Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

Kia

Guest
Nursey. du är rätt förbannad av dig va?
Du har skrivit mest av alla i denna tråden

nurseyds5.jpg

Du glömde nämna att vi som skrivit flest inlägg här, också har skrivit flest inlägg i "vad fick dig att le-tråden". Så det tyder väl på att vi har väldigt bra balans i våra liv? :va Kan både vara förbannade och le.... :yoparty

FreddaGädda

Guest
Det räckte med att jag vaknade och klev upp.

Snart 21 med följande situation:
Bor hemma hos morsan.
Pank.
Arbetslös sen sju månader.
Inget bistånd, dvs noll kr i månaden i sju månader.
Ingen utbildning för att gymnasiet lurade på mig sitt jävla teknikprogram.

Anledning till allt otyg: Teknikprogrammet på Tyresö Gymnasium.

Och jag får lov att fylla i att gymnasiet faktiskt på riktigt lurade in mig i teknikprogrammet som visade sig inte leda någonstans. Hade det varit jag som tagit ett dåligt beslut på min egen hand så hade jag stått för det och låtit bli att gnälla.

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Det räckte med att jag vaknade och klev upp.

Snart 21 med följande situation:
Bor hemma hos morsan.
Pank.
Arbetslös sen sju månader.
Inget bistånd, dvs noll kr i månaden i sju månader.
Ingen utbildning för att gymnasiet lurade på mig sitt jävla teknikprogram.

Anledning till allt otyg: Teknikprogrammet på Tyresö Gymnasium.

Och jag får lov att fylla i att gymnasiet faktiskt på riktigt lurade in mig i teknikprogrammet som visade sig inte leda någonstans. Hade det varit jag som tagit ett dåligt beslut på min egen hand så hade jag stått för det och låtit bli att gnälla.

Hur då lurade?

Själv gick jag också teknik med inriktning innovation så jag är nyfiken.

Last edited:

Paradoxy

Guest
Hur då lurade?

Själv gick jag också teknik med inriktning innovation. Jag fyller strax 20 och har jobb som konstruktör sen en månad tillbaka. Visserligen med en gnutta tur skall tilläggas.
Bor också hemma, ensam på bottenplanet.

:)

Du börjar bli som Kia och Gabor, alla vet liksom om att du har ett jobb nu :tungan

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Du börjar bli som Kia och Gabor, alla vet liksom om att du har ett jobb nu :tungan

Jag vet, men det är liksom en av gå grejer som går riktigt bra just nu så jag måste få fram det och peppa mig själv. För åt helvete går det förr eller senare ändå :gnissla

Och för att bli som dom krävs det ett engemang som jag aldrig kommer uppnå.

Kia

Guest

Du är rätt duktig på att tjata sönder saker du också.... :pannkyss

Dumt att kasta spjut i tält, eller hur säger man...?? :va

Jag vet, men det är liksom en av gå grejer som går riktigt bra just nu så jag måste få fram det och peppa mig själv. För åt helvete går det förr eller senare ändå :gnissla

Och för att bli som dom krävs det ett engemang som jag aldrig kommer uppnå.

Ingen minns en tvåa....:yoparty

Last edited:

Mrs. Laphroaig

Guest
Att jobbet jag fått och varit på i två veckor visats sig vara rena rama skitjobbet och att alla som jobbar där bortsett från vdn söker febrilt efter annat arbete :näsblod

Orkar inte börja om IGEN !:huvet

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Du glömde nämna att vi som skrivit flest inlägg här, också har skrivit flest inlägg i "vad fick dig att le-tråden". Så det tyder väl på att vi har väldigt bra balans i våra liv? :va Kan både vara förbannade och le.... :yoparty
Eller så är ni bipolära... :)

Nienna

Ny medlem
Gick med
5 Aug 2005
Hoj
Kawasaki gpx 600R , en gammal sate ;)
Inte förbannad men ledsen :( Igår blev vår ena hund (min tik) dålig med lite diarré, det blev värre mot sen kväll och lärd av oktobermånads utbrott av hundmagsjuka (då var hon dålig i 2 veckor) bäddade jag till henne i badrummet. Vaknar på morgonen av att hon bajsat ner HELA badrummet. Hon står mitt i det och skakar. Det var överallt, även på henne. Fy vad jag tycker synd om henne:(Duschade henne, skurade hela badrummet, la dit nya filtar fyllde på vatten i skålen och frotterade henne länge... Skruttan!!!! Hon fattar ju inte varför hon måste sitta i badrummet heller, men hon kan inte kontrollera tarmen..det bara kommer. Jag känner mig som världens sämsta matte. Har en grind för så dörren är öppen iaf och vår andra hund ligger utanför grinden. Blir svält och dietmat ett tag nu.

