Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Länge sedan jag blev så förbannad/less/uppgiven/irriterad som nu....

Kaklade om köket i söndags, en mattvsart 4,5*4,5 mosaik sattes upp. Kaklet hade vi köpt på en av sthlms mest etablerade kakel-firmor och det var även de som valde ut fix och fog. I förrgår började jag foga och efter hälften var fogen slut. Som tur var räckte den påsen till två "hela" väggar med avslut vid ett hörn.

Efter fogning gjorde jag rent kaklet/mosaiken och allt blev finfint.

Damen stack och köpte mer fog igår. Hon sa vilket kakel vi hade och de valde ut en påse. När jag skulle sätta igång igår såg jag att det var en annan fog, samma färg men denna gång inte snabbfog som dagen innan. Jag tänkte att den bord funka lika bra så jag fogade den kvarvarande väggen. Strax under 3 meter mellan arbetsbänk och väggskåp fogades och därefter började jag göra rent med fuktig trasa..

Tror ni plattorna blev rena?! :mad: Vid 23.30 insåg jag att jag aldrig kommer få plattorna rena så nu ser ena väggen ut som skit... :huvet :huvet :huvet :huvet

Vad fan är felet?! I förrgår gick allt finfint. Igår gjorde jag likadant men hela väggen ser fördjävlig ut. :mad:

_teSSan_

Guest
En självupptagen kille som är van vid att få som han vill och inte tåler att nån säger emot honom gjorde mig lite lätt irriterad..

Är det en liten docka som bara nickar och ler han vill ha så ska han ju inte försöka med mig iallafall, liite självrespekt får man ju ha..! :näsblod

Men man får ju se det positivt, jag hade roligt i ett par veckor iallafall! :)

MikkE

Guest
Alltid när jag börjar på ett jobb och trivs som fan så ska det precis alltid DÅ förändras så jävligt!!
Dussintals/hundratals nya regler här, göra om till privatskola där, varsla bort kolleger hit och polare försvinner dit..

Fy fan. Kul med ens hojplaner som man hade sett fram mot så mkt!!
Vet nu inte riktigt hur jag ska göra =(

Blir fan alltid ledsen och förbannad så fort jag tänker på det.

Last edited:

Paradoxy

Guest
Att jag drack så förbannat igår. Jävlar, kommer inte ihåg ett piss =/

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
FÖrst blev jag svettig för jag hade för mycket kläder på mig, det var varmare än beräknat ute.
Sen stack en solstråle mig ögat och jag blev temporärt blind - vilket resulterade i en blöt fot för all snö smält och bildat stora vattenpölar som jag klev i.
Sen fick jag p-böter på 500 spänn för jag fattar inte hur datumparkeringen funkar.

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
FÖrst blev jag svettig för jag hade för mycket kläder på mig, det var varmare än beräknat ute.
Sen stack en solstråle mig ögat och jag blev temporärt blind - vilket resulterade i en blöt fot för all snö smält och bildat stora vattenpölar som jag klev i.
Sen fick jag p-böter på 500 spänn för jag fattar inte hur datumparkeringen funkar.

Inser du att du klagar på att det är vår..gnälltjerrin!!1111! ;)

ettan

Ny medlem
Gick med
3 Nov 2004
Hoj
yamaha r6 2000
Spelade counter-strike på spelarenan idag och fick stryk med 13-3 så jag blev jävligt förbannad vill slå sönder hela mitt rum... GOOOSEFRABA

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
Tjejerna som jobbar i spaet (stavning?) festade tydligen till riktigt ordentligt i o-baren igår, så pass ordentligt att 4 av dem spontanstrippade. Jag var naturligtvis inte där! :mad: Där får man för att man är duktig som tränar o går och lägger sig tidigt istället. Dessutom är de portade "until further notice" så det lär väl dröja innan det händer igen. :huvet

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Jag hatar våren!!

"Det gör ont när knoppar brista" och hela den grejen.

:pannkyss jag har kommit fram till att allt gör ont, speciellt:kär ..men våren är DIREKT nödvändig för hojåking :nicka och hojåka är direkt nödvändigt för att inte tänka på :kär..so you see..the circle of life..hakuna matata:tuttar

Tjejerna som jobbar i spaet (stavning?) festade tydligen till riktigt ordentligt i o-baren igår, så pass ordentligt att 4 av dem spontanstrippade. Jag var naturligtvis inte där! :mad: Där får man för att man är duktig som tränar o går och lägger sig tidigt istället. Dessutom är de portade "until further notice" så det lär väl dröja innan det händer igen. :huvet

Har ni inte CCTV? Väreförjaälla jolle du jobbar på ;)

Last edited by a moderator:

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Hoj
-
Gubbjäveln som körde bussen, stannar till och släper av en person, ser oss tydligt men vinkar glatt att vi ska gå :mad:

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Min arbetsplats. :mad: :mad: :mad:
Köp skiten, snabbt.

Bifogat

• dump.jpg
    dump.jpg
    46.6 KB · Visningar: 99

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Jag blir förbannad när Mattias bara klagar och gnäller! :mad:

Idag fick han ett trådlöst headset för 3.500.- och en växeltelefon för 700.- men han är ändå inte nöjd! :mad:

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Jag blir förbannad när Mattias bara klagar och gnäller! :mad:

Idag fick han ett trådlöst headset för 3.500.- och en växeltelefon för 700.- men han är ändå inte nöjd! :mad:

Du, det där headsetet var uselt. Som ett kaleidoskop för örat. Skit. :mad:

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Hoj
sm570r
Åkte iväg och skulle ta annonsbilder på hojen idag, när jag hade knäppt några och skulle titta på dem stod det på skärmen "No cf card".. jag hade glömt de jävla minneskortet i läsaren hemma :huvet

Last edited:

MC Doktorn

Guest
Dra åt helvete fick en p Bot idag och bråkade med ...... och ställde mig på vågen
Ne fyfan vilken skitdag:mad: :mad: :huvet :mad:

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...