Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
..att den förbannade börsen dyker i fritt fall...& mina surt ihopsparade pengar förångas för var minut...det gör mig väldigt upprörd....:mad:

MikkE

Guest
Men hur gick det med datorn då? Klarade den sig utan skador?

Jag har inte kollat på 'chassit', inget låter löst i den och den funkar nu iaf :tummenupp

Igår innan jag skulle lägga mig var jag tvungen att göra ett hemmagjort tryckförband då det blödde hela tiden, blod i sängen är inte så fresh...
Vek ihop fyra ark toapapper till bra storlek, klippte ut en bit plast från en 2L genomskinlig plastpåse. På med pappret över såret som är ca 10x30mm och 1-2 mm djupt och sedan plasten på pappret. Fram med bruntejpen och tejpa på... Efter det tog jag en diskhandduk och lindade runt knät med den, även den blev bruntejpstejpad. KANON!

Men när jag tog bort allt idag så såg det bra ut, lite smetigt med blod och vita blodkroppar. Men tror ni inte att skiten börjar att blöda igen!!! Sitter nu och får torka på benet ena gången efter den andra och snart (kl 14) ska jag jobba. Åååh!

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
Jag har inte kollat på 'chassit', inget låter löst i den och den funkar nu iaf :tummenupp

Igår innan jag skulle lägga mig var jag tvungen att göra ett hemmagjort tryckförband då det blödde hela tiden, blod i sängen är inte så fresh...
Vek ihop fyra ark toapapper till bra storlek, klippte ut en bit plast från en 2L genomskinlig plastpåse. På med pappret över såret som är ca 10x30mm och 1-2 mm djupt och sedan plasten på pappret. Fram med bruntejpen och tejpa på... Efter det tog jag en diskhandduk och lindade runt knät med den, även den blev bruntejpstejpad. KANON!

Men när jag tog bort allt idag så såg det bra ut, lite smetigt med blod och vita blodkroppar. Men tror ni inte att skiten börjar att blöda igen!!! Sitter nu och får torka på benet ena gången efter den andra och snart (kl 14) ska jag jobba. Åååh!

Oväntat att du krashar me cykeln. Kommer ihåg din face plant när du skulle imponera nere vid rondellen =)

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Äh! Det vara bara en liten missuppfattning med avståndet mellan snöhögen och trottoarkanten :D

Örrö mannen, ett fulknep är att du kladdar på snabblim (du vet sån där som torkar på typ 5sek) på såret!

Om du känner att dina hjärtslag blir frekventare under en kortare stund precis efter appliceringen är detta helt normalt då limmet innehåller inte helt bra krejjer för pumpen så att säga :hihi

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Örrö mannen, ett fulknep är att du kladdar på snabblim (du vet sån där som torkar på typ 5sek) på såret!

Om du känner att dina hjärtslag blir frekventare under en kortare stund precis efter appliceringen är detta helt normalt då limmet innehåller inte helt bra krejjer för pumpen så att säga :hihi

Eller så köper man compeed HUDVÄNLIGT lim på apoteket..dock ser hans sår för söndrigt ut för att limmas..limma gör man när man har snygga sårkanter och det inte finns risk för infektion :nörsi

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Hoj
sm570r

Äh vafan.. kärringknep!

Bränn såret. Görs lätt med en gasolbrännare av mindre modell, för att spara på resten av benet :mattias

Eller så tar man och lägger ett lagom stort järn i någon eld, sedan pressar man det mot såret och andas in ångorna. Man kan även passa på att bränna in lite häftiga märken när man endå är i farten

Last edited:

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Eller så köper man compeed HUDVÄNLIGT lim på apoteket..dock ser hans sår för söndrigt ut för att limmas..limma gör man när man har snygga sårkanter och det inte finns risk för infektion :nörsi

Ja men, liksom, hur manligt är det på en skala? :rolleyes:

:hardcore

Kia

Guest
Snö, slask, kyla och griniga barn som helst hade velat stanna i sängen hela dagen....

invisible

Yes baby...
Gick med
4 Mar 2006
Hoj
Kawasaki ZX-6R'06
Skulle göra rotfyllning idag och bli av med allt elände....Rötterna var längre än så , så något rotfyllning blev det aldrig idag... Borrade mer på djupet, ont som satan...Så nu sitter man här med halva ansiktet bedövat och smakar skit i munnen...just ja..ska dras med detta i 2v sen blir det kanske rotfyllning om tanden har dött...suck :mad: :(

Priset..ja det behöver jag inte gå in på men en del av semesterkassan försvann fortare än kvickt.

Gabor

Guest
Skulle göra rotfyllning idag och bli av med allt elände....Rötterna var längre än så , så något rotfyllning blev det aldrig idag... Borrade mer på djupet, ont som satan...Så nu sitter man här med halva ansiktet bedövat och smakar skit i munnen...just ja..ska dras med detta i 2v sen blir det kanske rotfyllning om tanden har dött...suck :mad: :(

Priset..ja det behöver jag inte gå in på men en del av semesterkassan försvann fortare än kvickt.

Sup ner dig till apstadiet, vakna imorgon...:tummenupp :D

inte förbannad, bara lite smågrinig idag, kaffemaskinen är trasig i ena fikarummet, den som ger sådär god cafe latte...:huvet snacka om ilandsproblem.:näsblod

Last edited:

invisible

Yes baby...
Gick med
4 Mar 2006
Hoj
Kawasaki ZX-6R'06
Sup ner dig till apstadiet, vakna imorgon...:tummenupp :D

inte förbannad, bara lite smågrinig idag, kaffemaskinen är trasig i ena fikarummet, den som ger sådär god cafe latte...:huvet snacka om ilandsproblem.:näsblod

Haha sant men jag hade gärna bytt med dig nu :tummenupp

Ska kolla efter spriten, tjejen sover så det är fritt fram :D

crf 450

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2004
Hoj
crf 450
*skånebröl-mode on*

löaoutöl???? en löaoutöl! låter det i telias radioreklam.. så in i helvette enerverande!

Det finns tydligen väldigt dåliga reklammakare i detta land!:mad:

Nån som vill köpa en laoutöl?....... :rolleyes:

Man kanske ska dra ner till bolaget o fråga efter sån öl.. eller finns de på båten mellan danmark o sverige?:3freak

ice13

Ny medlem
Gick med
6 Sep 2005
Hoj
Italiensk
sunkiga försäljare på Sweden Motorshop AB GBG
Kliver in i butiken ochh skall kolla på en cykel. Efter 3-4 minuter fortf.. ingen säljare ute i butiken, dom står och pratar inne på kontoret.
efter ytterligare 4 minuter så går den ena snubben förbi mig, han säger inte ett ord. Sen går han han ut, sätter sig i bilen och åker iväg.

Samma sak på Ahlqvist igår, inte en enda säljare frågar om man är intresserad av nåt, detta trots att jag var enda kunden(inte längre) för stunden.
Sånt gör mig förbannad.

herge

I.eat.u.alive
Gick med
21 Jul 2005
Hoj
DRZ400 SM -05 (stulen)
snutjävlarna beslutade att lägga ner förundersökningen av min bedrägerianmälan dom har ju för helvete inte ens hört hela historien än :finger Men dricka kaffe det kan dom

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...