crossniklas
Scooterbög
Att vissa polare kan vara skithögar (mot en polare som gjort nada åt dem)...
Synd att man inte vart biltjuv, då hade jag åkt till Tierp och letat efter en Alfa med julgran på.
Själv har jag vart måttligt imponerad på min passagerardörr som är helt omöjlig att få upp när det är riktigt kallt, sen när bilen blir varm funkar låset utan problem, fast jag kör tysk kvalitetsvagn. Sen är jag sur på internetpoker också.
Synd att man inte vart biltjuv, då hade jag åkt till Tierp och letat efter en Alfa med julgran på.
Själv har jag vart måttligt imponerad på min passagerardörr som är helt omöjlig att få upp när det är riktigt kallt, sen när bilen blir varm funkar låset utan problem, fast jag kör tysk kvalitetsvagn. Sen är jag sur på internetpoker också.
MEN FÖR HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111Nej köp inte en föhelvete. Vi vill ha dom för oss själva
En vis man sa en gång:
"Det är väldigt bekvämt ifall man inte känner skillnad på dyr och billig whiskey eller dyrt och billigt vin. Då är man nöjd oavsett vilken sörja man hinkar i sig. På samma sätt är det med bilar. Har man ingen smak kan man åka i vad skit som helst. Vi andra kör Alfa."
Vilket stämmer till fullo!
Låt mig gissa Volkswagen?
Jag blev inte förbannad på att jag inte kom in på krogen ikväll, med anledningen att jag hade camo-byxor på mig.
Förlåt, men jag vill inte ha stureplansjeans som sitter halvvägs upp i aset.
Det är jävligt opunk.
Svarta Cheap Monday's med lite häng lär ska vara punk, (och dom tighta är emo) men vad vet jag som va punk 79-83, på den tiden punk var att inte uniformera sig...
Kul grej i sammanhanget är att jag på den tiden hade Converse-dojjor, då alla andra punks hade DocMarten kängor...
(på den tiden var Converse skitbilliga och såldes på konsum)
I dag lär Converse vara the shit...
Är jag en punk-ikon nu?
MEN FÖR HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111
Svara på min fråga.![]()
sykbryt
Det som gjorde mig förbannad idag var att Jonathan ännu inte svarat på min fråga.
Vad är det för bil du tjöpt?
MEN FÖR HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111
Svara på min fråga.![]()
sykbryt
Det som gjorde mig förbannad idag var att Jonathan ännu inte svarat på min fråga.
Vad är det för bil du tjöpt?
Men för helvete![]()
Han har en Alfa!
Hur i helvete kan du ha missat det ditt jävla blockmongo :kocko
Men för helvete!
Jag har TVÅ Alfor din jevla sumprunkare![]()
Sak samma din dumknullade jävel![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |