Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

_teSSan_

Guest
Hästen jag skulle hämtat hem idag fick kolik under eftermiddagen! Har längtat hela veckan efter att få hem honom ju... :4skrika
 

Tholon

Ny medlem
Gick med
3 Jan 2007
Ort
Tyresö
Hoj
Triumph Sprint ST
Två djävla pålkranar utanför kontoret!!!!!!
Hur många förbannade påljävlar ska de köra ner i backen?????
 

Matulda

Tänker Själv
Gick med
28 Dec 2005
Ort
Sverige
Hoj
En Pippigul 600.
Jag är förbannad på folk som tar saker förgivet..Tydligen har ordet Tack blivit omodernt :mad:
 

Gabor

Guest
Jag är förbannad på folk som tar saker förgivet..Tydligen har ordet Tack blivit omodernt :mad:

samt alla "dessa snorungar" som inte kan hålla upp dörren när de möter någon kommer med en massa grejor i händerna, utan ska tränga sig in emmellan och före.

Saknas uppfostran numera helt eller :va
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Jag är förbannad för jag FATTAR INTE hur man räknar löner och min pappa har dragit på semester en FAKKING månad till FAKKING Kina och det GÅR INTE att få en bra telefakkingfånfakkinglinje till det jävla landet FAAAAAAAAN :mad: :huvet :hatafamiljeföretag

Edit FUCK!!!!!
 
Last edited by a moderator:

Erka

Ny medlem
Gick med
15 Jan 2007
Ort
Härnösand
Hoj
Snart en GSX-R 750
Blir arg på alla mongos i trafiken som inte kan köra bil, vilket är typ 95% av hsand!! :D
 

lappmögel

Elin racing
Gick med
22 Nov 2005
Ort
Berget
Hoj
ZX9R svarten
FY fan vad jag hatar människor som inte kan göra sitt jobb och det i sin tur påverkar mig, när de inte fattar vad de ställer till med:gnissla
 

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Ort
East Grinstead, UK
Hoj
En gul Triple 06
Jag är förbannad för jag FATTAR INTE hur man räknar löner och min pappa har dragit på semester en FAKKING månad till FAKKING Kina och det GÅR INTE att få en bra telefakkingfånfakkinglinje till det jävla landet FAAAAAAAAN :mad: :huvet :hatafamiljeföretag

Edit FUCK!!!!!
Går det bra?
 

Bejbiluss

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2006
Ort
.
Hoj
.
Min halvsyrra som har fått totalt frispel och har skrivit elaka sms till mig i typ fyra tim om hur låg jag är som människa och att min helsyrra inte ens är värd pappret hon torkar sig med på toa ... Allt för att vi ville sätta in en In memorium-annons för att vår pappa dog för tio år sen i år och ville att farmors namn skulle stå överst bland de som saknar honom. :näsblod (På dödsannonsen stod halvsyrrans namn överst för hon är äldst och sen alla ungar i fallande ordning enligt ålder, och farmor sist, trots att det var hennes barn som avlidit. Gammalt groll.)

Aja, problem solved, hon drog sig ur allt så alla andra i familjen kommer stå med men inte hon. :rolleyes:
 

Kia

Guest
Fick en "preciskn*llare" framför mig på vägen hem som strikt vägrar ligga en endaste kilometer över vad skylten visar på 70 sträcka. Men som gärna ligger 70 på 50 vägarna inne i stan.
Sedan ut på motorvägen, max 90 (tror inte volvo går fortare.) To m surforden jag hade idag fick kliva ut i ytterfilen på omkörning.
 

_teSSan_

Guest
Igårkväll kom jag inte hem från jobb för all j*vla snö, så jag fick sova över hos en kollega, idag körde jag fast i snön fyra gånger, fick soppatorsk på (den lånade) bilen, startmotorn la av, så jag inte kunde starta när jag hade fyllt på från dunken, och jag fick mocka skit efter sju hästar för att deras ägare inte kunde ta sig hem till mig för att ta hand om dem...!

HATA SNÖ!!! :mad:
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top