Vad har hänt med sporthoj?!

Status
Ej öppen för fler svar.

Gearbox

Träffar apex med slumpmässig precision
Gick med
24 Feb 2010
Hoj
ZX10R
Jag är kluven, jag har ett bilforum som startsida (skitsamma vilket forum), det tar mig i snitt 30 sekunder per dag att skumma igenom vad som har hänt, sen går jag över på SH som sen står på i princip hela arbetsda´n. Självklart önskar man att man fick garva oavbrutet men så funkar det ju inte. Kan någon länka mig till ett motorforum som ens kommer i närheten av det här?

Trodde väl det

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Det där tror jag är en modern myt, ja det säljs mycket färre NYA sporthojar (vilket alltid har varit relativt få), men folk har inte avregistrerat 2-30 år gamla sporthojar över en natt, motardfolket har inte heller slutat köra.

Däremot har jag träffat ett 10-tal sporthojsåkare som har konton här, men som inte vill vara aktiva pga all moralpanik här.

Ja det är nog sant som du säger.

Ska se om jag kan få ihop en anonym enkät där man frågar alla besökare om vad man vill se mer av på sh, och vad man vill ändra på.

Jag vill självklart ha ett roligare SH. Trist om folk tror det bara är surkukar på sajten som ska predika om allt.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Jag är kluven, jag har ett bilforum som startsida (skitsamma vilket forum), det tar mig i snitt 30 sekunder per dag att skumma igenom vad som har hänt, sen går jag över på SH som sen står på i princip hela arbetsda´n. Självklart önskar man att man fick garva oavbrutet men så funkar det ju inte. Kan någon länka mig till ett motorforum som ens kommer i närheten av det här?

Trodde väl det

Låt nu gnällisarna tro dom ha rätt så de kan sova gott :D

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Måste du vara så seriös? Skärp dig!! :7peta

Min erfarenhet visar att den blir sur först efter att den doppats.

Skulle det vara så att någon pojkvän hävdat att den är det till följd av humöret, är jag rädd att du både blivit bedragen och tillika lurad.:D

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
jag behöver ingen hjälp, klarar mig finfint på egen hand! :D

Men Money, det är ju inte att hjälpa dig som det gäller! :lol Mycket kan de nog kalla dig, men surkuk kan omöjligt gälla dig! :rofl
Så, vem är det som behöver hjälp? :va :7peta :D

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Ja det är nog sant som du säger.

Ska se om jag kan få ihop en anonym enkät där man frågar alla besökare om vad man vill se mer av på sh, och vad man vill ändra på.

Jag vill självklart ha ett roligare SH. Trist om folk tror det bara är surkukar på sajten som ska predika om allt.

Ett alternativ är väl annars att alla som väljer Hoj: BMW jadajada hamnar i en isolerad SMC-del ;)

*Varför får jag inte trycka gilla? Får permission error varje gång?

Klubba

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Apr 2007
Hoj
Street Triple 765 Moto2, K1200S
Ni måste lägga ner det här med tron att massor bli bannade. Jag är den som sköter banningar och jag kan räkna på ena handen hur många som blivit bannade senaste året. Och det är ofta samma personer under olika konton.

intressant med tanke på att man flera gånger sett andra mods hota med banning

MrsZ

Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Nej sötnöt, bara de som välkomnar tjejerna i Jag är ny-forumet. Resten av forumet är fritt fram, för mig. :D :krama

Hahaha :lol Jag måste ju säga att det är jävligt smart att fråga :ligga till ny tjej som har sambo som är medlem. :tummenupp :rofl :rofl Säkert ett framgångsrikt koncept.... :lol
Vissa är väldigt puttinuttiga med vem de är ihop med, :tråkad medan andra inte skyltar med vilket nick som är partnern...

Lason

Smålänning
Gick med
3 Sep 2009
Hoj
Yamaha XT660R -07, Suzuki GS500 -78 & Honda CB125 Twin -79
Finns ju en "glöm aldrig den här tråden" tråd, där finns kvalitetsläsning!

MrsZ

Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Ett alternativ är väl annars att alla som väljer Hoj: BMW jadajada hamnar i en isolerad SMC-del ;)

*Varför får jag inte trycka gilla? Får permission error varje gång?

Nä nu jävlar!!! :smasha :mad:
Det är ok om ni mobbar mig för att jag är chey, eller för att jag är 'gammal', men inte jävlar ska ni ge er på min literklubba!! :gnissla Där går gränsen!!! Den är en sporthoj (alt. sporttourer). Aldrig hört talas om Boxer-cup? :dummer
Bara för att det har kommit nyare och snabbare sporthojar, så var min helt ok när den gjorde entré på 90-talet! :kär

Gå och mobba någon annan! :hej Ge fan i min hoj! :gnissla

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Det är ok om ni mobbar mig för att jag är chey, eller för att jag är 'gammal', men inte jävlar ska ni ge er på min literklubba!! :gnissla Där går gränsen!!! Den är en sporthoj (alt. sporttourer). Aldrig hört talas om Boxer-cup? :dummer
Bara för att det har kommit nyare och snabbare sporthojar, så var min helt ok när den gjorde entré på 90-talet! :kär

Finns det originalfästen till packväskor till din hoj?

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82

Du kan få bli undantaget, gammal och chey vet inte bättre ;)

MrsZ

Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Finns det originalfästen till packväskor till din hoj?

Hysssch!!! Det sitter inte några fästen för packväsker på den nu. Men det går att skaffa BMW-fästen till den, har jag hört. Jag skulle vilja göra som Rockmorsan och dra till Ringen. Någon toppbox kommer jag aldrig någonsin montera, och jag får inte rum med så mycket i tankväskan :gnissla, så kaaanske sidoväskor..... :rodnar

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...