Vad gjorde ni i går?

Skrutten

Gudomlig sporthojare
Gick med
9 Jul 2004
Hoj
Ducati Monster 696
Får väl bli lite party hemma hos den långe mannen för att fira hans hemkost då.. :fyllisar :kryckor :fyllisar :tungan

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
duckie skrev:
Du gav väl honom paketet jag skickade med dig?

Men, asså, njäe, du syftar såklart på "mitt" paket och är de ju med för det mesta. Långis har ju även ett eget paket. Så vi är lixom inte i så stort behov av varandras. Men Långis lovade att du kunde få lite "paket" av honom sen när hans gips är borta. Fram till dess har du fri tillgång till hans paket. Du vet ju var han är, så full fart framåt, march pannkaka nu, genast, på en gång eller omedelbart!

Psst, glöm inte lackuniformen, han saknar den som tusan :nurse

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
Mark skrev:
Men, asså, njäe, du syftar såklart på "mitt" paket och är de ju med för det mesta. Långis har ju även ett eget paket. Så vi är lixom inte i så stort behov av varandras. Men Långis lovade att du kunde få lite "paket" av honom sen när hans gips är borta. Fram till dess har du fri tillgång till hans paket. Du vet ju var han är, så full fart framåt, march pannkaka nu, genast, på en gång eller omedelbart!

Psst, glöm inte lackuniformen, han saknar den som tusan :nurse

Försök inte snacka bort det! Du har tagit paketet själv - erkänn!

Det innehöll spetstrosor, läppstift (strawberry fire), vapenfett och pincett.

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
duckie skrev:
Försök inte snacka bort det! Du har tagit paketet själv - erkänn!

Det innehöll spetstrosor, läppstift (strawberry fire), vapenfett och pincett.

Hörru hörru, lilla fröken fräken!

Så här var det faktiskt! :fakta
När jag sa till dig att jag skulle till Långis, tog du mig på paketet o sa, "Se så, se nu till att Farbrorn oxå får ta del av detta godispaket".

Då blev jag sur och gick därifrån. :4skrika

Du började skrika om att du ville ha min kropp osv. Just sånna påhopp är jag trött på. Du får helt enkelt nöja dig med gamla farbrorn. Tränar du honom ordentligt så blir han säkert nästa lika bra som tidigare.

F.ö. så förstår jag inte vad spetstrosor, läppstift, vapenfett och pincett ska va bra för. Dom vertygen ska väl en kvinna (ev. en man om de nu ska va så jämnställt hela tiden :gnissla) ha med sig i sitt "paket". Ingår lixom i standard utrustningen. Fast just vapenfett och pinccet då bär andra namn. Du förstår säkert precis vad jag menar. Även eventuella skyddskläder som passar bra efter omständigheterna bör kvinnan stå för.

Nu ska jag verifiera en nod. Samt genomgå en noggrann kontroll av mina lungor medelst en cigarett.

puss puss :pannkyss

Last edited:

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Jo då..nu är man hemma igen :)

Som Mark så fint beskrivit så fick jag mig en dusch ,tack Mark för att du tejpade in mitt ben :gnissla

Väl inne i duschen uppstog nästa problem,man når inte vissa delar så som teex fötter när man inte kan böja sig ordentligt.

Japp syster kom och skrubbade mig på ryggen,sen sa hon -äh jag tar här också och tvålade in rumpan och fötterna på mig.

Ja ja väl isäng i min sexiga särk så kom nattsystrarna och hälsade,det var lite som på film..in kommer Camilla med sitt långa bruna hår och vackra ögon med ljuset fallade bakifrån från dörren..det är jag som skall ta hand om er i natt sa hon ..och mitt självklara svar var -ok jag skall bara ta på mig mina glasögon så jag ser hur du ser ut.
Sen kom syster Marianne,då toppade jag med -det heter min mamma också

I vilket fall kändest det skönt att min charm var opåverkad av drogerna.

Sen genomlöpte natten i lung och ro bortsett ifrån att min sänggranne var uppe och kissade 3 gånger,dessutom rörde han sig helt ljudlöst
:rolleyes:

Efter det så blev det morgon och Classe tyckte att det var dax att åka till den elaka kirugen som han inte gillar.

Men icke !!!

Vänta fick jag tom kl 1100,så jag fick ett spel och bytte om ifrån särken och sa till syster -jag sticker ut en sväng,man blir ju mer sjuk av att ligga här.
Ok sa hon ,så jag hoppade iväg och hängde i cafeterian en liten stund.

Väl tillbaka så var det särken på och rocke´n roll ner till operation där samtliga jag träffade minnsan fick veta att det här med att opereas är inte min grej.

Nåväl Syster Yonne sågade upp gipset och sa -titta här är någon liten som skrivit på gipset,nja sa jag Mark är ju ändå 25 iaf.

Sen fick jag enloge för min lilla notering jag gjort på min hälsodeklaration där jag skrivit under "övriga sjukdomar" -tok-ångest, gillar inte att bli opererad.

Sen informerade hon om att det skulle göras en stabilitestest på knät.

Sen var det dropp,EKG och en snygg luva på Farbron som gällde.

Sen kom läkaren och ryckte i benet länge och väl,efter det sa han
-Vi vinner inget på att operera detta,se så upp till avd och få en ortos.

:banana sa jag.

Väl uppe jagade jag sköterskor och sjukgymnaster så allt gick smidigt ,så nu ligger man i sin soffa utan gips och ärr,dock har jag kvar min fraktur och div sprickor strax under/i knät men får böja benet 30 grader och är betydligt mer mobil än innan,dock trött,hungrig och sönderstucken men det löser sig.

Dock är det ovanligt många snygga tjejer på avd 348..så om ni skall kör omkull be att få komma dit. :4skrika

Last edited:

Lister

Slösare
Gick med
8 Jun 2005
Hoj
En stor stark
Fan va gött för dig! :yoparty

Ja vill oxå slå mig o bli skrubbad på rumpan av någon söt kvinnlig! sjuksköterska, nån som vill ut o svina lite hojj!?0=? :död

Skrutten

Gudomlig sporthojare
Gick med
9 Jul 2004
Hoj
Ducati Monster 696
Gott att höra att det "bara" blev ortos. Livet blir mycket enklare med en sån istället för gips.

Ha det gott hemma i soffan nu och njut av friden så länge du kan..
(Snart bli're fest hos dig serru :) )

henq

hc-devil
Gick med
19 May 2003
Hoj
KTM 690 SMC R & Honda TRX 250 EX
Mr_Nilsen skrev:
Ja vill oxå slå mig o bli skrubbad på rumpan av någon söt kvinnlig! sjuksköterska, nån som vill ut o svina lite hojj!?0=? :död

kan vi ordna! jag känner till några fina grusvägar men den här gången får DU köra först så kommer jag efter :7peta
:hihi

Gôtt å höra att du e hemma Classe

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Tack allesammans !!!

HC devils will ride again :yoparty

Här kommer lite bilder.

1.Sveriges snabbaste rullstol
2.Mark är en konstnär.
3.Men uppenbar talang
4.Roomies
5.Utsikt

Bifogat

• Bild 003 (Large).jpg
    Bild 003 (Large).jpg
    68.3 KB · Visningar: 66
  • Bild 004 (Large).jpg
    Bild 004 (Large).jpg
    62.8 KB · Visningar: 75
  • Bild 005 (Large).jpg
    Bild 005 (Large).jpg
    87.3 KB · Visningar: 93
  • Bild 008 (Large).jpg
    Bild 008 (Large).jpg
    92.6 KB · Visningar: 95
  • Bild 009 (Large).jpg
    Bild 009 (Large).jpg
    78.9 KB · Visningar: 72

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
Skönt att se att du är hemma och på bättringsvägen!!
Var och kollade på en Retard i dag, men prutade multum så vi får se om det blir ngt.
Har annars fler på gång.. Du måste bli frisk snart så du kan lära mig "alla dina konster" Förutom att köra i backen å slå sig!! (det kan jag redan!!)

Lister

Slösare
Gick med
8 Jun 2005
Hoj
En stor stark
Långa farbron skrev:
Tack allesammans !!!

HC devils will ride again :yoparty

Här kommer lite bilder.

1.Sveriges snabbaste rullstol
2.Mark är en konstnär.
3.Men uppenbar talang
4.Roomies
5.Utsikt

Fan e alla snygga sjuksköterskor ?! Va dom inte o drog i tjejtelefonen ? ;)

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Tråkigt att höra Långis sen som vanligt som jag är :rolleyes:

du är snart på benen igen :tummenupp

angående grus körning så tycker jag att motarder gör sig riktigt bra där ju går ju att piska riktigt ordentligt så länge man har hyfsade däck till det allså bra fram däck gärna pirreli Mt21 och så ett halvkast bakdäck så det går ordentligt på ställ :hihi men en pösor duke och folk som ligger ivägen är ju aldrig bra

så upp och hoppa så kör vi is racing i vinter :fyllisar

Snigel

juckar å snurrar å bär mig åt
Gick med
6 Apr 2004
Hoj
ZX10R
Miljön på östra tar ju ned en så man tappar gnistan totalt har man då otur å får fula sköterskor kanske man aldrig kommer därifrån.
Man vaknar tjugo år senare i en grå cell med stomipåse, tvångströja, stelopererad överallt samt kastrerad var glad att du är hemma igen Lången :)

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Långa Farbrorn 2.0

Nu är Långis inne på sjukan igen. Han har fått lite för mkt av nåt i knäet. Kan ha varit var, ledvätska eller nåt helt annat. Med hjälp av nåt titthål o grejjer så fick dom ut skiten.

Därav hans frånvaro.

Över och ut, spruta och skjut!

Mark

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Nu är Farbron V2 hemma igen.

Fick åka till akuten i fredags efter att min mamma tjatat på mig,hade fått feber på onsdagen och knät svullnade upp,låg som en liten sork på torsdagen och sov det mesta orkade inte mer än att spamma en 3-4 inlägg.

Nåväl inne på akuten så var det punktering av knä överst på listan,den snälle läkarkanditen stack mig i knät och den elake läkaren försökte pressa ut saker ifrån knät vilket funkade sådär......

Nåväl ny rötgen och inläggning blev medecinen på fredags natten.

Lördags morgon blev det dax att öppna knä och spola ur det,sen följde helgen ett fast schema med STORA sprutor med penecelin och feberkoll var 8 timme.

Men vi hade iaf fest i dagrummet på lördagskvällen ,vi låg i våra sängar framför tv och drack kall Vichey neuvo (citrus) och kollade på Croccodile Dundee ,jag, Calle och Stefan.

Sen fick vi en ny rumskramrat på natten... Sten-Åke,som var alkoholist och som inte gillade att sitta upp,han gillade inte heller att duscha,äta eller att byta kläder,eller något som inte innehöll smärtstillande,sprit eller någon annan form av droger.

Vi fick lära oss ord som "Vård-fascist" och "gnäll-kärring" av Sten-Åke.

I går sa dom till mig att jag skulle få komma hem idag,idag sa dom att jag skulle få komma hem i morgon,vilket gjord en glad Farbror sur.

Kontenta:

Jag är hemma igen.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM