Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

J.F.S

Hojlös.. :'(
Gick med
8 Jul 2005
Ort
Borlänge
Hoj
är såld..
:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: Den förb... jäv... skitbilen som bara ska gå sönder. Nu har förmodligen turbohelve... gett upp. Ett fräsigt ylande har ersatt hetsigt framåtgående.

Jä.. förba... skit... hel... fan FY FAN!

Dyrt blir det säkerligen :huvet


Tips: Köp ingen "kvalitets"Audi. Skräpbilar..
 
Last edited:

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Ort
Eskilstuna/Åre
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
Lata och inbicilla odågor till grovisar som ska slöa och tänka med röven UTAN penna och få svaret därefter.

:mad: :mad: :mad: :mad:
 

Kia

Guest
Kanske inte förbannad men sur och irriterad över att få sitta och övervaka ett barn som vägrar äta mat....
 

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Ort
East Grinstead, UK
Hoj
En gul Triple 06
Idag är det Sony som får en bredsida av mina agressioner, köpte mig en Vaio Laptop i sommras. Och just idag fick fanskapet för sig att det inte är roligt att ladda batteriet längre. Ringde supporten, som var mycket hjälpsam och trevlig måste jag medge. Men själva svaret var mindre kul, måste DHL:a ner hela datorn till deras serviceverkstad,, i frankrike. :mad: Är inte alltför imponerad över fransosers tekniska förmåga som det är men vad ska man göra? Dessutom måste jag köpa mig en hårdisk så jag kan säkerhetskopiera alla foton, musik och porr jag har på burken för de kommer att göra en nyinstallation samtidigt och då försvinner allt. :huvet
 

Spirit

Det är farligt att leva - man kan dö!
Gick med
24 Sep 2006
Ort
Södertälje
Hoj
Triumph Explorer
Jag är så jävla förbannad på att jag inte är förbannad på nåt idag. Jag VILL ju skriva nåt här nu.
 

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Ort
Nynäshamn
Hoj
-------
Ny dag, enligt kalendern, inte enligt sömnen..det gör mig förbannad.

Det blir jag också lite arg på. Har varit hemma hittills den här veckan för att jag är förkyld. När man är hemma och inte ska upp tidigt så går man och lägger sig vid fyra eller nåt på morgonen :mad: Mördande när man skall börja jobba igen och går upp 05:30.
 

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Ort
Sailcottage
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
Fick ett brev från Trafiksäkerhetsföreningen som tycker att hojen är oförsäkrad när den är avställd. Eh, vad kan vara fel????? :gnissla
 

Kia

Guest
Minusgrader, skrapa rutor, bilar som krånglar, sen till dagis...... :(
 

Kia

Guest
Du borde väl vara tillräckligt gammal för att gå på fritids vid det här laget? :va



Näää provade ett tag.....men jag va så elak mot de andra barnen så det blev dagis igen....:arsele

Tror inte min 3 åring skulle uppskatta att ha mamma med sig på dagis.... :pannkyss
 

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Ort
Borlänge
Hoj
Street Triple R
Vafaan, datorjäveln på jobbet genomgår en tvingande plattformsuppgradering som naturligtvis har hängt sig och skiten är obrukbar.
Tvingas sitta nu med den bärbara och slösurfa istället för att tjäna arbetsgivaren.
:mad:
 

J.F.S

Hojlös.. :'(
Gick med
8 Jul 2005
Ort
Borlänge
Hoj
är såld..
Vafaan, datorjäveln på jobbet genomgår en tvingande plattformsuppgradering som naturligtvis har hängt sig och skiten är obrukbar.
Tvingas sitta nu med den bärbara och slösurfa istället för att tjäna arbetsgivaren.
:mad:

Menerusnyggelle? Passa på att njuta :tungan
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Jag överväger starkt att skjuta mig i höger knäskål för tillfället.

Har hållt på med en bil hela dagen och donat. Så när jag skulle ut och låsa 75:an var jag ganska trött.
Ah tänkte jag när jag klev ut i kylan för att gå de tio metrarna till min lilla parkeringsplats, vad skönt det skulle bli att hoppa i säng.

Öppnar förardörren och sträcker mig in och ska ta ut nycklarna i tändningslåset, känner den kyliga doften i kupén som blandas med den ljuva doften av lädret i Recaro-stolen. "Ah, fan vilken härlig bil jag har" far igenom skallen.
Nåväl, tar ut nycklarna och ställer mig upprätt igen och slår igen dörren som en gentleman. Plonk säger det, och min hjärna är snabb med att koppla det
där ljudet till ren och skär ilska. Jävla helvetes kewkhelvet!

