Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Ort
****
Hoj
****
Igårkväll kom jag inte hem från jobb för all j*vla snö, så jag fick sova över hos en kollega, idag körde jag fast i snön fyra gånger, fick soppatorsk på (den lånade) bilen, startmotorn la av, så jag inte kunde starta när jag hade fyllt på från dunken, och jag fick mocka skit efter sju hästar för att deras ägare inte kunde ta sig hem till mig för att ta hand om dem...!

HATA SNÖ!!! :mad:

:D :D
 

Micke .S.

same same,But diffrent
Gick med
24 Sep 2003
Ort
Söderhamn
Hoj
Ett stycke 1000R
Gick till tandläkaren på tisdag klockan 15,10 för lagning av en tand, Tandläkaren sa till mig att den måste rotfyllas, Så det var väll bara att köra på då sa jag. Han frågade mig om jag haft ont i tanden, Jag svarade att på söndag natt ilade det lite i den, men inget mera

När bedövningen släppte vid 19,00 på tisdags kvällen kom en smärta smygandes. Sen dess har det varit stört omöjligt att sova fast jag ätit smärtstillande, Jag fick en penecelin kur, Var tydligen imflammerat

Det var inget direkt smärta innan tandläkar besköket, Nu sitter jag är och är så jävla less. Uppsvälld på höger sidan halsen, Kan inte svälja,Har inte kunnat ätit något mycket sedan i tisdags, Smärtan är obeskrivbar. Känns som tänderna på min högra sida ska sprängas ut käften på mig,

Det bästa av allt var att jag fick betala för att bli så här förbannat dålig :mad: .....Gissa hur less jag är, Förlorar pengar för jag inte kan jobba, Ja nu jävlar är jag förbannad idag, Tandläkarjävul
 

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
Gick till tandläkaren på tisdag klockan 15,10 för lagning av en tand, Tandläkaren sa till mig att den måste rotfyllas, Så det var väll bara att köra på då sa jag. Han frågade mig om jag haft ont i tanden, Jag svarade att på söndag natt ilade det lite i den, men inget mera

När bedövningen släppte vid 19,00 på tisdags kvällen kom en smärta smygandes. Sen dess har det varit stört omöjligt att sova fast jag ätit smärtstillande, Jag fick en penecelin kur, Var tydligen imflammerat

Det var inget direkt smärta innan tandläkar besköket, Nu sitter jag är och är så jävla less. Uppsvälld på höger sidan halsen, Kan inte svälja,Har inte kunnat ätit något mycket sedan i tisdags, Smärtan är obeskrivbar. Känns som tänderna på min högra sida ska sprängas ut käften på mig,

Det bästa av allt var att jag fick betala för att bli så här förbannat dålig :mad: .....Gissa hur less jag är, Förlorar pengar för jag inte kan jobba, Ja nu jävlar är jag förbannad idag, Tandläkarjävul

Du har förmodligen mer var som behöver tömmas, jag fick tömma 4 ggr innan de kunde rotfylla min tand..Gå till tandläkaren igen med andra ord!
 

Starfighter

Oansvarslös
Gick med
22 Dec 2005
Ort
Skåne
Hoj
Honda CBR600, KTM 690 Enduro R
Blev lite småsur när jag såg att det ligger ett halvt kebenekajse med snö bakom bilen som jag är tvungen att skotta bort imorgonbitti.. :huvet

Men, den tiden, dem bekymmerna!
 

hrc

Desillusionerad
Gick med
3 May 2004
Ort
Sollentuna
Hoj
Yamaha Tracer 900 GT
Att jag på väg hem nyss satte bilhelvetet rakt i en stolpe i en korsning efter en liten harmlös handbromssladd, en sån som jag gjort hundratals om inte tusentals gånger förr. Det kändes inte så farligt men hela stötfångaren och grillen gick åt helvete och kylaren verkar fått sig en omgång. Precis vad jag har råd och lust att fixa just nu...

Och inte fick jag något hugg heller. :mad:

Jäla pissvinter, försvinn!
 

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/på ön mitt i stan
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Att man försöker stötta och ger otroligt mycket av sig själv. Man går och oroar sig och funderar över någon annans situation. Man finns hela tiden ett telefonsamtal bort, sen blir man pissad på....

/Carin
 

MikkE

Guest
Bara när jag ser på mitt berg med disk blir jag fan ledsen och förbannad! Orkar fan inte diska nu =(
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Jag blir upprörd över att den här tråden ger utrymme för hintar, gliringar och osagda saker. Kan ni inte bara reda ut begreppen en gång för alla, alternativt låta folk klafsa ner sig i nån sorts självvald kvicksand?

Har man inte badat på länge kanske det är lockande att bada i kvicksand, vad vet jag?
 

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki SV650S -03
Att jag på väg hem nyss satte bilhelvetet rakt i en stolpe i en korsning efter en liten harmlös handbromssladd, en sån som jag gjort hundratals om inte tusentals gånger förr.

Åh fy fan. Det där fick mig iofs att le, men det är nog bara för att jag är livrädd för att råka ut för samma sak.
 

Ismannen

Vila i frid min vän
Gick med
25 Aug 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Ktm 400 exc
Det börjar snöa utav bara fan nu, de gör mig :mad: :huvet
Global uppvärmning. jo tjenare, vilken planet då?
 

An3Azz

www.99riderz.com
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Östersund
Hoj
GSXR1100 och en jeffla snöskoter, en grön.
Slog runt med hojen IGEN!!!! Gör om gör rätt...nu sitter dock allt löst och styrhelvetet är krokigare än en makaron....ont i ryggen som satan har jag med FAAN! Att man aldrig lär sig....:mad:

note to self...träna inte bakhjulsåkning i sidvind....på en pissigt spårig grusväg. :huvet :huvet
 

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
Att nåt jävla as har ryckt blingblingmärkena från mammas och pappas bilar inatt och repat lacken på ena. Och att min bil ska stå där i två veckor. Jag är glad att jag har min ordinarie p-plats precis nedanför balkongen iaf. :mad:
 

Toxicity

Snart i ett dike nära dig
Gick med
22 Mar 2006
Ort
Ståkkhålm
Hoj
ÄrrSecks nollnoll
Min ekonomi den här månaden :mad:

Jävla golfklubbsmedlemsavgift :mad:
Jävla CSN :mad:

Jävla...jävla...äh.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top