Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

Mrs. Laphroaig

Guest
att min ekonomi är så pass kraschad att jag nu säljer av lite ägodelar och skippar att äta lunch :näsblod
 

MikkE

Guest
Nu är det för att jag inte kan sova!! Ska upp kl 0530 och känner inte av någon trötthet, slog på TV och ser nu på MTV Live där Queens of the stoneage lirar akustisk. Fett det iaf!
 

syltburk

Skallig och arg!
Gick med
28 Jul 2006
Ort
I Sverige!
Hoj
Suzuki GSXR 1000
Gick till tandläkaren på tisdag klockan 15,10 för lagning av en tand, Tandläkaren sa till mig att den måste rotfyllas, Så det var väll bara att köra på då sa jag. Han frågade mig om jag haft ont i tanden, Jag svarade att på söndag natt ilade det lite i den, men inget mera

När bedövningen släppte vid 19,00 på tisdags kvällen kom en smärta smygandes. Sen dess har det varit stört omöjligt att sova fast jag ätit smärtstillande, Jag fick en penecelin kur, Var tydligen imflammerat

Det var inget direkt smärta innan tandläkar besköket, Nu sitter jag är och är så jävla less. Uppsvälld på höger sidan halsen, Kan inte svälja,Har inte kunnat ätit något mycket sedan i tisdags, Smärtan är obeskrivbar. Känns som tänderna på min högra sida ska sprängas ut käften på mig,

Det bästa av allt var att jag fick betala för att bli så här förbannat dålig :mad: .....Gissa hur less jag är, Förlorar pengar för jag inte kan jobba, Ja nu jävlar är jag förbannad idag, Tandläkarjävul

Det gör mig förbannad att det finns tandläkare som lurar folk som dig att göra en massa saker som inte behövs. Endast för att tjäna mer pengar, att det orsakar en massa lidande för patienten spelar ingen roll. Bara han har råd med den där golfklubban för 14000.

Jag vet givetvis inte om det var så i ditt fall men jag vet att det förekommer.
 

Ten-0

[Enter cool message here]
Gick med
12 Dec 2005
Ort
Hemma
Hoj
Ny till våren
Klockan gjorde mig förbannad, varför vakna nu 05?
 

Maxxi

********
Gick med
23 Apr 2004
Ort
GBG
Hoj
Aprilia & Minikina
Var det klockan som väckte dig? :va

Om JA - Varför hade du ställt den på 05?
Om Nej - Det är väl inte klockans fel att du vaknade? Klockan visar ju bara tiden. Don't shoot the messenger!

Sluta spamma, återgå till din skrivbordstjänst, Basta! :gnissla
 

syltburk

Skallig och arg!
Gick med
28 Jul 2006
Ort
I Sverige!
Hoj
Suzuki GSXR 1000
Ditt uttalande funkar precis lika bra med valfri hantverkare/mekaniker/reparatör.
:mad:
Jo kanske det, men jag tycker det är mycket värre att orsaka långvariga fysiska smärtor och permanent försämrad "funktion" än att t.ex. behålla bilen några dagar extra. Dessutom tjänar tandläkare redan en helvetes massa pengar.
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Sluta spamma, återgå till din skrivbordstjänst, Basta! :gnissla

Sluta spamma, återgå till din skrivbordstjänst, Basta! :fakta

Jo kanske det, men jag tycker det är mycket värre att orsaka långvariga fysiska smärtor och permanent försämrad "funktion"

Orsakar de en massa problem och smärta är det självklart i en helt annan division.
Men om de däremot "bara" lagar "hål" som egentligen inte behöver lagas eller ägnar 20 minuter åt att skrapa tandsten som egentligen inte finns, bara för att tjäna till eftermiddagens greenfee är de i klass med hantverkarna.
 
Last edited:

syltburk

Skallig och arg!
Gick med
28 Jul 2006
Ort
I Sverige!
Hoj
Suzuki GSXR 1000
Klockan gjorde mig förbannad, varför vakna nu 05?

Jag blev också förbannad på den. Jag hade satt den på 05:00 men vaknade 08:30, blev ganska sen till jobbet. Fast troligtvis har jag stäng av den i sömnen så det kanske inte är klockans fel. :huvet
 

Ten-0

[Enter cool message here]
Gick med
12 Dec 2005
Ort
Hemma
Hoj
Ny till våren
Jag blev också förbannad på den. Jag hade satt den på 05:00 men vaknade 08:30, blev ganska sen till jobbet. Fast troligtvis har jag stäng av den i sömnen så det kanske inte är klockans fel. :huvet

Min bara stog på 05 när jag vaknade. :mad: Så ja Korvgubbe, jag är sur på klockan. Iofs, klockan är 06 nu, kanske man borde ut o surfa. :)
 

smallsocks

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2006
Ort
Nacka
Hoj
HD superglide sport
Lackar fan ur på att jobba, varför vara snäll o hjälpsam när man bara får skit tillbaka hela tiden, jävla kuk otacksamma själviska jävlar alla är ute på jobb.

börja aldrig jobba det suger
 

Juice

Only Joos
Gick med
8 Aug 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Z750 -04
Lackar fan ur på att jobba, varför vara snäll o hjälpsam när man bara får skit tillbaka hela tiden, jävla kuk otacksamma själviska jävlar alla är ute på jobb.

börja aldrig jobba det suger

Vad jobbar du med?

Lackar ur på att det ska vara så jävla svårt att köpa biljetter till konserter nuförtiden!
Håller med! Lyckades inte komma in på ticnet idag förräns trekvart EFTER att metallicas konsert var slutsåld:gnissla
 
Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top