Fy fan för ex. Jag brukar säga att ex är som plutonium. Dödlig strålning och giftigt till tusen, och med en halveringstid på ett stort antal år.
Det har du banne mig rätt i ! Klockrent. HAAAATAR mina ex nått så in i hel****
och eftersom detta är förbannad tråden så kan jag lugnt skriva att jag blir så jävla förbannad på ex! framförallt en av dem som förstört mitt liv så det räcker och blir över.
Plus att de har en förmåga att dyka upp i tid och otid bara för att påminna en om varför de blev ex så man blir ännu mer förbannad
och eftersom detta är förbannad tråden så kan jag lugnt skriva att jag blir så jävla förbannad på ex! framförallt en av dem som förstört mitt liv så det räcker och blir över.
Plus att de har en förmåga att dyka upp i tid och otid bara för att påminna en om varför de blev ex så man blir ännu mer förbannad
Ex skall man ta avstånd från. Det är lika bra. Och skapar dom så starka känslor som ovan när man träffar dom så kanske man skall tänka på om det finns saker man måste reda ut. För sin egen skull. För det är mycket skönare att glida förbi dom på stan med en nick istället för att gå hem o må skit hela resten av dagen för att man sett dom. Håll huvudet högt tjejen
Jag blir fan rädd för dig.
Folk som har jävligt bråttom att svänga ut framför en när man kommer på huvudled, men sen ligger 10km/h under hastighetsbegränsningen.
Dessutom är jag förbannad på snorungar och dess föräldrar som tror att de äger simhallen. Är det högervarv så är det, då ska man tamigfan inte ha privat simskola i motionssimdelen. Apropå det, ska inte ungarna vara på dagis eller skola och föräldrarna jobba eller? Det är väl skolvecka nu?
Exen har jag tagit avstånd ifrån men har sånna ex där jag ibland får ett sms/mail där de bara vill tala om hur jävla värdelös jag är, hur mycket som var mitt fel i att förhållandet kraschade etc etc. DET gör mig påmind om dem samt att jag blir arg på mig själv för att jag läser sms/mailen.
Nu har jag dock sett till att ha god spridning på exen inom en radie på 4-35 mil så jag springer inte direkt på dom så jätteofta
Nytt år, nya löften så i år har jag blockerat mailadresser, läser inte sms från okänt nummer alt oönskat nummer samt att jag istället för att bli påmind om hur dåligt de förhållandena var så påminner jag mig istället om att jag hade styrkan att gå därifrån samt att jag hade turen att inte yngla av mig med någon av dem!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|