Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

Bomme

Ny medlem
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Husqwarna wr 240
Jag vart forbannad nar jag slant med ett koben och slog en blatira under ogat :mad:
Plus att jag hadde planerat att ta och fota mig for b kortet idag men det ar bara att glomma :huvet

Kia

Guest
Du är inte alls på min sida. :mad: Bitch.

Men söta lilla Mattias... klart att jag är på din sida.. :pannkyss

Såklart att jag inte syftade på dig i mitt inlägg, du tog väl inte åt dig?? :va Inte meningen isf...

Men jaaaa bitch är jag ändå.. :tummenupp

Inte for att du ar det skarpaste verktyget i verktygsladan men tom du maste ju forsta att nagon maste vara gladast resp. mest bitter.

:confused: Nähäääää...?? :va

Undrar vad jag har gjort dig för att få såna kommentarer om att jag inte är det skarpaste verktyget? :va

Det är nästan så att du vinner titeln "bland de bittraste på SH" :yoparty

Gå en charmkurs och skaffa dig ett leende.... :tummenupp

Last edited:

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
Jag är ÅTERIGEN förbannad på det där jävla H&M som hårdlanserar sina jävla plagg som tar slut på ett litet kick.
Jag såg mig själv i den där svarta catsuiten - som naturligtvis var slutklickad online på ett litet ögonblick.
Jävla horor.

Dr.Bike

Guest
Jag är ÅTERIGEN förbannad på det där jävla H&M som hårdlanserar sina jävla plagg som tar slut på ett litet kick.
Jag såg mig själv i den där svarta catsuiten - som naturligtvis var slutklickad online på ett litet ögonblick.
Jävla horor.

:pannkyss Jag har en blåoverall om du kan tänka dig snärta omkring i den ist?

att lönehelvetet aldrig hinner fram innan den är slut... :mad:

-@

Told You NOT to go Suzuki...

Last edited:

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Fick ett jävla böghelvetes inbetalningshelvete från min förbannade krock förut!! :mad:

Trodde jag betalat skiten men icke! 2k rakt i sjön för att ett litet luder i Mercedes inte kunde köra bil som folk!! Fan i helvet! :mad::mad:

Paradoxy

Guest
Fick ett jävla böghelvetes inbetalningshelvete från min förbannade krock förut!! :mad:

Trodde jag betalat skiten men icke! 2k rakt i sjön för att ett litet luder i Mercedes inte kunde köra bil som folk!! Fan i helvet! :mad::mad:

Ojsan hoppsan. Nu var du inte lika mysig längre...

Dr.Bike

Guest

Men om DU fick betala...
Var det HON som inte kunde köra då?

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Men söta lilla Mattias... klart att jag är på din sida.. :pannkyss

Såklart att jag inte syftade på dig i mitt inlägg, du tog väl inte åt dig?? :va Inte meningen isf...

Men jaaaa bitch är jag ändå.. :tummenupp

Jaha, okej. Så... ligga?

För övrigt köpte jag en pizza idag. Jag tappade den ur kartongen i farstun. Den landade naturligtvis upp och ner. Då blev jag arg och skrek "kuk" jättehögt.

Fast sen åt jag upp den. Det kanske ni tyckte var äckligt, men å andra sidan vet man ju aldrig var turken som bakade den har varit heller.

Nu är jag inte så arg längre. Men säkert på väg att bli akut magsjuk.

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Men om DU fick betala...
Var det HON som inte kunde köra då?

Ja, men dom där försäkringsbolagen tyckte inte om att man svängde vänster på E4an.
Fast sen att han försökte köra om mig (och då trodde han att jag försökte köra om en husvagn som låg i höger väggren, alltså försökte han köra om en som redan körde om), det är en annan sak..

Dr.Bike

Guest
Men det var ju för att du inte ville bli vändstekt :D

-@

Faen, nu sitter du där och snackar igen!
Har inte farbror Jörgen redan berättat på ett sakligt sätt hur det ligger till?
Och du vet ju hur rödgråten av skräck du var i somras efter våra färder, när du tyckte att vi körde som svin, men vi övriga körde på tomgång - och när alla på hela Onsdagskörningen fick ligga i kö bakom dig på Bogan...
Blåskägget SA bara att du var snabb för att vara snäll! :D Moahahaha!

Jaha, okej. Så... ligga?

För övrigt köpte jag en pizza idag. Jag tappade den ur kartongen i farstun. Den landade naturligtvis upp och ner. Då blev jag arg och skrek "kuk" jättehögt.

Fast sen åt jag upp den. Det kanske ni tyckte var äckligt, men å andra sidan vet man ju aldrig var turken som bakade den har varit heller.

Nu är jag inte så arg längre. Men säkert på väg att bli akut magsjuk.

:rofl

Självfallet äter man upp!

Ja, men dom där försäkringsbolagen tyckte inte om att man svängde vänster på E4an.
Fast sen att han försökte köra om mig (och då trodde han att jag försökte köra om en husvagn som låg i höger väggren, alltså försökte han köra om en som redan körde om), det är en annan sak..

HA! Jodå jag vet...trafiknissarna har ingen smidig tolkning av lagen!
:mad: Faen nu blev jag förbannad på alla HJON man tvingas trängas med VARJE f*king day på E18!!!
Ska fan göra en lista över trafikförseelser det borde vara nACkskåt på!

Last edited:

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-

HA! Jodå jag vet...trafiknissarna har ingen smidig tolkning av lagen!
:mad: Faen nu blev jag förbannad på alla HJON man tvingas trängas med VARJE f*king day på E18!!!
Ska fan göra en lista över trafikförseelser det borde vara nACkskåt på!

Nu vet jag inte om du var ironisk eller ej, men jag föredrar att inget veta. :gnissla

Nu ska jag sitta framför tv:n och vara jättearg.

Dr.Bike

Guest
Jaha, ursäkta då, jag ska bara köra där en vecka till, sen ska jag trängas med dig i Bålsta ist! :finger

:kiss

JAHA!
Det är DU :finger U2" som virrar omkring - byter fil UTAN att kolla om det är fritt i backspegeln, och därför inte upptäcker kometen i mach 8 som kommer i vänsterfilen... ;)

..lustigt nog har du OLIKA bilar VARJE DAG! :mad:

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
JAHA!
Det är DU :finger U2" som virrar omkring - byter fil UTAN att kolla om det är fritt i backspegeln, och därför inte upptäcker kometen i mach 8 som kommer i vänsterfilen... ;)

Körde inte du Mercedes?

Edit: Vaffan, det är DU din jävel som smällde in i mig! :mad:

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
JAHA!

Nä, det e sånna dära mc-mördare du pratar om, sån e inte jag!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag