Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

Lillan

Sky is the limit
Gick med
8 Mar 2003
Ort
hemma såklart.....
Hoj
javisst,o rosa är den....
Efter att "chocken" lagt sig nu,så blev jag vansinnigt förbannad :mad:

Gick till lekparken på fm,med mina barn...men vi hann inte mer än fram.
Lilleman snubblar i ett klätterhus med rutschbana...och säger först ingenting.
Ungar snubblar o far,det vet jag...så jag frågar bara om han vill ha sina vantar...och det ville han ju.
Så plötsligt ger han upp ett illvrål,och jag ser hur blodet _rinner_ ner från handleden...(någon/några j**la idioter har krossat flaskor eller dyl,på lekplatsen....)
Automatiskt börjar jag leta efter ett tryckförband i fickan...hittar inget...får ta min egen hand o klämma åt så mycket jag orkar,så vi kan ta oss hem,utan att såret glipar _för_ mycket.

Väl hemma blir det tvätt så gott det gick,stripes och tryckförband...o iväg till akuten.

4 h fick vi sitta o vänta (lite väl häftigt tycker jag,med tanke på att han bara är 2½ år) innan de ens brydde sig om att fråga hur det gick med honom,eller ens tvätta av o inspektera såret. Sen blev det limmat o stripat igen...och nu sover gossen som en stock efter dagens bravader.
(Och ja,jag vet hur det är på ett sjukhus-jag har själv jobbat där.....personalen sliter häcken av sig....men jag tycker ändå,de kan bemöda sig med ett litet:hur är det?)

Så idag har jag varit arg/ledsen/förbannad och förtvivlad....så förmodligen kommer jag oxå sova gott inatt.:rolleyes:

//Lillan
 

Tholon

Ny medlem
Gick med
3 Jan 2007
Ort
Tyresö
Hoj
Triumph Sprint ST
Själv blev jag lite sur när gymmet hade stängt tidigare....
Glasbitar på lekplatsen känns liksom lite..... värre.
 

Nienna

Ny medlem
Gick med
5 Aug 2005
Ort
Eskilstuna
Hoj
Kawasaki gpx 600R , en gammal sate ;)
Ouch! Det där med glasbitarna kändes hemskt... Hoppas lilleman kryar på sig och att de som krossat flaskor i en lekpark snubblar och slår sig ordentligt!

Själv blev jag heligt förbannad då jag skulle skruva ihop mitt nya datorbord ensam. Det är stort. Det är tungt. Fick ihop det med några argsinta "jävlaskitbordshelvete" uttryck, När allt är på plats inser jag att skivan är sned :huvet Får lossa alla skruvar och försöka vicka loss skivan och justera den medans alla grejer på hyllor och skiva står kvar..orka plocka ned allt igen..inte! Det gick tillslut iaf! Men förbannad var jag! Extra skoj med två barn som sitter med glada ögon och tittar på. Ännu bättre när de frågar med sockersöta stämmor: "går det bra mamma?"

Nu är jag glad dock :tummenupp
 

Mrs. Laphroaig

Guest
Fy fan för ex. Jag brukar säga att ex är som plutonium. Dödlig strålning och giftigt till tusen, och med en halveringstid på ett stort antal år.

Det har du banne mig rätt i ! Klockrent. HAAAATAR mina ex nått så in i hel****
och eftersom detta är förbannad tråden så kan jag lugnt skriva att jag blir så jävla förbannad på ex! framförallt en av dem som förstört mitt liv så det räcker och blir över. :mad:
Plus att de har en förmåga att dyka upp i tid och otid bara för att påminna en om varför de blev ex så man blir ännu mer förbannad
 
Last edited:

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Med tanke på att trippelmördaren Juha fick säckvis med beundrarpost och att Helge Fosmo precis förlovat sig, i fängelset med någon ny flamma, är jag inte särskillt förvånad över att så många tjejer avskyr sina ex.
Varje gång jag hör en tjej säga:
- "Men han är iallafall snäll mot mig!"
..vet jag var det kommer att sluta.

:hihi
 

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Ort
Borlänge
Hoj
Street Triple R
Det har du banne mig rätt i ! Klockrent. HAAAATAR mina ex nått så in i hel****
och eftersom detta är förbannad tråden så kan jag lugnt skriva att jag blir så jävla förbannad på ex! framförallt en av dem som förstört mitt liv så det räcker och blir över. :mad:
Plus att de har en förmåga att dyka upp i tid och otid bara för att påminna en om varför de blev ex så man blir ännu mer förbannad

Jag blir fan rädd för dig.
 

Spirit

Det är farligt att leva - man kan dö!
Gick med
24 Sep 2006
Ort
Södertälje
Hoj
Triumph Explorer
Det har du banne mig rätt i ! Klockrent. HAAAATAR mina ex nått så in i hel****
och eftersom detta är förbannad tråden så kan jag lugnt skriva att jag blir så jävla förbannad på ex! framförallt en av dem som förstört mitt liv så det räcker och blir över. :mad:
Plus att de har en förmåga att dyka upp i tid och otid bara för att påminna en om varför de blev ex så man blir ännu mer förbannad

Och har man också barn med dem så... ja, jag är förbannad på ex idag med! :huvet
 

Castor

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2006
Ort
;-)
Hoj
250 cr
jag blir så förbannad på routern som inte vill funka som den ska:mad:
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Det har du banne mig rätt i ! Klockrent. HAAAATAR mina ex nått så in i hel****
och eftersom detta är förbannad tråden så kan jag lugnt skriva att jag blir så jävla förbannad på ex! framförallt en av dem som förstört mitt liv så det räcker och blir över. :mad:
Plus att de har en förmåga att dyka upp i tid och otid bara för att påminna en om varför de blev ex så man blir ännu mer förbannad

Ex skall man ta avstånd från. Det är lika bra. Och skapar dom så starka känslor som ovan när man träffar dom så kanske man skall tänka på om det finns saker man måste reda ut. För sin egen skull. För det är mycket skönare att glida förbi dom på stan med en nick istället för att gå hem o må skit hela resten av dagen för att man sett dom. Håll huvudet högt tjejen :)
 

hrc

Desillusionerad
Gick med
3 May 2004
Ort
Sollentuna
Hoj
Yamaha Tracer 900 GT
http://svt.se/svttext/web/pages/129.html

Skall fan ha allmän rösträtt i ett land med sådana här invånare! Systemet borde göras om till att inkludera ett enklare IQ-test innan man får några röstsedlar. Och nej, jag anser mig inte vara Einsteins efterträdare men jag anmäler inte folk med porslinshundar för vanvård av djur. :gnissla
 

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Ort
East Grinstead, UK
Hoj
En gul Triple 06
Folk som har jävligt bråttom att svänga ut framför en när man kommer på huvudled, men sen ligger 10km/h under hastighetsbegränsningen. :mad:

Dessutom är jag förbannad på snorungar och dess föräldrar som tror att de äger simhallen. Är det högervarv så är det, då ska man tamigfan inte ha privat simskola i motionssimdelen. Apropå det, ska inte ungarna vara på dagis eller skola och föräldrarna jobba eller? Det är väl skolvecka nu? :mad:
 

Kia

Guest
Min egen dåliga planering....

Tiden verkar aldrig räcka till... hinner aldrig allt som jag från början tänkt mig. Sen sitter man där på kvällen och bannar sig själv för allt man inte hann göra idag.... :huvet
 

Mrs. Laphroaig

Guest
Ex skall man ta avstånd från. Det är lika bra. Och skapar dom så starka känslor som ovan när man träffar dom så kanske man skall tänka på om det finns saker man måste reda ut. För sin egen skull. För det är mycket skönare att glida förbi dom på stan med en nick istället för att gå hem o må skit hela resten av dagen för att man sett dom. Håll huvudet högt tjejen :)

Exen har jag tagit avstånd ifrån men har sånna ex där jag ibland får ett sms/mail där de bara vill tala om hur jävla värdelös jag är, hur mycket som var mitt fel i att förhållandet kraschade etc etc. DET gör mig påmind om dem samt att jag blir arg på mig själv för att jag läser sms/mailen.
Nu har jag dock sett till att ha god spridning på exen inom en radie på 4-35 mil så jag springer inte direkt på dom så jätteofta :D
Nytt år, nya löften så i år har jag blockerat mailadresser, läser inte sms från okänt nummer alt oönskat nummer samt att jag istället för att bli påmind om hur dåligt de förhållandena var så påminner jag mig istället om att jag hade styrkan att gå därifrån samt att jag hade turen att inte yngla av mig med någon av dem! :yoparty
 

lasse kongo

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2005
Ort
västkusten
Hoj
honda cbr600, suzuki dr350,denper 650, k140cc
Folk som har jävligt bråttom att svänga ut framför en när man kommer på huvudled, men sen ligger 10km/h under hastighetsbegränsningen. :mad:

Dessutom är jag förbannad på snorungar och dess föräldrar som tror att de äger simhallen. Är det högervarv så är det, då ska man tamigfan inte ha privat simskola i motionssimdelen. Apropå det, ska inte ungarna vara på dagis eller skola och föräldrarna jobba eller? Det är väl skolvecka nu? :mad:

håller med är det 90 så ska man fån köra i det inte i 70 :mad:

jag börjar imorgon...
 

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
Exen har jag tagit avstånd ifrån men har sånna ex där jag ibland får ett sms/mail där de bara vill tala om hur jävla värdelös jag är, hur mycket som var mitt fel i att förhållandet kraschade etc etc. DET gör mig påmind om dem samt att jag blir arg på mig själv för att jag läser sms/mailen.
Nu har jag dock sett till att ha god spridning på exen inom en radie på 4-35 mil så jag springer inte direkt på dom så jätteofta :D
Nytt år, nya löften så i år har jag blockerat mailadresser, läser inte sms från okänt nummer alt oönskat nummer samt att jag istället för att bli påmind om hur dåligt de förhållandena var så påminner jag mig istället om att jag hade styrkan att gå därifrån samt att jag hade turen att inte yngla av mig med någon av dem! :yoparty

Hur många exkillar har du egentligen?
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top