AndreasNo
Bannad
Har du träffat Mattias?
Pratar jag illa om din stjärtgosse.
Fy på mig.
Har du träffat Mattias?
Är du sotis? Jag kan vara din stjärtgosse nån dag. Fast bara för ett kort ögonblick. :flirta
Aja, din förlust. Kan vi skita i det här nu? Det är tråkigt. Spamma där jag inte ser dig, och nästa personangrepp som trillar ur dina självbefläckade fingrar får dig bannad 4 life. Okej?2829798Om du prata me mig så tackar jag nej, ja håller mig te Jörgen.
Pratar jag illa om din stjärtgosse.
Fy på mig.
Blåskägg är min
Är det någon som tvingar dig att vara här då?
Ja det gör du
Seriöst, hur kan du kalla någon för "socialt missanpassad i verkliga livet" när du aldrig träffat den människan? Jag trodde vi redde ut det här med skillnaden mellan internet och verkliga livet för ett halvår sen när jag bad dig sluta cp-ragga på allt med rattar som satte sin fot på detta forum, eller var det nåt som var oklart?
Med lite tur slipper vi träffas så får vi leva i lycklig ovisshet. Jag är glad att du inte tog banningen personligt i alla fall.2829853Vissa behöver man inte träffa för o förstå hur de är.
Skulle vilja se Mattias va lika tuff o smidig i verkliga livet o säga samma saker till nån i verkligheten.
Att man kan sitta här som moderator o hacka ner på en person på "ett smidigt sätt" medans såna som jag, som säger det rakt ut, blir bannad direkt, det är ju inget annat än patetiskt.
Det tyder på en något instängd livsstil där man inte riktigt är i fas med verkliga livet.
Jag hamnar i flertalet situationer varje vecka i mitt jobb (jämför nu det med att vara moderator här) då jag helt enkelt håller käften o ler för det är vad man bör göra för man vet att man redan är i övertag.
Då jag däremot inte jobbar (jämför nu med vanlig användare på forumet) så säger jag o gör vad jag känner för o då blir de som de blir, får stryk eller va som helst.
Jag tappade bort mig själv efter första meningen för ja e inte så bra på att skriva.
Med lite tur slipper vi träffas så får vi leva i lycklig ovisshet. Jag är glad att du inte tog banningen personligt i alla fall.
Ja, där har du ju en tydlig ledtråd. Vad tror du om att sluta leva ditt liv här och faktiskt gå utanför dörren för annat än att jobba? Har du inte haft en trevlig vecka?2829878Vi kommer ses
Jag vet aldrig varför jag blir bannad för de står alltid så jävla otydligt, skriver ju så jävla mkt grejjer som tydligen går att banna för varje dag så vet aldrig av vilken anledning så jag tar det med ro.
Ja, där har du ju en tydlig ledtråd. Vad tror du om att sluta leva ditt liv här och faktiskt gå utanför dörren för annat än att jobba? Har du inte haft en trevlig vecka?
Jag anar en generationsklyfta segla upp.
Fast generationsklyfta och generationsskifte är inte samma sak.2830012Yes Swiidie, Mat ias, Ruller, blaskiga kaptenen är rätt så old numera.
Snart kommer snorungar med kepsen på sne och byxor större än atlanten att ta över sh
Är det någon som tvingar dig att vara här då?
Fast generationsklyfta och generationsskifte är inte samma sak.
Jag har några byxor som är för stora. Jag ska ha dom nerhasade till strax under skinkorna så blir jag otroligt inne och fräään. Fast keps på gamla män ger mest farbror Bosse-vibbar, så det skiter jag nog i.
Jag anar en generationsklyfta segla upp.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|