Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Först blev jag förgrymmad men sen blev jag sjukskriven i tre veckor, det gjorde mig fruktansvärt glad. Hoppas du har samma tur.

Good things can happen, look at me.

/Office Space

Du är så negativ Markus! Snart är våren här. Och du har äntligen en fullvuxen jonne. Då kommer allt bli strålande! :pannkyss

Jonne, vadå jonne. Braj? :mad:
Jag har inget jädra hasj.
Hade inte du blivit arg om en haltande och illaluktande plusanställd lurade dig på 200 spEn??

Last edited:

EmilSegerblad

Guest
Jag får inte ihop min motor!! :mad: Snart säljer jag skiten som lösviktsskrot!! :huvet

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Good things can happen, look at me.

/Office Space

Jonne, vadå jonne. Braj? :mad:
Jag har inget jädra hasj.
Hade inte du blivit arg om en haltande och illaluktande plusanställd lurade dig på 200 spEn??

Motocyckel!

Ok, jag förstår. Jag trodde nästan det var lugnande du skulle handla ut ett tag :hihi

/J

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Min morsa.
Jag har inte haft kontakt med min farsa på säkert 10 år. Jag ringde honom i onsdags som ett sista rop på hjälp eftersom allt går åt helvete just nu. Brorsan skvallrar för morsan som ringer upp farsan och snackar en massa skit om mig om saker hon inte vet ett smack om. Tack och lov lyssnar han inte utan kom över till mig och kollade upp läget själv.
Dessutom ställer han upp med en massa hjälp. Något min morsa verkligen inte har ställt upp med. Det enda hon är bra på är få en att må ännu sämre än man redan gör.
:mad:

sportbike

Guest
en mobilpratande bilist som bytte fil rätt som det var,och prejade över mig i mötande fil,givetvis utan att märka nåt.

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
En jävla tomte som blinkade och hade sig när jag bytte fil med bilen idag. Han försökte typ köra om trots mötande trafik, vissa ska inte ha körkort :mad:

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10

"Oj, hon var söt. Undrar hur hon skulle se ut med tomteskägg?"

Så har jag aldrig tänkt, du tycker om slutspelsskäggsreklamen då alltså? :va

On topic, jag blir mest sur på mig själv för att jag tänker för mycket. Varför inte bara sluta tänka ibland och låta saker bli som dom blir! :mad:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Jag sopade in foten i dörrkarmen nyss och bröt fjärde tån. Då blev jag jävligt arg:mad:
Sitter i den halvtimmeslånga kön till sjukvårdsupplysningen nu och blir inte gladare direkt:mad: :mad:

Synd att jag såg det nu föst..kunde sparat dig telefonfrustration genom att berätta att man inte gör ngt åt brutna tår..såvida det inte är en öppen fraktur..(fast det kanske är annat hemma i Svea?)
Läk väl :nurse

Last edited by a moderator:

Mie

Vart är solen?
Gick med
3 Jan 2005
Hoj
Sålt den....
jag blir galen på...

...Små dumma brudar med nytagna körkort som inte lärt sig att backa... och att dom inte kan stå upp för vad dom gjort utan försöker smita i väg.

Nu är det andra gången på typ 2 månader som "små tjejer" backat in i min bil. Första gången så blev bakdörren och hela bakskärmen intryckt, av en tjej som bor i samma trappuppgång.
Hon trodde inte att det blev något... hmm hon måste ha varit totalt blind...

Sen i går var det dags igen... står och jobbar i baren när en av vakterna kommer in och frågar om jag åker en 07:ans S80. Den har just blivit på backad.
Men va enda in i helvete ska de köra på mina bilar för....:huvet

Går ut och där sitter en liten tjej med sina tjejkompisar... när jag kommer fram så orkar hon inte ens kliva ur bilen utan suckar och säger... blev det något eller?

Jaaaa det blev det!

Åhhhh är så innerligt trött på dessa bortskämda satans snorungar med Pappas stora bil som inte lärt sig backa.:mad:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
...Små dumma brudar med nytagna körkort som inte lärt sig att backa... och att dom inte kan stå upp för vad dom gjort utan försöker smita i väg.

Hade jag sagt det där då hade det blivit ett jäkla liv :D

Men tänk på att du också har varit liten, (korkad vet jag inte, det får du fylla i själv) med nytaget körkort.

Folk överhuvudtaget som inte kan framföra sina fordon utan risk för andra och andras egendom och folk som inte står för vad dom ställer till med kan reta mig också.

Men dom senaste månaderna har jag varit förbannad på folk som man trodde var kompisar som inte är det.

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
Jag blir förbannad på lågprisgrejer.

Vafan köper jag sånt ens för? Idag skulle jag laga lite mat och öppnade nåt jävla fryst paket med kycklingfiléer, lät de ligga (ligga!!) framme och tina upp under förmiddagen.

Ett: När en kycklingfilé är stor som en handboll undrar man vad den är fylld med egentligen.
Två: När den är omöjlig att steka utan den blir mest som en kokt gröt undrar man igen vad den är fylld med egentligen.
Tre: När det smakar som att tugga på uppblött hushållspapper undrar man vad fan det är för skit egentligen.

Nej, undermåliga lågpprisråvaror är det slut med i det här hushållet. I morgon går jag ut och köper ett par höns som jag göder med ekologiskt framställd belugakaviar och finaste benmjöl av varsamt uppfödda fullblodshästar.

Samma sak med lågprisflyg - jag hatar det.

Jag hatar också lågrpiskläder, ett par jeans från Vero Moda sprack idag.
Och det är inte för att jag är tjock!

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Jag blir förbannad på lågprisgrejer.

Vafan köper jag sånt ens för? Idag skulle jag laga lite mat och öppnade nåt jävla fryst paket med kycklingfiléer, lät de ligga (ligga!!) framme och tina upp under förmiddagen.

Ett: När en kycklingfilé är stor som en handboll undrar man vad den är fylld med egentligen.
Två: När den är omöjlig att steka utan den blir mest som en kokt gröt undrar man igen vad den är fylld med egentligen.
Tre: När det smakar som att tugga på uppblött hushållspapper undrar man vad fan det är för skit egentligen.

Nej, undermåliga lågpprisråvaror är det slut med i det här hushållet. I morgon går jag ut och köper ett par höns som jag göder med ekologiskt framställd belugakaviar och finaste benmjöl av varsamt uppfödda fullblodshästar.

Samma sak med lågprisflyg - jag hatar det.

Jag hatar också lågrpiskläder, ett par jeans från Vero Moda sprack idag.
Och det är inte för att jag är tjock!
:lyxlirare

ICA Kvantum is da shiat. Willys is not.

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Nu ska jag gå o handla saker så jag kan fixa tacos ikväll, de får mig att le att ja ska äta tacos.. men ja får troligen göra det själv så de gör mig ledsen..

o ja, jag köper de dyraste tacogrejsen, inge jävla lågpris inte :D..

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S