Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

norda

Ny medlem
Gick med
20 Apr 2005
Hoj
2005, KTM 640 SM
Den här jävla snön gör mig förbannad!
Varit finväder så länge nu, men näääääää.. Nu kom det 3dm skitsnö!

:huvet :huvet :huvet :mad: :mad: :kulspruta :machinegu

Lone Sleeper 86

Ny medlem
Gick med
14 Feb 2007
Hoj
kawa gpx750r... atm
Håller med, hade för f*n nästan plockat fram hojen... nu blir det till att vänta. Har på alvar börja fundera på en cross med duktiga spikringar så att man kan göra nåt kul när det inte är bar asfalt framme :(

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Om man läser vad tråden handlar om så verkar det ju vara en tråd att beklaga sig i, låt de som vill göra det göra det då! Vissa nämner inga namn skapar så jävla dålig stämning om man nu inte gillar att folk beklagar sig då går man väl inte in i en "vad gjorde dig förbannad i dag tråd" Skärpning! Skicka privata PM om det är personliga påhopp i dom, eller om man ska läxa upp nån. Stämningen blir ju usel.

Just som du säger. Låt de som vill beklaga sig göra det i denna tråden. Likaså ska man låta dom som blir griniga på allt klagande beklaga sig bäst dom vill.

Som du ser så gnäller jag på dig nu vilket blir beklagan nr 4 i ordningen (någon beklagar sig, någon gnäller tillbaka, du gnäller tillbaka på den som gnällde på den som gnällde från första början). Om du nu gnäller på mig för min beklagan till dig så hamnar vi på nr 5.

Hela denna tråden är negativt laddad så det är bara att gilla läget :tummenupp. För övrigt har jag inget direkt att gnälla på mer än att vädret suger jättefet bamsepung idag.

Last edited:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Ja, jag hade tänkt skriva massa skit som förmodligen hade gett mig en livstidsban.

Men jag nöjer mig med att skriva nåt som ger mig några dagar eller veckor.

Mattias, du är en FUL äcklig jävla dvärgjävel som absolut inte bör säga att andra inte har nåt liv när du är den här som har det man minst kan kalla ett liv.
Du hänger på SH hela tiden o letar upp varenda liten grej att störa dig på osv, medans du själv sitter på ett jobb som din kompis fixat åt dig så snällt o hela tiden påpekar hur kasst allt är där, de urusla headsetet o skrivbordet o allt va de e.

Ja du e så underbart vettig på alla sätt o vis.

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
Ja, jag hade tänkt skriva massa skit som förmodligen hade gett mig en livstidsban.

Mattias, du är en FUL äcklig jävla dvärgjävel som absolut inte bör säga att andra inte har nåt liv när du är den här som har det man minst kan kalla ett liv.
Du hänger på SH hela tiden o letar upp varenda liten grej att störa dig på osv, medans du själv sitter på ett jobb som din kompis fixat åt dig så snällt o hela tiden påpekar hur kasst allt är där, de urusla headsetet o skrivbordet o allt va de e.

Om ingen ser till att citera så att det finns kvar innan du skitnödigt editerar ditt inlägg så blir jag förbannad.

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
Att AIK gick ut från planen efter att ha torskat mot Sunda i förlängningen utan att tacka för matchen. :mad:

Maxxi

Gick med
23 Apr 2004
Hoj
Aprilia & Minikina

Förmodligen lika många som störde sig på dig och Kawakex när ni hade era parningsläten i alla nattspamtrådar :gnissla

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
En stor sortiments ombyggnad på jobbet innan inventering,ett hus som skall renoveras,11 miljader hojar som skall lagas och så får jag snuva :kuken

Nuppa en hamster och kalla den för "din mamma" vad jag hatar att bli förkyld.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag