Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
ZX10-R 09
Synd att man inte vart biltjuv, då hade jag åkt till Tierp och letat efter en Alfa med julgran på.

Själv har jag vart måttligt imponerad på min passagerardörr som är helt omöjlig att få upp när det är riktigt kallt, sen när bilen blir varm funkar låset utan problem, fast jag kör tysk kvalitetsvagn. Sen är jag sur på internetpoker också.
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Synd att man inte vart biltjuv, då hade jag åkt till Tierp och letat efter en Alfa med julgran på.

Själv har jag vart måttligt imponerad på min passagerardörr som är helt omöjlig att få upp när det är riktigt kallt, sen när bilen blir varm funkar låset utan problem, fast jag kör tysk kvalitetsvagn. Sen är jag sur på internetpoker också.

Ja då hade du fått leta länge eftersom jag inte bor i Tierp. Sen skulle jag vilja se den som tjuvkopplar igång den utan att jag hör det :tummenupp
 

Starfighter

Oansvarslös
Gick med
22 Dec 2005
Ort
Skåne
Hoj
Honda CBR600, KTM 690 Enduro R
Synd att man inte vart biltjuv, då hade jag åkt till Tierp och letat efter en Alfa med julgran på.

Själv har jag vart måttligt imponerad på min passagerardörr som är helt omöjlig att få upp när det är riktigt kallt, sen när bilen blir varm funkar låset utan problem, fast jag kör tysk kvalitetsvagn. Sen är jag sur på internetpoker också.

Låt mig gissa Volkswagen?
 

KalleNorton

Avliden medlem
Gick med
2 Jan 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Hayabusa turbo, 25kw
Nej köp inte en föhelvete. Vi vill ha dom för oss själva :mad:

En vis man sa en gång:

"Det är väldigt bekvämt ifall man inte känner skillnad på dyr och billig whiskey eller dyrt och billigt vin. Då är man nöjd oavsett vilken sörja man hinkar i sig. På samma sätt är det med bilar. Har man ingen smak kan man åka i vad skit som helst. Vi andra kör Alfa."

Vilket stämmer till fullo!
MEN FÖR HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111

Svara på min fråga. :mad: :psykbryt

Det som gjorde mig förbannad idag var att Jonathan ännu inte svarat på min fråga.
 

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
ZX10-R 09
Låt mig gissa Volkswagen?

BMW. Gamla Golfar och Audi GT som har samma handtag brukar den där lilla grejen man trycker in gå av på, ytterst irriterande. Jag hade en Audi 100 C4 som man kunde få slå igen dörren på 30 gånger innan den stängdes :mad:

Tyska bilar är skit när jag tänker efter.
 

FreddaGädda

Guest
Jag blev inte förbannad på att jag inte kom in på krogen ikväll, med anledningen att jag hade camo-byxor på mig.

Förlåt, men jag vill inte ha stureplansjeans som sitter halvvägs upp i aset. :mad:
Det är jävligt opunk.
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Jag blev inte förbannad på att jag inte kom in på krogen ikväll, med anledningen att jag hade camo-byxor på mig.

Förlåt, men jag vill inte ha stureplansjeans som sitter halvvägs upp i aset. :mad:
Det är jävligt opunk.

Svarta Cheap Monday's med lite häng lär ska vara punk, (och dom tighta är emo) men vad vet jag som va punk 79-83, på den tiden punk var att inte uniformera sig...

Kul grej i sammanhanget är att jag på den tiden hade Converse-dojjor, då alla andra punks hade DocMarten kängor...
(på den tiden var Converse skitbilliga och såldes på konsum)
I dag lär Converse vara the shit...
Är jag en punk-ikon nu?
 

FreddaGädda

Guest
Svarta Cheap Monday's med lite häng lär ska vara punk, (och dom tighta är emo) men vad vet jag som va punk 79-83, på den tiden punk var att inte uniformera sig...

Kul grej i sammanhanget är att jag på den tiden hade Converse-dojjor, då alla andra punks hade DocMarten kängor...
(på den tiden var Converse skitbilliga och såldes på konsum)
I dag lär Converse vara the shit...
Är jag en punk-ikon nu?

Det är inte direkt punk att uniformera sig. Och det gör jag inte heller. Det är brallor av märket GASP och är egentligen ämnade som gymbrallor.
Däremot kan jag direkt koppla mina baggybrallor á la ljus camo till skejtarfolk.
Det är lite attityd i dom. Tajta byxor har aldrig varit min grej. Jag har ingen kropp för det. Stort arsle och smala ben. Ser rent förjävligt ut med tajta byxor.
Mina brallor kanske direkt inte är punk i utseendet. Men däremot är stureplanjeans så opunkigt det går.
Hatar att gå runt i kläder jag inte gillar. Och det är det tydligen krav på nu, och kostar helvet gör det också :mad:
 
Last edited:

tigrro

O rly?
Gick med
8 Oct 2005
Ort
Hemma
Hoj
Supermotarrrrd
Det som gjorde mig förbannad igår är min oförmåga att möta avvisningar. Träffade en sjyst tjej på något nattklubb. Vi gick och pratade ganska länge på kvällen och hamnade till slut i hennes lägenhet. Vi sov ihop (inget sex då hela lägenheten var full med olika familjemedlemmar till henne). På morgonen var allt fortfarande härligt. Bestämde oss för att hitta på något under kvällen (lördagskvällen då alltså).
När jag går omkring här hemma och har ordnat iordning mig som bäst så kommer samtalet att hon beöver tid då hon nyss blivit singel. Jag la mig direkt, men kom liksom inte på något bra att säga. Det blev mest "okej. nej det gör inget. äh, du behöver inte be om ursäkt eller känna dig taskig".
Vart är alla fyndiga och slagkraftiga/övertalade argument som man ser i serier och filmer när man behöver dem!?:va

Fy fan
 

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Sveg/Härjedalen
Hoj
Mellan hojar
Jag blev förbannad på denna jävla skitsnö som bara vräker ner. Var tvungen att köra 20km/h till jobbet för körde jag snabbare så plogade bilen och all snö åkte upp på rutan och det blev mörkt som natten i bilen. Skitsnö! Jag vill ha sommar igen!
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Last edited:

Paradoxy

Guest
MEN FÖR HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111

Svara på min fråga. :mad: :psykbryt

Det som gjorde mig förbannad idag var att Jonathan ännu inte svarat på min fråga.

Men för helvete :mad:

Han har en Alfa!

Hur i helvete kan du ha missat det ditt jävla blockmongo :kocko
 

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Ort
Gävle
Hoj
GSR 750 -12
Blev jävligt less på en granne (även "bästa" polare) som jag imorse upptäckte snyltar el av mig till sin motorvärmare.
Det finns två uttag i burken, ett 9 och ett 10, 9an är mitt, det går inte att göra fel så varför har han satt sin i min?

Så nu fick jag en bra förklaring varför mina elräkningar har varit höga långt över det normala de senaste månaderna. Jag har nämligen inte haft nån motorvärmare att använda tills nu.

Bah :mad:
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top