Esquire
Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Mercedes låter ju extremt vackert också...Dez skrev:Svenskt, japps eller audi är det enda som kommer på fråga
Mercedes låter ju extremt vackert också...Dez skrev:Svenskt, japps eller audi är det enda som kommer på fråga
Dez skrev:Ford klingar nästan lika illa som Opel i mina öron.
Svenskt, japps eller audi är det enda som kommer på fråga
He he he,värsta baxarsmällan juTherudeboy skrev:Jeep Cherokee 2.5TD -95 är inhandlad för vintern, byts antagligen mot en nyare eller något annat jeepaktigt till våren/sommaren.
Therudeboy skrev:Det gör det i mina med, men man köper bil efter plånboken inte namnen
Köp en Audi 100 C4 då, går få för runt 20k, Toyota Camry från 92 är också hyffsade bilar och letar du tillräkligt noga så hittar du någon 850 från 92 för runt samma peng.
Ismannen skrev:tog o inhandlade en renault 5 som halksläde..
tycon1 skrev:Jag förstår inte varför man köper en sk. vinterbil?
OK om man har den till att räjsa, och köra på sjöarna med...men vad är meningen med att köpa en 'andra' bil för ett par lax och köra osäkert? när man kanske har en nyare och bättre bil med nymodigheter som antispinn system, abs bromsar och styrservo?
Nej men ärligt talat..vad är tanken med det hela? jag som alltid trott att det är bäst att ha en 'bra' bil på vintern, och att det är då den behövs som mest..
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|