Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

Homo

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
80talet 80talet va kunde gå snett va kunde gå galet
vad gjorde mej förbannad idag, joo att jag håll på o svarva ett kontakthjul till en slipmaskin (på shitty equipment) och när allt va klart så kom jag på att biten skulle vart 4mm längre, så det va bara att kasta skiten åt helvete. som tur är så gick den mesta av tiden åt till att slipa verktygen och inte själva svarvningen så imorrn går det fort. men faan va lack jag blev. fast jag blev om möjligt ännu mer förbannad när jag missade en tolerans med en halv hundradel, tur att ingen va där då. jag är fortfarande hes efter det. grrrrr

KarlJohan

Hög fart utjämnar hinder.
Gick med
1 Nov 2003
Kungälv, Oskarshamn o överallt där i mellan.
Hoj
Husaberg FE 400 *såld men kommer en likadan till hösten*
Du, det där headsetet var uselt. Som ett kaleidoskop för örat. Skit. :mad:

"som ett kaleidoskop för örat"
Hahahahahaha! :D Mattias räddade just kvällen.

Är förbannad för att jag har tillbringat 12 timmar av helgen med att köra ett flyttlass eftersom min morfar som jag träffat 1 gång på 21 år skulle flytta.

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Min granne som har SCHLAGERMUSIK :mad: :huvet på högsta volym :huvet :mad: nu..jag VET att han står därinne i en rosa glitterklänning och dansar. Hur sent får man hålla på? Alltså..när kan jag gå o ringa på dörren utan att vara en häxa?

Jag vill mörda när folk spelar musik så högt på kvällarna. Gå ut på nån jävla stimmig nattklubb..ha HÖRLURAR eller sitt i bilen o mal framochtillbaka till Knivsta o lyssna.
Jag vet att jag samlar pensionärspoäng som fan nu men det skiter jag i...när man bara hör basen från en annan lägenhet blir jag :mad: :huvet

Jag väntar till 01.00..sedan blir det :dingdongthemusic'sGONE!!! :morr

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja

Jag vet att jag samlar pensionärspoäng som fan nu men det skiter jag i...när man bara hör basen från en annan lägenhet blir jag :mad: :huvet

Jag väntar till 01.00..sedan blir det :dingdongthemusic'sGONE!!! :morr

Gå och koka disktrasan så länge :D

Näe Nursey, du är inte gammal, det är jävligt irriterande, speciellt om det är musik man inte gillar.
Brukar inte du störa med musik sent på kvällarna så har du rätt att be dom dämpa.

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Gå och koka disktrasan så länge :D

Näe Nursey, du är inte gammal, det är jävligt irriterande, speciellt om det är musik man inte gillar.
Brukar inte du störa med musik sent på kvällarna så har du rätt att be dom dämpa.

Nej jag ser till att störa med min musik på dagarna om alls. Missförstå mig inte..jag är sjukligt fäst vid högt spelad musik själv men jag ser till att avklara det så jag stör så få som möjligt runt omkring mig och inte på nätterna..och imorgon skall jag åka hoj..jag vill vara laddad och utvilad..bara för att han vill drälla bort hela sin jäkla dag o va bakis i morgon o sova tills 16 betyder det inte att jag vill det :morr

Tycker att man måste fatta om man bor i ett lägenhetshus att folk inte har samma tidsrytm..någon kanske jobbar dag andra natt..eller har något viktigt för sig...man behöver ju inte spela så väggarna skakar..och sedan försöka överrösta musiken..nu är jag lite smått överförbannad..pray for the little shit coz I'm going over:näsblod

Last edited by a moderator:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Jag är bäst på att vara arg :rolleyes:

"hej..förlåt att jag existerar och förlåt att jag tycker att din musik är för hög mitt i natten kan du kanske ehm förlåt hihi..ehm..sänka den lite alltså jag är INTE en gnällig granne..förlåt.."

nä så sa jag inte ;) men det var inte helt långt ifrån :p men han var iallafall jättetrevlig och sänkte musiken ordentligt

Tack grannen..nu ler jag igen:pannkyss

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Jo det är du säkert, sätter upp lappar i tvättstugan o sånt :hihi

Jag är så jävla snobbig att jag inte använder tvättstugan :p maskinerna luktar apa och tar hälften av vad en maskin borde kunna ta.
Tar tvätten till salongen istället. Tvättar o torktumlar medan jag jobbar..kanon. Pappa klagar bara när det av misstag dyker upp stringisar i handdukshögarna vid schamponeringen :rodnar RENA SÅKLART!! :O

Edit..och fulquotar du detta gubbe lilla dååååååå du:mad:
:hihi

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Bara för att jag för en gång skull har tagit mig ut i garaget för att mecka så har Swedie lyckats få med sig alla skruvmejslar till Spanien.
Har handtag och bits men dom är för stora för att komma in i bensinkranens hål där skruven sitter. Detta är det enda som sklijer mig och min bakdämpare åt, pust.

Får köpa en ny skruvmejsel i morgon :mad:

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...