Kia skrev:2685027Tror iof inte han syftade på just det när han skrev att det va nåt han hade "förstått" nåt. Men jaja...
Nu är det iof inte alla trådar vi invaderar med våran kärlek... visst kanske många inlägg blir så men långt ifrån alla.
För er kanske det är lika tröttsamt att se som jag tycker alla dessa "jag-är-så-häftig-för-jag-är-så-outlaw" -inlägg är? Men gör då som jag låt bli att läsa så slipper man störa sig och reta upp sig i onödan. Det är ju just det här som är det fina med text, att man själv väljer precis vad man vill och tänker läsa.
Om tråden handlar om "vad fick dig att le idag" så blir det naturligt i mitt liv att inläggen kanske kommer att handla om Gabor, vårt liv tillsammans eller våra barn. Sånt man ler ofta och gärna åt.
Men Gott Nytt År och ha en fin Nyårsafton....
Eftersom du själv använder detta tecken: " så borde du förstå varför jag använde det...
Och man behöver kanske inte skriva det "varje" dag i Le-tråden, det var nog inte dess syfte..Aja, du behöver ju inte heller läsa Biturbos svar eller våra andras inlägg heller, man behöver inte älta detta mer nu!!!
(Förlåt Thermal om jag snott nått nu igen!)