Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

Starfighter

Oansvarslös
Gick med
22 Dec 2005
Hoj
Honda CBR600, KTM 690 Enduro R
Blir förbannad på alla jävlar som har dimbakljusen tända när man ligger bakom idioterna, och så fattar de inte varför man blinkar på dem!!! :mad:

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
När jag skulle städa, jag fyllde upp diskhon, lät vattnet stå och rinna och glömde bort det och satte mig vid datorn istället. Efter nån minut blir hela lägenheten strömlös och grannen nedanför kommer och frågar varfrör det rinner vatten i deras skafferi. Vattnet har runnit över hela köksgolvet och letat sig ner till grannen genom mitt skafferi (gammal kåk). Sen har det runnit över spishällen och ner i vreden så jordfelsbrytaren löste ut.

Ut med handukar i kolsvarta mörkret sen ur med alla apparater det hade kunnat komma vatten i och prova slå på jordfelsbrytaren som löste ut direkt. Det tog sin lilla tid att inse att jag skulle rycka ur kabeln till spisen.

Efter ett tag börjar det lukta bränd plast, då har jag ställt besticklådan som naturligtvis också var översvämmad för nära värmeljuset jag tänt för att överhuvud taget se nånting.

Vad kostar svart städhjälp?

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
När jag skulle städa, jag fyllde upp diskhon, lät vattnet stå och rinna och glömde bort det och satte mig vid datorn istället. Efter nån minut blir hela lägenheten strömlös och grannen nedanför kommer och frågar varfrör det rinner vatten i deras skafferi. Vattnet har runnit över hela köksgolvet och letat sig ner till grannen genom mitt skafferi (gammal kåk). Sen har det runnit över spishällen och ner i vreden så jordfelsbrytaren löste ut.

Ut med handukar i kolsvarta mörkret sen ur med alla apparater det hade kunnat komma vatten i och prova slå på jordfelsbrytaren som löste ut direkt. Det tog sin lilla tid att inse att jag skulle rycka ur kabeln till spisen.

Efter ett tag börjar det lukta bränd plast, då har jag ställt besticklådan som naturligtvis också var översvämmad för nära värmeljuset jag tänt för att överhuvud taget se nånting.

murphys lag kallas det :tummenupp

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona

:O Näe :pannkyss Fy fasen vad jobbigt:näsblod :pannkyss

_teSSan_

Guest
Min idiot till chef (fd chef) som kickade mig från mitt jobb igårkväll för att jag var insnöad två dagar.... :huvet

Har god lust att avliva henne sakta och hårt. :mad:

Gabor

Guest
Min idiot till chef (fd chef) som kickade mig från mitt jobb igårkväll för att jag var insnöad två dagar.... :huvet

Har god lust att avliva henne sakta och hårt. :mad:

Antälld utan avtal eller skriftlig överenskomelse...??? man kan inte kicka folk hur som helst, om man inte har svartjobb förstås, men det har väl inte du :D

_teSSan_

Guest
Antälld utan avtal eller skriftlig överenskomelse...??? man kan inte kicka folk hur som helst, om man inte har svartjobb förstås, men det har väl inte du :D

Verkligen inte. Jag var provanställd. Ömsesidig uppsägning på vilka grunder som helst, med en veckas uppsägningstid. Hur vitt som helst.

Last edited:

Gabor

Guest
Nej, det har jag inte, jag var provanställd. Ömsesidig uppsägning på vilka grunder som helst, med en veckas uppsägningstid.

Låter som privat. Ja, om hon säger upp folk för att vädret ställer till att man inte kan komma till jobbet, så kanske det inte var mycket att ha i längden i alla fall. :pannkyss .Sen är det ju arbetsgivaren som antäller folk för att de behöver kompetensen, dyker man inte upp så tröttnar man som arbetsgivare å tar någon som kommer. Så fungerar det, men det var dålig stil i alla fall.

Du får en stor :pannkyss å tröstkram då....

Mini

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2004
Hoj
650
fan vad förbannad man blir :mad: Såg på den nedkortade versionen av Oscarsgalan igår och blev för första gången riktigt arg på resultaten. Hur fan kan Scorsese få en Oscar för The Departed, och HUR I HELVETE kunde samma film vinna bästa manus (baserat på annan källa)? Gällande Scorsese var det ju pinsamt uppenbart att han fick den endast för att många anser att han borde fått priset många gånger om, inte för att regin i den nomierade filmen var bra. Att filmen dessutom vinner Bästa Manus är en stor changering för hela den amerikanska filmindustrin; det går nu alldeles utmärkt att översätta en utmärkt kinesisk thriller, ta bort alla spänningsmoment och ersätta dessa med meningslöst våld och onödiga profaniteter! Children of Men hade varit ett expontiellt bättre val för denna kategori, och Bästa Film borde gått till Babel.

Jag är så jävla trött på allas favorisering av den tomma och intetsägande Departed :huvet Se orginalet istället...

För övrigt tycker jag att rätt person/film vann, även om jag hellre hade sett Rinko Kikuchi som bästa kvinnliga biroll över Jennifer Hudson.

Mrs. Laphroaig

Guest
Mötet jag hade i morse med min handläggare på arbetsförmedlingen.
Han är fan dum i hela huvvet !
Till råga på allt var han inte ens glad när jag vid lunchtid berättade att jag fått jobb samt att jag måste träffa han igen på tisdag för ett jävla samarbetsmöte :huvet

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Jag blev förbannaad att den tävlingen jag deltog i för att vinna en tv hijackade min hotmail adresslista och skickade samma till alla kontakter jag hade :O:mad: Jag hatar sånt själv och brukar inte deltaga men en 50" plasma lockade..SORRY alla som fick mail ;)

Jonte76

Sporthojsnörd
Gick med
10 May 2004
Hoj
Bara ex! XT350, KTM 525 exc, VTR1000f, VTR1000 SP-1
Jag blev förbannaad att den tävlingen jag deltog i för att vinna en tv hijackade min hotmail adresslista och skickade samma till alla kontakter jag hade :O:mad: Jag hatar sånt själv och brukar inte deltaga men en 50" plasma lockade..SORRY alla som fick mail ;)

Du är förlåten:pannkyss

Dr.Bike

Guest
Jo om den låter som en traktor och står bredvid sängen i ens mindre lägenhet MÅSTE man det ;)

:D
Ja jag säger då det... Varför kommer man alltid på, att defragga eller scanna SIST på kvällen/natten? Det verkar vara en naturlag... :gnissla

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Eller så stänger man av den och kör scannen dagen efter istället?!

Men vad alla är smarta :) DOCK var det min lillebror som fick komma o göra allt för jag är allmännt kocko så jag hade liksom inget val. Nu skall jag göra nån disc cleanup grej så ni slipper mig ett tag ;)

:D
Ja jag säger då det... Varför kommer man alltid på, att defragga eller scanna SIST på kvällen/natten? Det verkar vara en naturlag... :gnissla

murphys lag :fakta

Last edited by a moderator:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024