Vad har ni kommit fram till efter 7 sidor där medlemmarna staplat upp sin fordonspark?
Vad gäller motorcyklar har jag hållit mig till italienska.
Ägt några italienska bilar. Första var en Alfa och den senaste en Abarth. Där mellan har det varit tyska bilar. Just nu är bilparken tysk. Jag tittar ibland efter något intressant italienskt.
Oavsett härkomst har allihopa varit opraktiska utom en. Det verkar vara en gemensam nämnare att bilarna är opraktiska. Det är så att säga ingen prioritet i livet med praktisk bil för min del.
Största slutsatsen jag dragit är att folk här på SH äger en JÄVLA massa fordon! Och i många fall är de inga billiga pjäser heller. Roligt för er alla
Näe väl? Flest prylar när man dör vinner har jag fått lära mejMånga har förvånansvärt många fordon i sin ägo samtidigt är något jag också har slagits över när man följt motorforum genom åren. Bästa rådet man kan ge är att man ska hålla det enkelt. Inte ha för många ägodelar. Tillslut är de dom som äger dig......
Mitt innehav är lite galet men vad skall man göra när man är ett passionerat Gear head
Kawasaki ZX9r 1994 White Edition (Älskat streetfighterbygge ifrån 09/10) kommer aldrig att säljas.
Kawasaki ZX9r 1995 Green Edition (Streetfighterbygge som snart är klart) kommer aldrig att säljas
Kawasaki VN 1500 1999 (Ett snedsteg men var billig)
Honda GL 1000 1975 (Vem vill köra en sån??) Men priserna börjar stiga på första årsmodellen.
Aprilia rsv 1000 2002 (Streetfighter med Öhlinare och Falcon ram) Har pockat på min uppmärksamhet i 6år
Honda SP1 2001
Suzuki GSX-R 1000 2004 lågmilare i toppskick
Jeep Wrangler Unlimited 2015
Jeep Wrangler 1991 (Totalrenoverad höjd 6tum o 37 tums hjul) Kommer aldrig att säljas
Jeep Cherokee 1997
Jeep Grand Cherokee 2003
Mercedes 350 CGI 2011 cabriolet
BMW 635 Csi 1983 Samlarbil o kommer aldrig att säljas
Puuh
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION