulle inte förvåna mig.
Har säkert gjort något som man ska straffas för.. pust... dags att sova.


Gumman..laser..jag pmar
 

Blå R1

Hoppsan, blev visst 1000cc igen
Gick med
26 Jul 2004
Ort
Växjö/Kalmar
Hoj
ZX 10R -05 och PitPro
Jag blev förbannad när jag äntligen fick tummen ur o drog igång "Ignore" funktionen, sen inser jag att den inte plockar bort om någon har citerat ens "Ignore" objekt.
 

MikkE

Guest
Blev irriterad som fan på en kollega som är infyllare. Han kraschar MINST 3 pallar varje dag och är allmänt seg! Hatar han!

När jag skulle börja packa en pall åker jag till en rad för att ha just de produkterna i botten. Plockar 12 av ena sorten och ska ha lika många av den andra. DOCK är de fem som ligger där helt miffoknöglade och är värdelösa för att ha i botten då det ska vara någelunda stabilt också.
Jag ber han hämta nya då jag ska ha 12 st men gubbfan vill att jag ska plocka skiten som han försökt lappa ihop med bruntejp. Jag förklarar att jag inte vill ha dem så jag ska ha så många och de kommer att ligga i botten = ska vara stabilt!
Han vägrar att hämta fler om jag inte tar dem som ligger. För tar inte jag dem kommer ingen att ta dem. Ööh?
Kastade ut mig att om inte alla kartonger är sönder så skulle vi inte få såna här "problem". Då blev han tyst och hämtade fler ändå. Jävla mongo.

Att han sedan kommer med kommentarer som: "Ja Micke, här välte du en pall förut, så ta det lugnt nu, höhöhö"
Av de dussintals pallar som jag satt upp i riolerna så råkade jag rasa ner 10 st head n shoulders på golvet så det blev lite kladdigt på golvet.
När han rasar pallar snackar vi om TOTAL KATASTROF!! Och det här händer varje dag!!

Nu blev jag arg bara jag tänker på detta. :mad
 

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Ort
Skogn
Hoj
Crescent kompakt
MikkE skrev:
2691613 Blev irriterad som fan på en kollega som är infyllare. Han kraschar MINST 3 pallar varje dag och är allmänt seg! Hatar han!

När jag skulle börja packa en pall åker jag till en rad för att ha just de produkterna i botten. Plockar 12 av ena sorten och ska ha lika många av den andra. DOCK är de fem som ligger där helt miffoknöglade och är värdelösa för att ha i botten då det ska vara någelunda stabilt också.
Jag ber han hämta nya då jag ska ha 12 st men gubbfan vill att jag ska plocka skiten som han försökt lappa ihop med bruntejp. Jag förklarar att jag inte vill ha dem så jag ska ha så många och de kommer att ligga i botten = ska vara stabilt!
Han vägrar att hämta fler om jag inte tar dem som ligger. För tar inte jag dem kommer ingen att ta dem. Ööh?
Kastade ut mig att om inte alla kartonger är sönder så skulle vi inte få såna här "problem". Då blev han tyst och hämtade fler ändå. Jävla mongo.

Att han sedan kommer med kommentarer som: "Ja Micke, här välte du en pall förut, så ta det lugnt nu, höhöhö"
Av de dussintals pallar som jag satt upp i riolerna så råkade jag rasa ner 10 st head n shoulders på golvet så det blev lite kladdigt på golvet.
När han rasar pallar snackar vi om TOTAL KATASTROF!! Och det här händer varje dag!!

Nu blev jag arg bara jag tänker på detta. :mad

Micke,både du och jag vet att han behärskar trucken bättre än du, Reachtrucken är också f.ö bredare än motviktstrucken jag kör, och då inte lämplig för att plocka ner toapapper med....
gubbfan kan inte köra nånting som går av sig själv
 

MikkE

Guest
vbg_snake skrev:
2691626 Micke,både du och jag vet att han behärskar trucken bättre än du, Reachtrucken är också f.ö bredare än motviktstrucken jag kör, och då inte lämplig för att plocka ner toapapper med....
gubbfan kan inte köra nånting som går av sig själv
Ge mig tre dagar på Reachtrucken så utmanar jag han! :mad: :D
Motviktstrucken är kung tycker jag :tummenupp

Hade jag bara truckarkortet (som jag f.ö. måste ta nångång) så ska jag fanemej ta hans uppgifter. MUAHAHAHA!!!

/Micke, fortfarande irriterad
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top