Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

J.F.S

Hojlös.. :'(
Gick med
8 Jul 2005
Hoj
är såld..
Min flirt.. som efter en natt tillsammans och frukost för att därefter ge ett svalt hejdå i hissen :confused:

Man kan väl för faan inte gå från kärvänlig till iskall på 10 röda? Säg som det är istället. :mad: :mad:

Säger som sig bör i det här läget:

fy fan

rewind

Luttrad å tillbakalutad ...
Gick med
27 May 2003
Hoj
SV650S -01, ktm exc 450
Äh inget att bli arg för :D
Flicka ju :tungan

Jag är arg för att vädret suger !
Fan antingen är det vinter elleer vår :huvet
Min flirt.. som efter en natt tillsammans och frukost för att därefter ge ett svalt hejdå i hissen :confused:

Man kan väl för faan inte gå från kärvänlig till iskall på 10 röda? Säg som det är istället. :mad: :mad:

Säger som sig bör i det här läget:

fy fan

J.F.S

Hojlös.. :'(
Gick med
8 Jul 2005
Hoj
är såld..
Äh inget att bli arg för :D
Flicka ju :tungan

Jag är arg för att vädret suger !
Fan antingen är det vinter elleer vår :huvet

hehe, sant men måste dom vara så svåra att ha att göra med? Stör mig enormt att det ska vara så komplicerat att öppna kakgluggen och klämma ur sig vad det är som är fel...

Men jag lever väl i en drömvärld kanske. För att kompensera blir det :dricka :fyllisar imorrn!

rewind

Luttrad å tillbakalutad ...
Gick med
27 May 2003
Hoj
SV650S -01, ktm exc 450
Tja kakhålet öppnas bara ibland på chicksen :D
Men sant, ibland önskar man å få lite mer inblick i tankarna :)
Men som sagt, vore inte så spännande om inte osäkerheten fanns i det lilla spelet kärlek :D

Du får la kolla läget om nån dag, tills dess :yoparty å :fyllisar

hehe, sant men måste dom vara så svåra att ha att göra med? Stör mig enormt att det ska vara så komplicerat att öppna kakgluggen och klämma ur sig vad det är som är fel...

Men jag lever väl i en drömvärld kanske. För att kompensera blir det :dricka :fyllisar imorrn!

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10

Men sant, ibland önskar man å få lite mer inblick i tankarna :)

Säker på det? Du skulle bli galen om du kunde höra vad tjejer tänker. Eftersom vi själva inte vet vad vil vill hälften av tiden.

Men att veta vad killar tänker där emot, det skulle nog vara kul! :)

Mrs. Laphroaig

Guest
Folk i ren allmänhet.
Går och väntar på svar på både PM, mail och att telefonen ska ringa så att jag ska få mitt nya schema och framförallt få veta när jag ska börja jobba men inget händer...
Säger man att man ska svara /ringa så gör man fan det ! :mad:

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto

Okej, här är några exempel:

"Knulla!" (99,99% av tiden)

"Oj, hon var söt. Undrar hur hon skulle se ut med tomteskägg?"

Eller hur vi tänker när vi träffar en tjej, oavsett utseende eller andra egenskaper:

"Jag vill ligga med henne. Inte lika mycket som jag vill ligga med Britt-Inger, men definitivt mer än jag vill ligga med Sigrid."

Det är en sorts rangordningsprocess.

För att vara on topic: Jag blev förbannad på att väckarklockan ringer efter alldeles för få sovtimmar. Jävla klocka!

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Säker på det? Du skulle bli galen om du kunde höra vad tjejer tänker. Eftersom vi själva inte vet vad vil vill hälften av tiden.

Filmen "Vad kvinnor vill ha" sammanfattar det hela rätt bra, skrämmande till att börja med, skitkul ett tag, och totalt nedbrytande i längden...

Så skulle det förmodligen vara, och precis som i filmen skulle man försöka utnyttja det till att få ligga med alla tjejer man möter...

Sen så sammanfattar Ronny Ericsson (stå uppare) ganska bra det där med hur kvinnor och män tänker, varför män aldrig kommer ihåg en födelsedag eller högtid.

Han frågar "Hur många kvinnor finns det i publiken, hand upp" (500 händer höjs)
"Hur många av er bor i hus?" (250 händer kvar)
"Hur många av er har ägnat expansionkärlet till pannan en tanke senaste månaden?" (INTE EN JÄVLA HAND KVAR)

Sånt tänker vi på (all annan tid åtgår till att tänka på sex)

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Jag blev vansinnigt arg på den illaluktande apotekaren som lurade mig på 200 spänn. :mad:

Å andra sidan var det värt åtminstone den ena hundringen att få kalla honom arbetstrött och förolämpa honom fritt 10 minuter innan hans helg började. :banana

Så, jag är alltså arg för att jag blev blåst på en hundring.

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Du är så negativ Markus! Snart är våren här. Och du har äntligen en fullvuxen jonne. Då kommer allt bli strålande! :pannkyss

Jag blev vansinnigt arg på den illaluktande apotekaren som lurade mig på 200 spänn. :mad:

Å andra sidan var det värt åtminstone den ena hundringen att få kalla honom arbetstrött och förolämpa honom fritt 10 minuter innan hans helg började. :banana

Så, jag är alltså arg för att jag blev blåst på en hundring.

_Johansson_

Storfräsare
Gick med
9 Aug 2006
Hoj
Gasturbindriven landspeedhoj
Han frågar "Hur många kvinnor finns det i publiken, hand upp" (500 händer höjs)
"Hur många av er bor i hus?" (250 händer kvar)
"Hur många av er har ägnat expansionkärlet till pannan en tanke senaste månaden?" (INTE EN JÄVLA HAND KVAR)

:D

Det där MÅSTE jag komma ihåg nästa gång jag får fan för något jag glömt, och det händer inte sällan direkt...

//Anders

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Spritt ny
Jag sopade in foten i dörrkarmen nyss och bröt fjärde tån. Då blev jag jävligt arg:mad:
Sitter i den halvtimmeslånga kön till sjukvårdsupplysningen nu och blir inte gladare direkt:mad: :mad:

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Jag sopade in foten i dörrkarmen nyss och bröt fjärde tån. Då blev jag jävligt arg:mad:
Sitter i den halvtimmeslånga kön till sjukvårdsupplysningen nu och blir inte gladare direkt:mad: :mad:

Haha, jag bröt lilltån förra veckan. När jag snubblade över en dörr.
Först blev jag förgrymmad men sen blev jag sjukskriven i tre veckor, det gjorde mig fruktansvärt glad. Hoppas du har samma tur.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM