Inte personlig kritik Swedie!
Däremot är det knappast 20% + ökning i busa-sporthoj-motard-folk?
Snarare BMW-touring-reflexväst som ökat 40% och sporthojsfolk blivit tystade/bannade/loggat ur för gott.
Nu är det väl Egmont eg. som styr, och dom har väl inte samma målgrupp som du hade en gång i tiden.
Angående "Skapa trådar med vettigt innehåll.", så är det absolut inte dom som byggde SH.com-själen, det var dom tramsiga urspårade trådarna. Det är dom trådarna folket minns, och dom verkar inte längre vara tillåtna.
Däremot skulle det vara väldigt intressant med statistik på postade inlägg kvällar/nätter, jag upplever att det tvärdött de klockslagen.
Ni måste lägga ner det här med tron att massor bli bannade. Jag är den som sköter banningar och jag kan räkna på ena handen hur många som blivit bannade senaste året. Och det är ofta samma personer under olika konton.
Sedan styr Egmont enbart annonser / ekonomi. De har gett mig fullt förtroende att driva sajten vidare på det sätt jag tror är bäst. Målet är inte enbart antal besökare. Det har jag sagt åt dom flera gångr, utan jag söker kvalitet. Inte bars kvantitet på antal medlemmar och inlägg. Det är min filosofi.
Sedan så är tyvärr sporthoj som mc-kategori på väg neråt i populäritet. Så fler behövs på sajten för aktivitet. Därav inget krav på sporthojar enbart för att delta. Men touringnissar bör ju fundera en gång till innan registrering i med att sajten heter sporthoj.com.
Ska försöka gräva lite i statistiken och se om det är färre trådar nu mot förr.
En orsak till detta tror jag isåfall är just att det inte är lika intressant längre. Precis som sporter lider i dåliga ekonomiska tider så slår det även mot dyra s.k. hobbys som sporthoj är. Det är rekreation med adrenalin och tjock plånbok. Finns mindre av det idag mot ett antal år sedan...