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Att jobbet jag fått och varit på i två veckor visats sig vara rena rama skitjobbet och att alla som jobbar där bortsett från vdn söker febrilt efter annat arbete :näsblod

Orkar inte börja om IGEN !:huvet

Jag tycker att det är märkligt att alla i din omgivning är så himla slut i huvet oavsett var du hamnar. Tanken har aldrig slagit dig att det är de som är normala och du som är...

Nä, klart den inte har.

Mrs. Laphroaig

Guest
Jag tycker att det är märkligt att alla i din omgivning är så himla slut i huvet oavsett var du hamnar. Tanken har aldrig slagit dig att det är de som är normala och du som är...

Nä, klart den inte har.

Var i det inlägget jag skrev hittar du något om att mina kollegor på mitt nuvarande jobb skulle vara sluta i huvet ? Jag skrev att jobbet är ett skitjobb men tydligen kan du inte läsa!

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
gixxah sevenfifteh
Var i det inlägget jag skrev hittar du något om att mina kollegor på mitt nuvarande jobb skulle vara sluta i huvet ? Jag skrev att jobbet är ett skitjobb men tydligen kan du inte läsa!

det är viktigt att kunna läsa! :mattias

Idag blev jag förbannad på hur kass jag är på att planera vilket resulterar i att jag sitter o ruttnar här på forumet denna vackra afton..

Lillan

Sky is the limit
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
javisst,o rosa är den....
:ajjabajja - Mattias....nu ska du vara snäll....
Ta reda på lite fakta, innan du skriver vad du tänker ...

//Lillan

Nä, klart den inte har.

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
2825219 :ajjabajja - Mattias....nu ska du vara snäll....
Ta reda på lite fakta, innan du skriver vad du tänker ...

//Lillan
Nej, fakta intresserar mig inte i det här fallet. Jag tycker att det är rent magiskt att allt ont tycks drabba just Mrs. Laphrogaogog.

Jag tycker att det är lika magiskt att hon valt ett motorcykelforum att beklaga sig på.

DET gör mig förbannad.

Mrs. Laphroaig

Guest
Nej, fakta intresserar mig inte i det här fallet. Jag tycker att det är rent magiskt att allt ont tycks drabba just Mrs. Laphrogaogog.

Jag tycker att det är lika magiskt att hon valt ett motorcykelforum att beklaga sig på.

DET gör mig förbannad.

Tyvärr är det så att en del personer drabbas av allt och att en del drabbas av ingenting. Sånt är livet !
Jag har långt ifrån beklagat mig på allt som hänt mig och kommer inte göra det heller. Det finns fler på detta forum som beklagar sig över saker som faktiskt i mina ögon är rena skitsaker man jag blir inte arg på dem för det, problem är olika stora beroende på med vems ögon dom ses på.
Att jag befinner mig på ett MC forum är ju för att jag har ett motorintresse samt vill köra motard eller cross, dock har jag ingen mc nu pga dålig ekonomi.
något mer jag behöver förklara för dig Mattias??

Last edited:

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
2825283 Tyvärr är det så att en del personer drabbas av allt och att en del drabbas av ingenting. Sånt är livet !
Jag har långt ifrån beklagat mig på allt som hänt mig och kommer inte göra det heller. Det finns fler på detta forum som beklagar sig över saker som faktiskt i mina ögon är rena skitsaker man jag blir inte arg på dem för det, problem är olika stora beroende på med vems ögon dom ses på.
Att jag befinner mig på ett MC forum är ju för att jag har ett motorintresse samt vill köra motard eller cross, dock har jag ingen mc nu pga dålig ekonomi.
något mer jag behöver förklara för dig Mattias??
Nej tack. Ju mindre du säger, desto gladare blir jag.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag