Det enda som jag tycker är tråkigt är att så många börjar kalla det för moralhoj och liknande, gapa om moralkärringar och att det var bättre förr. De flesta av dom som skriker högst var ju inte ens medlemar förr. Ju nyare man är desto mer vet man o desto högre gapar man. Det har under hela tiden jag varit medlem alltid funnits olika läger angående det är ok att brazza satan överallt, eller om man ska visa hänsyn i trafiken. Det är u inget konstigt, det är flera tusen medlemmar och allt vi har gemensamt är att vi gillar att köra hoj, men det innebär inte att jag håller med varenda tomte som säger/skriver något idiotiskt.
Som jag ser det så är det de som gnäller som skapar den dåliga stämningen.Det bästa vore väl att bara logga ut om man tycker att det är för mycket moralkärringar här
Ja att man gnäller kan skapa dålig stämmning på forumet!
Men forumet heter sporthoj.com
Tyvärr tror jag att det för att det är det är för många som har följt ditt råd och loggat ut som har gjort att forumet e mindre kul?
Men det e kanske tidens tand?
Det e kanske slut med sporthojar! Och att man kan lägga en burnis utanför donken!!
Nu står moraltanterna och skriker att det e inte ok!
Det e inte ok och åka 30plus på bulten!
Kanske dags att döpa om sporthoj.com till något annat?
"Vi som vill glida runt o hålla hastigheten och alldrig bryta mot lagen.com"