Starfighter
Oansvarslös
Blir förbannad på alla jävlar som har dimbakljusen tända när man ligger bakom idioterna, och så fattar de inte varför man blinkar på dem!!!
Vad jobbar du med?
Håller med! Lyckades inte komma in på ticnet idag förräns trekvart EFTER att metallicas konsert var slutsåld
När jag skulle städa, jag fyllde upp diskhon, lät vattnet stå och rinna och glömde bort det och satte mig vid datorn istället. Efter nån minut blir hela lägenheten strömlös och grannen nedanför kommer och frågar varfrör det rinner vatten i deras skafferi. Vattnet har runnit över hela köksgolvet och letat sig ner till grannen genom mitt skafferi (gammal kåk). Sen har det runnit över spishällen och ner i vreden så jordfelsbrytaren löste ut.
Ut med handukar i kolsvarta mörkret sen ur med alla apparater det hade kunnat komma vatten i och prova slå på jordfelsbrytaren som löste ut direkt. Det tog sin lilla tid att inse att jag skulle rycka ur kabeln till spisen.
Efter ett tag börjar det lukta bränd plast, då har jag ställt besticklådan som naturligtvis också var översvämmad för nära värmeljuset jag tänt för att överhuvud taget se nånting.
Vad kostar svart städhjälp?
När jag skulle städa, jag fyllde upp diskhon, lät vattnet stå och rinna och glömde bort det och satte mig vid datorn istället. Efter nån minut blir hela lägenheten strömlös och grannen nedanför kommer och frågar varfrör det rinner vatten i deras skafferi. Vattnet har runnit över hela köksgolvet och letat sig ner till grannen genom mitt skafferi (gammal kåk). Sen har det runnit över spishällen och ner i vreden så jordfelsbrytaren löste ut.
Ut med handukar i kolsvarta mörkret sen ur med alla apparater det hade kunnat komma vatten i och prova slå på jordfelsbrytaren som löste ut direkt. Det tog sin lilla tid att inse att jag skulle rycka ur kabeln till spisen.
Efter ett tag börjar det lukta bränd plast, då har jag ställt besticklådan som naturligtvis också var översvämmad för nära värmeljuset jag tänt för att överhuvud taget se nånting.
Vad kostar svart städhjälp?
Min idiot till chef (fd chef) som kickade mig från mitt jobb igårkväll för att jag var insnöad två dagar....
Har god lust att avliva henne sakta och hårt.
Antälld utan avtal eller skriftlig överenskomelse...??? man kan inte kicka folk hur som helst, om man inte har svartjobb förstås, men det har väl inte du
Nej, det har jag inte, jag var provanställd. Ömsesidig uppsägning på vilka grunder som helst, med en veckas uppsägningstid.
Jag blev förbannaad att den tävlingen jag deltog i för att vinna en tv hijackade min hotmail adresslista och skickade samma till alla kontakter jag hade :O Jag hatar sånt själv och brukar inte deltaga men en 50" plasma lockade..SORRY alla som fick mail
Att min dator blev klar med sin scan NU!!!!!! Och jag skulle sova..kl 22 :morr
Eejaae man MÅSTE ju sitta och vänta på den...
Jo om den låter som en traktor och står bredvid sängen i ens mindre lägenhet MÅSTE man det
Jo om den låter som en traktor och står bredvid sängen i ens mindre lägenhet MÅSTE man det
Eller så stänger man av den och kör scannen dagen efter istället?!
Ja jag säger då det... Varför kommer man alltid på, att defragga eller scanna SIST på kvällen/natten? Det verkar vara en naturlag...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|