Vad har hänt med sporthoj?!

Status
Ej öppen för fler svar.

Veritas

Far beyond driven
Gick med
28 May 2006
Hoj
Nada
Men grabbar!!!
Har gör en stackars brewd sina taffliga oseriösa försök att få tråden att spåra ur, men vad händer? :(

ett gäng seriösa grabbhalvor med hög moral, ser till att tråden återgår till sitt seriösa gnällande... :huvet :arsele :mad:
Jag ger upp...
Sluta gnäll kvinna!!! :tummenupp

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Är det färdiggnällt nu?

Jag föreslår att vi alla lägger vår energi på att läsa och berika de trådar som faktiskt har lite substans.

Last edited:

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Är det färdig gnällt nu?

Jag föreslår att vi alla lägger energi på att läsa och berika de trådar som faktiskt har lite substans.

Inte för att jag vill gnälla, men skriv-i-hop-ffs! :tungan

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Hoj
bilringar och hängröv
särskrivning verkar vara gemene mans handikapp nuförtiden....

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
VFR 800
Det enda som jag tycker är tråkigt är att så många börjar kalla det för moralhoj och liknande, gapa om moralkärringar och att det var bättre förr. De flesta av dom som skriker högst var ju inte ens medlemar förr. Ju nyare man är desto mer vet man o desto högre gapar man. Det har under hela tiden jag varit medlem alltid funnits olika läger angående det är ok att brazza satan överallt, eller om man ska visa hänsyn i trafiken. Det är u inget konstigt, det är flera tusen medlemmar och allt vi har gemensamt är att vi gillar att köra hoj, men det innebär inte att jag håller med varenda tomte som säger/skriver något idiotiskt.
Som jag ser det så är det de som gnäller som skapar den dåliga stämningen.Det bästa vore väl att bara logga ut om man tycker att det är för mycket moralkärringar här

Rappe

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2007
Hoj
Yamaha&Kawasaki
Det enda som jag tycker är tråkigt är att så många börjar kalla det för moralhoj och liknande, gapa om moralkärringar och att det var bättre förr. De flesta av dom som skriker högst var ju inte ens medlemar förr. Ju nyare man är desto mer vet man o desto högre gapar man. Det har under hela tiden jag varit medlem alltid funnits olika läger angående det är ok att brazza satan överallt, eller om man ska visa hänsyn i trafiken. Det är u inget konstigt, det är flera tusen medlemmar och allt vi har gemensamt är att vi gillar att köra hoj, men det innebär inte att jag håller med varenda tomte som säger/skriver något idiotiskt.
Som jag ser det så är det de som gnäller som skapar den dåliga stämningen.Det bästa vore väl att bara logga ut om man tycker att det är för mycket moralkärringar här

Ja att man gnäller kan skapa dålig stämmning på forumet!
Men forumet heter sporthoj.com
Tyvärr tror jag att det för att det är det är för många som har följt ditt råd och loggat ut som har gjort att forumet e mindre kul?
Men det e kanske tidens tand?
Det e kanske slut med sporthojar! Och att man kan lägga en burnis utanför donken!!
Nu står moraltanterna och skriker att det e inte ok!
Det e inte ok och åka 30plus på bulten!
Kanske dags att döpa om sporthoj.com till något annat?
"Vi som vill glida runt o hålla hastigheten och alldrig bryta mot lagen.com"

enrosabil

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2012
Hoj
En massa gammalt mög.
Ja att man gnäller kan skapa dålig stämmning på forumet!
Men forumet heter sporthoj.com
Tyvärr tror jag att det för att det är det är för många som har följt ditt råd och loggat ut som har gjort att forumet e mindre kul?
Men det e kanske tidens tand?
Det e kanske slut med sporthojar! Och att man kan lägga en burnis utanför donken!!
Nu står moraltanterna och skriker att det e inte ok!
Det e inte ok och åka 30plus på bulten!
Kanske dags att döpa om sporthoj.com till något annat?
"Vi som vill glida runt o hålla hastigheten och alldrig bryta mot lagen.com"

http://forum.svmc.se/content.php

Hell

Mobilis in mobil
Gick med
5 Jul 2007
Hoj
BMW R1200GS Adv -09. Ural Ranger -15. Royal Enfield Classic 500 -19.
Jag körde en riktig goding en gång, det var ett jävla äventyr.

Osäker på om hon skulle uppskatta att bli kallad hoj bara.

Äventyrshoj, lite som folk som köper en defender och det första dom gör är att montera snorkel.

Jag har inte monterat snorkel men det skulle faan behövas ibland!

Hell

Mobilis in mobil
Gick med
5 Jul 2007
Hoj
BMW R1200GS Adv -09. Ural Ranger -15. Royal Enfield Classic 500 -19.
Sen ser jag för övrigt samma tendens i den här tråden som i alla andra trådar. Kolla folks profilbilder. Det är BARA sporthojåkare som klagar. Drama queens....... Skriv något vettigt istället. Dom enda som skriver bra prylar i den här tråden är ju tjejerna. Och jag vet inte HUR många gånger (manliga) sporthojsåkare på forumet vräkt ur sig att tjejer inte har på en motorcykel att göra. Guess what. Det har dom.....! :)

Danken

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2010
Hoj
Husaberg FS570
Sen ser jag för övrigt samma tendens i den här tråden som i alla andra trådar. Kolla folks profilbilder. Det är BARA sporthojåkare som klagar. Drama queens....... Skriv något vettigt istället. Dom enda som skriver bra prylar i den här tråden är ju tjejerna. Och jag vet inte HUR många gånger (manliga) sporthojsåkare på forumet vräkt ur sig att tjejer inte har på en motorcykel att göra. Guess what. Det har dom.....! :)

Min son.......

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Ny dag nya tag. Nu fokuserar vi på att få SH roligare där alla bidrar.

Stänger nu tråden.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...