Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

Mrs. Laphroaig

Guest
Inte bara idag utan varje gång det händer.
Jag verkar bara duga till att prata med när man mår dåligt, behöver barnvakt etc.
Att bara ta en fika, gå en sväng på stan eller bara bubbla lite rent allmänt verkar inte existera.
kanske dags att se över vilka man ska kalla vänner och radera resten :gnissla

MikkE

Guest
Var på väg hem från polaren. Tog cykeln och började wheela lite, gick inge bra med datorn i ryggsäcken. Började istället trampa på ordentligt och ville köra lite snabb slalom. Svänger vänster, svänger höger och ska göra en lite snabbare vänstersväng. Hela cykeln försvinner under mig och jag gör en lowside. Glider på asfalten ca 4 meter på vänster knä och arm med cykeln slajdandes till höger om mig. Ont som fan gjorde det i knät.

Vad har jag lärt mig? Jo, lek inte cykelslalomproffs på underkyld asfalt = GLASHALT!!

Bifogat

• DSC00081_web.jpg
    DSC00081_web.jpg
    107.9 KB · Visningar: 35
Last edited:

Montana

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
RasRas
Att mina ny grannar sen några månader tillbaka precis slog i väggen för dem tycker tydligen inte man får titta på tv så här sent även om man har tok låg volym på. Men dem tycker tydligen det är okej att man ska vakna kl 03 att dem knullar och låter som en porrfilm eller att så sent som i går natt vakna av att dem tok skriker på varandra och bråkar mitt i natten.
Och något av dem altenativen får man höra om och om och om igen varje dag! :mad: :huvet :mad:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Att mina ny grannar sen några månader tillbaka precis slog i väggen för dem tycker tydligen inte man får titta på tv så här sent även om man har tok låg volym på. Men dem tycker tydligen det är okej att man ska vakna kl 03 att dem knullar och låter som en porrfilm eller att så sent som i går natt vakna av att dem tok skriker på varandra och bråkar mitt i natten.
Och något av dem altenativen får man höra om och om och om igen varje dag! :mad: :huvet :mad:

Securitas störningsjour :tummenupp

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
inget snus sen i torsdags kväll. ska hålla mig borta från det till torsdag den här veckan. Kompar med en cigg ibland (en i natt och det blir allt till torsdag) men tänder på alla 4:a mest hela tiden, för att i nästa sec bli likgiltig....nikotin är da shiiit :huvet

björn

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
Var på väg hem från polaren. Tog cykeln och började wheela lite, gick inge bra med datorn i ryggsäcken. Började istället trampa på ordentligt och ville köra lite snabb slalom. Svänger vänster, svänger höger och ska göra en lite snabbare vänstersväng. Hela cykeln försvinner under mig och jag gör en lowside. Glider på asfalten ca 4 meter på vänster knä och arm med cykeln slajdandes till höger om mig. Ont som fan gjorde det i knät.

Vad har jag lärt mig? Jo, lek inte cykelslalomproffs på underkyld asfalt = GLASHALT!!

Men hur gick det med datorn då? Klarade den sig utan skador?

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R

...att det ska va så svårt att skilja på dem och de.

de !!!!!!!!!11111111

:mad:

MC Doktorn

Guest
Att jag försov mig idag med en timme :mad: ingen frukost och måndag förb jä.... vinter osv

Men snart är det vår:yoparty

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Min lillebror..kan han bara dra åt HELVETE..NU? :hittaringenFUCKOsmileysombeskriveraset

Och att jag vaknade av att jag blödde näsblod :näsblod :näsblod

Last edited by a moderator:

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Jag ägnade HELA dagen(och kvällen) igår åt att sätta mosaik(modell lite större) i köket. Vid 22 satte jag sista bitarna på plats.

I morse upptäckte jag att ett stycke rört på sig under natten! :mad: :mad: Bara sådär lagom mycket för att jag inte ska veta hur jag ska göra. Bara lagom för att irritera mig som fan. 3*3 bitar har rört sig en aning så de hamnat snett...

FaKK :huvet :huvet :huvet

Måste ha haft för mycket fix bakom just de bitarna eftersom de var sista sleven för dagen..

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Jag tvingades byta om till Lugna Favoriter i gymmet för killen med diamantörhänget i receptionen inte fattar hur cd-spelaren fungerar.
Fy fan vad jag hatar den där Peter Borossi. Hur kan man vara så äckligt puttinuttig som han är?
"Tänk nu alla på att ge er kvinna eller man en kyss ikväll, och kanske en smekning över ryggraden"
Allt levererat av en sådan där småbarnsröst. :zpy
Jag tycker faktiskt Lugna Favoriter är det enda bra argumentet till att avskaffa den fria radion, här behövs fan ett statligt smakråd.

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08

Jag tycker faktiskt Lugna Favoriter är det enda bra argumentet till att avskaffa den fria radion, här behövs fan ett statligt smakråd.

Själv får jag, bokstavligt talat, kalla kårar när jag hör Lugna Favoriter-jinglarna och/eller en lång rad av låtarna som spelas där. Anledningen till detta är att min gamla psykopatgranne alltid vräkte på lungna favoriter på full volym, mitt i nätterna varje gång hon och hennes borderline-pojkvän bråkat.

Minst 3 gånger per månad i ett års tid vaknade jag på helgerna mellan 03 och 05 av att de skrek och gapade för full hals i ca 1 timme. Det hela avslutades med "lugna favoriter". Ofta spelades lugna favoriter innan och efter att bråken eskalerat så den radiokanalen tillsammans med låtar av Celin Dion och andra ger mig stressreaktioner..

Har nog aldrig varit så glad som när polisen hämtade grannen på nyårsafton eftersom de självfallet skrek och gapade, packade som fan hela natten MOT nyårsafton, alltså den 30:e dec?! :3freak

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
När jag tappade min dect-telefon i en hink med olja. Jävla fransoser som inte kan konstruera ett riktigt clip som håller fast grejerna. Smäck är vad det är. :mad:

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S