MickeZX7R
Posör
.. allt är Tammers fel.
Fredagsstämning på SH bara.Tom trådar som handlar om Tammer ballar ur.
Håller med om Birger/Hell men Tammer trollade/fiskade nog en hel del.Personligen tror jag varken Tammer eller Birger var ute efter att trolla.
Det fanns faktiskt ett och annat inlägg där det visades prov på eftertanke och intresse.
Jag tror tyvärr båda hade ramlat in i ett gammeldags vänstertänk att USA och dess allierade är onda, och då måste såklart deras motståndare vara de goda. Sedan krävs inte mycket bekräftelsebias för att trilla in i en filterbubbla där man dras djupare och djupare ner i Putins propaganda.
Det fanns också ett och annat inlägg som tydde på motsatsen. Ibland var han uppenbart medveten om att han motsade sig själv även om han försökte snacka bort det, och det är svårt att tolka på annat sätt än att han trollade medvetet.Personligen tror jag varken Tammer eller Birger var ute efter att trolla.
Det fanns faktiskt ett och annat inlägg där det visades prov på eftertanke och intresse.
Tänkte mer att när man är 18 är någon som är 40 sjukt gammal och bara tänker säkerhet. När man själv är 40(+) så tycker man att 18åringar borde kamma sig och köpa sig ett jobbHaha hjälm?
När man närmar sig 60 tycker man att 40-plusare kunde slappna av och leva lite och inte vara så j@vla penga- och karriär-kåta.Tänkte mer att när man är 18 är någon som är 40 sjukt gammal och bara tänker säkerhet. När man själv är 40(+) så tycker man att 18åringar borde kamma sig och köpa sig ett jobb
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |