Vad gjorde ni i går?

Majoren

Torpedmatros
Gick med
1 Dec 2004
Ort
fgdfg
Hoj
VFR800A 2005
Sabbade också knät för längesen, trodde inte det var så farligt så jag väntade ett dygn med att åka in till sjukan. Du grabben du har en trekantig benbit löst i knät sa doktorn. Gött med den där kanylen dom använder för att dränera blod och grejs, man känner sig inte så tuff när dom plockar fram den :hihi

Krya på dig långis :pannkyss
 

Cathy

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2004
Ort
utanför Gbg
Hoj
Monster 900
Du är iaf fortfarande en lång farbror, alla ben sitter kvar! :)
Hoppas du kryar på dej snabbt nu..... Jag kan ställa upp och agera sjuksköterska nåt skift, ge dej lite sprutor och laga äcklig sjukhusmat! :banana
 

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Ort
Stenkullen
Hoj
-
Sünd att du ska ha klotat, get riiil med knät så känns det nog bättre.

Igår ringde jag till T-H å fråga när de blir inspektion på min cykel å försökte låta bli att tänka på att det står en fullt fungerande cykel i garaget som bara väntar på inspektion :mad:
 

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hägerstensåsen
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Långa farbron skrev:
Själv åkte jag mc.....

Jag ,Henq och Mr Nilsen körde lite grusväg mellan Sandared och Töllsjö.
Snipp...

Du, vad är Kay för något gaynamn?
Jag skulle vara väldigt misstänksamm mot det där gipset, det innehåller säkert en massa otrevligheter. Det västa som finns med gips är när det kliar under det. Typ som när nån har smusslat in en liten myra under det och den äter sig in i benet. Jobbigt som fan, eller hur?
Sprängaren slösade bort två timmar av mitt liv i går med. Jag skulle vilja reklamera den filmen.
 

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Trehjuling
Victor skrev:
Du, vad är Kay för något gaynamn?
Jag skulle vara väldigt misstänksamm mot det där gipset, det innehåller säkert en massa otrevligheter. Det västa som finns med gips är när det kliar under det. Typ som när nån har smusslat in en liten myra under det och den äter sig in i benet. Jobbigt som fan, eller hur?
Sprängaren slösade bort två timmar av mitt liv i går med. Jag skulle vilja reklamera den filmen.


Äh Kay var kool,lite snål med det smärtstillande men annars ok,fick fina bomullstopsar av han att suga på då dom inte ville ge mig vatten om det skulle opereras,smaka skit och hjälpte inte heller.

Gipsmyra låter farligt ,måste köpa Radar!


Hörde du träffade Duckie idag,försökte hon tafsa på dig ?
 

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hägerstensåsen
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Långa farbron skrev:
Hörde du träffade Duckie idag,försökte hon tafsa på dig ?

Hon kallade mig för ung och bitter. Är det något bra eller dåligt?
Och både taffsande och hängande var det illa med. Lika bra det för jag fick nackspärr light när jag snubblade i en trappa :mad:
That suxx.
 

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Trehjuling
Victor skrev:
Hon kallade mig för ung och bitter. Är det något bra eller dåligt?
Och både taffsande och hängande var det illa med. Lika bra det för jag fick nackspärr light när jag snubblade i en trappa :mad:
That suxx.

Fakk!!

Trappor borde förbjudas...

Ung och bitter låter inte bra,hade du varit gammal och bitter så vore det mer ok.

Ät piller mot det och ring på tisdag.
 

Lister

Slösare
Gick med
8 Jun 2005
Ort
Framsidan så klart
Hoj
En stor stark
Ja krya på dig Lången, va synd att det skulle bli så mycke strul me knät. Men annars var det en grymt rolig dag på finfina vägar! O djävlar va nära de va att jag körde över Henq i diket, va bara o bestämma sig för o köra över KTM, Henq eller sikta lång ut i diket.

Angående grusåka så har man förvånadvärt bra grepp med "vanliga däck", så det är som Lången säger att man har fel reaktioner i kroppen när det börjar släppa lite på grus. Bara ut o få en massa mil på grus som är både nyttigt som fan o sköj som fan!
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top