Biltmore
Blood Group: Red
..att den förbannade börsen dyker i fritt fall...& mina surt ihopsparade pengar förångas för var minut...det gör mig väldigt upprörd....
Men hur gick det med datorn då? Klarade den sig utan skador?
Jag har inte kollat på 'chassit', inget låter löst i den och den funkar nu iaf
Igår innan jag skulle lägga mig var jag tvungen att göra ett hemmagjort tryckförband då det blödde hela tiden, blod i sängen är inte så fresh...
Vek ihop fyra ark toapapper till bra storlek, klippte ut en bit plast från en 2L genomskinlig plastpåse. På med pappret över såret som är ca 10x30mm och 1-2 mm djupt och sedan plasten på pappret. Fram med bruntejpen och tejpa på... Efter det tog jag en diskhandduk och lindade runt knät med den, även den blev bruntejpstejpad. KANON!
Men när jag tog bort allt idag så såg det bra ut, lite smetigt med blod och vita blodkroppar. Men tror ni inte att skiten börjar att blöda igen!!! Sitter nu och får torka på benet ena gången efter den andra och snart (kl 14) ska jag jobba. Åååh!
Oväntat att du krashar me cykeln. Kommer ihåg din face plant när du skulle imponera nere vid rondellen =)
Det lider jag oxå av men det kunde dem inte heller fixa på högstadiet.
Ska vi ta det andra på PM så alla andra slipper läsa om allt jag lider av?
Äh! Det vara bara en liten missuppfattning med avståndet mellan snöhögen och trottoarkanten
Örrö mannen, ett fulknep är att du kladdar på snabblim (du vet sån där som torkar på typ 5sek) på såret!
Om du känner att dina hjärtslag blir frekventare under en kortare stund precis efter appliceringen är detta helt normalt då limmet innehåller inte helt bra krejjer för pumpen så att säga
Örrö mannen, ett fulknep är att du kladdar på snabblim (du vet sån där som torkar på typ 5sek) på såret!
Om du känner att dina hjärtslag blir frekventare under en kortare stund precis efter appliceringen är detta helt normalt då limmet innehåller inte helt bra krejjer för pumpen så att säga
Eller så köper man compeed HUDVÄNLIGT lim på apoteket..dock ser hans sår för söndrigt ut för att limmas..limma gör man när man har snygga sårkanter och det inte finns risk för infektion :nörsi
Det faktum att det kommit ner mer av det vita helvetet
Min lillebror..kan han bara dra åt HELVETE..NU? :hittaringenFUCKOsmileysombeskriveraset
Och att jag vaknade av att jag blödde näsblod
Skulle göra rotfyllning idag och bli av med allt elände....Rötterna var längre än så , så något rotfyllning blev det aldrig idag... Borrade mer på djupet, ont som satan...Så nu sitter man här med halva ansiktet bedövat och smakar skit i munnen...just ja..ska dras med detta i 2v sen blir det kanske rotfyllning om tanden har dött...suck
Priset..ja det behöver jag inte gå in på men en del av semesterkassan försvann fortare än kvickt.
Sup ner dig till apstadiet, vakna imorgon...
inte förbannad, bara lite smågrinig idag, kaffemaskinen är trasig i ena fikarummet, den som ger sådär god cafe latte... snacka om ilandsproblem.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari