Om man läser vad tråden handlar om så verkar det ju vara en tråd att beklaga sig i, låt de som vill göra det göra det då! Vissa nämner inga namn skapar så jävla dålig stämning om man nu inte gillar att folk beklagar sig då går man väl inte in i en "vad gjorde dig förbannad i dag tråd" Skärpning! Skicka privata PM om det är personliga påhopp i dom, eller om man ska läxa upp nån. Stämningen blir ju usel.
Ja, jag hade tänkt skriva massa skit som förmodligen hade gett mig en livstidsban.
Men jag nöjer mig med att skriva nåt som ger mig några dagar eller veckor.
Mattias, du är en FUL äcklig jävla dvärgjävel som absolut inte bör säga att andra inte har nåt liv när du är den här som har det man minst kan kalla ett liv.
Du hänger på SH hela tiden o letar upp varenda liten grej att störa dig på osv, medans du själv sitter på ett jobb som din kompis fixat åt dig så snällt o hela tiden påpekar hur kasst allt är där, de urusla headsetet o skrivbordet o allt va de e.
Ja du e så underbart vettig på alla sätt o vis.
Om ingen ser till att citera så att det finns kvar innan du skitnödigt editerar ditt inlägg så blir jag förbannad.
Ja, jag hade tänkt skriva massa skit som förmodligen hade gett mig en livstidsban.
Men jag nöjer mig med att skriva nåt som ger mig några dagar eller veckor.
Mattias, du är en FUL äcklig jävla dvärgjävel som absolut inte bör säga att andra inte har nåt liv när du är den här som har det man minst kan kalla ett liv.
Du hänger på SH hela tiden o letar upp varenda liten grej att störa dig på osv, medans du själv sitter på ett jobb som din kompis fixat åt dig så snällt o hela tiden påpekar hur kasst allt är där, de urusla headsetet o skrivbordet o allt va de e.
Ja du e så underbart vettig på alla sätt o vis.
Förmodligen lika många som störde sig på dig och Kawakex när ni hade era parningsläten i alla nattspamtrådar
Du verkar så arg. Är du arg?2829737Japp ..
De flesta stör sig förmodligen på de mesta jag säger här på SH..
MEN! .. jag är inte lika ful o socialt missanpassad i det verkliga livet som Mattias är.
Du verkar så arg. Är du arg?
.. jag är inte lika ful
Du verkar så arg. Är du arg?
jag är inte likasocialt missanpassad i det verkliga livet som Mattias är.
Om man vill diskutera helt seriöst så är det nog inte sporthoj man ska vara på verkar det som.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|