Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

supergirl

she's unstoppable, unpredictable ...
Gick med
17 Aug 2006
Hoj
Honda CBR 600rr -03
Jag hade beställt en ny fin super-spis med gashäll och el/varmluftsugn i röstfrittstål. Den skulle levereras i måndags eller alla senast idag. I fredags ringde jag till alla gasbehöriga i sthlm men ingen kunde, tillslut hittade jag en mindre firma där jag lyckades tjata mig till en tid 7.00 på morgonen innan de sätter igång sitt vanliga jobb. Sen hör jag inget från den dumma affären jag köpte spisen från. Kl 14 idag började jag bli orolig o ringde upp. De meddelade att de fåt tfel spis i måndags och fick skicka tillbaks den. Jag flög i taket och frågade varför de inte ringt och meddelat detta, de måste ju vara medvetna om att man måste boka med gasbehöriga för att få den inkopplad. Hon bad om ursäkt och sa att spisen hade kommit så de levererar den på måndag eftersom deras gubbar som kör ut varor gått för dagen. Jag svarade med att det var de som gjort ett misstag och inte meddelat mig och därför får de se till att leverera spisen innan 7 imorgon bitti och jag skiter fullständigt i hur de löser det bara den finns där när den ska kopplas in.

Nu har jag iaf spisen här hemma och den är jättefin så nu är jag glad som en solstråle igen :D

Mrs. Laphroaig

Guest
Att det är så fruktansvärt dålig ventilation på nya jobbet så efter ca en timma är jag precis tjock i nos och hals samt enorm huvudvärk som släppt först NU och jag slutade 17 idag ! :mad:

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
GSR 750 -12

Fy fan. Kul med ens hojplaner som man hade sett fram mot så mkt!!

Nu kommer jag här och strör lite salt i såren dina..
Men du har möjligtvis inte en tendens till att ta ut segern för dina planer och drömmar lite väl i förskott? :gnissla

Har sett dig planera köp till både streetfighter, twin och nu senast den där 600an... Ta dagen som den kommer och den dagen du står där med nyckeln i handen till din hoj, jubla då istället! Så slipper du bli besviken varje gång det skiter sig ;)

FreddaGädda

Guest
Du, det där headsetet var uselt. Som ett kaleidoskop för örat. Skit. :mad:

Vet du hur nära jag var att paja min nya laptop på grund av dig?

Fyllde munnen till bristningsgränsen med det sista som fanns i koppen. Läste ditt inlägg fick slå handen för munnen för att inte spruta ut allt i tangentbordet!

Därför blev jag arg, och måste skriva i den här tråden!

Last edited:

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Bilden är suddig. :mad:

Jävla gnäll! Jag blir förbannad på allt gnäll! :mad:

Nöjd nu då? :mad:

gnaell.jpg

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Jag blir förbannad på att jag blir fotograferad flera gånger dagligen. :mad:

Edit: Och på det jävla headsetet! :mad: :mad:

sEiKo

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mellan två hojjar just nu
Jag blev förbannad av att komma till jobbet, allting här är tungrott, fördomsfullt och stenkorkat. All arbetslust man kan tänka sig ha haft är som bortblåst när man kommer hit.
Särbehandling, dom mest högljudda/korkade får bäst jobb, det är som ett jävla dagis.
Jag lär byta jobb, jag vet.

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Nöjd? Jag kan ju inte vara nöjd i den här tråden. Här ska man vara förbannad! Så, måste du ta en sån bra bild?? :mad:

:pannkyss fast egentligen är jag nöjd..

Jag vet hur man tillfredsställer dig oxå mao. :)

Vilken röra! Ni skulle nog behöva extraanställa en tjej som kan det där med skyltning!!!

Jag har letat med ljus och lykta efter en sån tjej. Men ingen har hittills velat ställa upp på dom kraven jag ställer på arbetsuniform.

Last edited:

Gabor

Guest
Jag blev förbannad av att komma till jobbet, allting här är tungrott, fördomsfullt och stenkorkat. All arbetslust man kan tänka sig ha haft är som bortblåst när man kommer hit.
Särbehandling, dom mest högljudda/korkade får bäst jobb, det är som ett jävla dagis.

Byt med Mattias ovan, han verkar missnöjd...:D

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto

Ja, det där känner man ju igen. :mad: :mad:

Det är ju för att du är så söt.... :pannkyss

Så... vahettere... ligga, eller?! :mad:

Byt med Mattias ovan, han verkar missnöjd...:D

Kan du hoppa upp och hårdhaja. :mad: :mad: :mad:

Last edited:

Gabor

Guest
Ja, det där känner man ju igen. :mad: :mad:

Så... vahettere... ligga, eller?! :mad:

Kan du hoppa upp och hårdhaja. :mad: :mad: :mad:

Svaret blir...sätt dig i respect hos chefen, ligg med hans hona, drick upp hans sprit, kör slut hans hoj, å spy i båten. fattar han inte bättre är det bara att spöa upp muppen så han fattar att han inte kan bestämma allting här i världen.
Får du sparken hade du i alla fall haft kul....upp med bilder nu...så,så...

Paradoxy

Guest
Har precis piercat mig.
Är förbannad på alla som säger: Nää, det gör inte så ont. Det sticker bara till lite.

My ass att det bara sticker lite. Fi fan, först ska han göra ett hål, med något som känns som en köttyxa, sen ska han ha igenom ringen, och då känns det som att han gör ett nytt hål med den :mad:

MikkE

Guest
Nu kommer jag här och strör lite salt i såren dina..
Men du har möjligtvis inte en tendens till att ta ut segern för dina planer och drömmar lite väl i förskott? :gnissla

Har sett dig planera köp till både streetfighter, twin och nu senast den där 600an... Ta dagen som den kommer och den dagen du står där med nyckeln i handen till din hoj, jubla då istället! Så slipper du bli besviken varje gång det skiter sig ;)

Jo, jag ha svårt att bestæmma mig =)
Men ett køp på en ny hoj hade blivit av i april eller i maj garanterat! Lægger nu istællet undan mina pengar och ser vad som hænder senare. Håller på att søka nya jobb, de flesta i Nordnorge hehe.
Men så fort jag vet att jag har en bra fast inkomst så køper jag. Kommer sækert bli spontant nær jag ine orkar vænta mer =)

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Mår illa..någon hoppade eller blev fast på järnvägsspåret 25m utanför min mammas hus just. Det går människor och plockar likdelar just nu :/
Fan att folk mår så dåligt..men jag tänker mer på den stackars lokföraren :/

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...