Låsmekanismen till den satans dörren hade frusit under dagen! :mad:
Precis när jag köpt bilen så läste jag att detta kunde hända dessa italienska härligheter, så för att förebygga problemet hade jag fettat in varenda pinal som har med låset att göra tidigare. Men det skulle fanimej inte bita på bilen från helvetet som jag ägde för tillfället!

Jahapp, tänkte lite. Antingen plockar jag bort dörrsidan som jag gjort ett par gånger nu innan och försöker åtgärda problemet, eller så knackar jag på låset på utsidan av dörren och hoppas på det bästa.
Trött och kall så bestämde jag mig för det sistnämnda till en början. Hämtade en liten hammare och knackade satan. Hände inte ett skvatt.

Happ, tog mod till mig och försökte förnimma ljudet av sexan vid 7000 rpm för att få mod till mig att fixa problemet.
Hämtade lite verktyg och började pula. Det gick hyfsat snabbt och jag konstaterade än snabbare att det inte gick att åtgärda utan att ta bort hela låsmekanismen och smörja och dona = inte ett alternativ just nu.
Kom på en genialisk idé, att ta en sån här elastisk lina som man spänner fast grejer på cykeln med och sätta tvärs över framdörrarna och fixa det imorrn istället.
Hur skulle jag då komma in i bilen för att kunna göra detta?
Jo, jag öppnar naturligtvis bakdörren som jag också smort in innan för att den inte skulle frysa, jag kan ju inte ha sån otur att den också fryst skrockade jag för mig själv.
Men vattnet den här vintern måste vara utbytt mot ett syntetiskt jävla supervatten för den förbannade bakdörren gjorde exakt likadant när jag provstängde den. :mad: :mad:
Happ, nu började modet ta slut och jag funderade på att köra in en gaffeltruck i dörrarna så dom skulle hålla sig stängda över natten men jag svalnade i tankarna av den härligt, svinkalla vinden som blåste för tillfället.
Då kom jag på en ännu bättre idé! Varför inte använda linan som jag tänkt och sätta den i framdörren, runt förarstolen och till bakdörren på samma sida och sen kliva ut på andra sidan inifrån? För den styr väl inte samma mekanismen som utifrån?
Jag var mycket nöjd med min tankegång och tänkte intensivt på den varma sängen som väntade. Spände fast dörrarna enligt ovan, kravlade mig över till andra sidan av bilen, öppnade och klev ut. Stängde dörren efter mig, plonk! Ähmen vaffan.. Den jävla dörren frös OCKSÅ!! :4skrika
Nu kanske man skulle emigrera till Sydafrika och kämpa mot HIV eller något. Satt bara i bilen med tom blick och tänkte lite.
Nej nu får det fanimej vara nog, jag ställde en bit av granen som hade åkt ut tidigare idag mot bakdörren som fortfarande inte gick att stänga och gick in i värmen.

Fy fan!
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Alfa (bortklippt)
Fy fan!

Jag vill också ha en Alfa, det är ju helt perfekt juh!

*En hobby som aldrig tar slut
*Något att skylla på när man inte kommer till jobbet i tid
*Man vet alltid vad man är förbannad på

*Sen tycker jag faktiskt om dom när dom fungerar, för då FUNGERAR dom, dom låter rätt, dom går bra, dom ligger bra på vägen, dom kräver en aktiv förare och framförallt man får bete sig som en fullständig idiot, dricka grappa ha basker och skrika "Forza Italia" när som helst....

Fast det verkar gälla alla italienska fordon...
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Jag vill också ha en Alfa, det är ju helt perfekt juh!

*En hobby som aldrig tar slut
*Något att skylla på när man inte kommer till jobbet i tid
*Man vet alltid vad man är förbannad på

*Sen tycker jag faktiskt om dom när dom fungerar, för då FUNGERAR dom, dom låter rätt, dom går bra, dom ligger bra på vägen, dom kräver en aktiv förare och framförallt man får bete sig som en fullständig idiot, dricka grappa ha basker och skrika "Forza Italia" när som helst....

Fast det verkar gälla alla italienska fordon...

Nej köp inte en föhelvete. Vi vill ha dom för oss själva :mad:

En vis man sa en gång:

"Det är väldigt bekvämt ifall man inte känner skillnad på dyr och billig whiskey eller dyrt och billigt vin. Då är man nöjd oavsett vilken sörja man hinkar i sig. På samma sätt är det med bilar. Har man ingen smak kan man åka i vad skit som helst. Vi andra kör Alfa."

Vilket stämmer till fullo!
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top