Har du inte lärt dig än att jag står för va ja skriver?
Jag vet inte ens vem du är, nolla.
PS
Du glömde att avsluta några av orden med en konsonant. Sånt gör mig förbannad.
Har du inte lärt dig än att jag står för va ja skriver?
Bra farbror! Det är viktigt att man ibland lägger till begreppet "generation" när man talar om klyftor. Detta för att betona vikten av att klyftan tillhör rätt generation. För att illustrera min poäng.
Generation with license to have a klyfta!
Genarition som ALDRIG borde tillåtas visa klyftan...
Jag blir förbannad på folk som inte kan hantera versaler, mellanslag, punkter, frågetecken och liknande i tråden. Ovanpå eländet fylls det på med smileys i överflöd för att stryka över sin oförmåga att uttrycka sig i skrift. Jävla retards!
Jag gör mig förbannad.
Fast generationsklyfta och generationsskifte är inte samma sak.
Jag har några byxor som är för stora. Jag ska ha dom nerhasade till strax under skinkorna så blir jag otroligt inne och fräään. Fast keps på gamla män ger mest farbror Bosse-vibbar, så det skiter jag nog i.
Då kommer du att dö av hjärtinfarkt inom 3-4 veckor... ..om du inte kan hantera din inte nyttigt att vara så jämt.........
Jag blir lite förbryllad över att så många tar allt som skrivs här på så blodigt allvar. Det är ett internetforum, inte liv och död. Idag heller.
Lighten up, maddafakkahs.
Okej, förbryllad var fel ord. Jag blir förbannad och hatar dom allihop!2830538Är du förbryllad så starta en egen tråd, det här är för fan förbannad tråden.
Blir så förbannat arg på folk som dig som inte kan hålla sig on topic
Mmm ditt wannabee sätt gör mig också förbannad i längden men vågar man inte vara sig själv så kanske det funkar att apa efter någon annan vad vet jag
Jag måste alltså stå hela dagarna i ända och glo på när R2 gör sina patetiska försök att köra motorcykel! Det gör mig fruktansvärt förbannad!
Cambike va förbi och installerade lite display-prylar och startade en demo-DVD.
Så långt e väl det coolt om det inte va för att det är R2 från forumet som kör på demo-dvd'n.
Jag måste alltså stå hela dagarna i ända och glo på när R2 gör sina patetiska försök att köra motorcykel! Det gör mig fruktansvärt förbannad!
Ja, näst intill vansinnig faktiskt!!!
Cambike va förbi och installerade lite display-prylar och startade en demo-DVD.
Så långt e väl det coolt om det inte va för att det är R2 från forumet som kör på demo-dvd'n.
Ja, näst intill vansinnig faktiskt!!!
Kärringjäveln som TILL TROTS att hon såg att jag stod bakom hennes bil med min bil och väntade på parkeringsplatsen vägrade köra. Istället går hon ut och börjar torka rutorna!!! ARRRRRRRRGH!!!
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|