supergirl
she's unstoppable, unpredictable ...
Jag hade beställt en ny fin super-spis med gashäll och el/varmluftsugn i röstfrittstål. Den skulle levereras i måndags eller alla senast idag. I fredags ringde jag till alla gasbehöriga i sthlm men ingen kunde, tillslut hittade jag en mindre firma där jag lyckades tjata mig till en tid 7.00 på morgonen innan de sätter igång sitt vanliga jobb. Sen hör jag inget från den dumma affären jag köpte spisen från. Kl 14 idag började jag bli orolig o ringde upp. De meddelade att de fåt tfel spis i måndags och fick skicka tillbaks den. Jag flög i taket och frågade varför de inte ringt och meddelat detta, de måste ju vara medvetna om att man måste boka med gasbehöriga för att få den inkopplad. Hon bad om ursäkt och sa att spisen hade kommit så de levererar den på måndag eftersom deras gubbar som kör ut varor gått för dagen. Jag svarade med att det var de som gjort ett misstag och inte meddelat mig och därför får de se till att leverera spisen innan 7 imorgon bitti och jag skiter fullständigt i hur de löser det bara den finns där när den ska kopplas in.
Nu har jag iaf spisen här hemma och den är jättefin så nu är jag glad som en solstråle igen
Nu har jag iaf spisen här hemma och den är jättefin så nu är jag glad som en solstråle igen