Vad gjorde ni i går?

peteR1000

In Sorte Diaboli
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
ninjan e såld...så ingen nu
Shit! Fan vad tråkigt att det gick så illa med knät. :(

Du får krya på dig! :pannkyss :tummenupp

Last edited:

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Tack allesammans!!

Liten update:

Är nu mera officielt inskriven på vårdavdelning 348 på Östra sjukhuset,är hemma på permison över natten.

Skall operas på onsdag och få lite skruvar i knät.

Mitt dagslånga besök på Östra har inte varit givande,ytterligare röntgen då dom slarvat bort bilderna ifrån Borås.

2 Timmar velande med 4 ortopeder om det skulle opereras eller inte,ytterligare en bortslarvad CT-rötgen remiss (som förhoppningsvis kommer fram i morgon)

Blev inlagd på avdelningen och fick en krompråm åkare som heter Hans som ville berätta om alla sina blodiga operationer,fast jag inte ville veta,och när hans föråd av blodiga historier inte tycktes ha något slut så var jag tvungen att upplysa han om att -jag kämpar för trycka ner ångesten inför min kommande operation ,så mitt förslag är att du slutar prata om operationer annars måste någon av oss byta rum!!

Därefter blodprovr,vilket tyvärr resulterar i en golfbolls stor blodutgjutning på höger armen....så nu är vänster ben och höger arm kassa.

Därefter uppstog lite förrviring angånde vem som skulle ringa vem om CT-röntgen,jag fick igång sammanlagt ca 7 st sköterskor bakom disken som alla försökte reda ut samma sak.

Kontenta:

Min dödsångest för att bli opererad av detta järn-gäng är inte mindre.

Farbron ...en liten rädd kille.

Last edited:

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Långa farbron skrev:
Min dödsångest för att bli opererad av detta järn-gäng är inte mindre.

Farbron ...en liten rädd kille.
För att liva upp stämningen kan jag berätta anekdoter om när jag körde likbil

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Långa farbron skrev:
Tack Jojo :)

Jag skall be dom spela "Loking for freedoom" när skär i mig.
Du kommer inte att skåda "ljuset" bara för dom skär i benet.
Kirurger är snälla djur. När dom opererade ut en gevärskula ur mitt finger så fick jag titta på och dom beskriv med ganska råa ordalag precis vad dom gjorde. Då var jag 14 år. Man lär sig att vara okänslig mot vissa saker.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Fan va surt!

Operationen kommer att gå gryyyymmmt. Det brukar det alltid göra. Narkos roxx!!

Krya på sig!

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
XR600R SM -94
Aj, aj! Stackars hoj... Eller jag menar farbrorn! :(
Behöver du gips sen efter de skruvat i dig? När de skruvar i lårbenet så kan man tydligen gå nästan direkct efter i alla fall, kanske är något liknande med knät.

Hellre en myrstack i bandaget än en trasig posörduke i garaget? :gnissla

Krüa pårej!

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Trist långis. Hoppas du hittar någon trevlig sköterska som tar riktigt väl hand om dig. Annars så får du väl be han med krompråmen att han drar ett par historier till för att lätta upp stämningen lite.

Krya på dig nu!

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
Så det var så pass att du behövde en operation!?! :(
Bara å krya på dig!! Och det är fort!
Jag måste ha en mentor när det är dax att köpa Retard!!! :Bugar

Lister

Slösare
Gick med
8 Jun 2005
Hoj
En stor stark
Åh fyfan stackars stackare, vem fan ska lotsa mig bland alla krokiga vägar kring borås nu då :(
Be om riktigt mycke droger hela tiden, det e lungt dom avgiftar dig sen :fyllisar

Sköt om dig så länge

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Mr_Nilsen skrev:
Åh fyfan stackars stackare, vem fan ska lotsa mig bland alla krokiga vägar kring borås nu då :(
Be om riktigt mycke droger hela tiden, det e lungt dom avgiftar dig sen :fyllisar

Sköt om dig så länge

Droger ROkkar,

Käka något skum piller i går kväll.....uppenbarligen var det lite drag i det för jag däckade på hallgolvet i morse efter jag hade varit på toa...... :yoparty

Men det tog en 15 minuter så var man med i matchen igen.

Lister

Slösare
Gick med
8 Jun 2005
Hoj
En stor stark
Långa farbron skrev:
Droger ROkkar,

Käka något skum piller i går kväll.....uppenbarligen var det lite drag i det för jag däckade på hallgolvet i morse efter jag hade varit på toa...... :yoparty

Men det tog en 15 minuter så var man med i matchen igen.

Be om lite extra stuff så kan jag byta mot gamla MC tidningar o diverse sjukhus skräp om du vill ha ;) :hihi

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Idag har jag varit och besökt en Lång Farbron på Östa, av. 348, vån 3. rum 9 säng 2.
Han verkade glad.

Vi började mitt besök med att stoppa ner Slange Man i en rull stor som jag med stor säkerhet, efter att ha kört cp-buss i över ett år, rullade ner till "rökrutan" som är mitt i allt på botten. Där rökte han två cigaretter, de var cigg nr. 4 och fem som brann upp. Min 3:e för dagen.

När han tjatat klart om hur han ramlat och hur alla sjulkhus klantat bort alla hans journaler om och om igen körde jag tillbaka honom till sen plats med en liten omväg förbi köket. Där var kaffet antingen gammalt sen igår, eller slut.
Var nog bra det. Annars hade han bara blivit kissig :rolleyes:

När jag sen tjatat klart om min bil, att brudar är åt helvete, och farbrorns så tjatiga rumskompis, han i säng 4 (som så snällt har skrämt livet ur stackars långa pojken) berättat om ditten o datten bestämde jag mig för att tattoo:a Claes så lååånga och fina gips. Gjorde en sträckad linje nere på under benet och skrev "Kapa här". Uppe på låret ritade jag en bil och skrev "Reanult 19, kicks stjärt" bla.

Runt halv niosträcket skulle Claes (eller Bo som han blivit kallad för eftersom det så stod på hans sjuksäng) duscha. Då skyllde jag på att jag hade sketabråttom hem till disken. Så, där lämnade jag honom.

Nu ligger han nog och sover i sin så utomordentligt fina nattsärk. Sån där "one-size-fits-all". :rolleyes:

Natti natti folks!

PS: Ni lär ju märka när han kommer hem...jag tippar på imorrn em.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024