Vad har hänt med sporthoj?!

Status
Ej öppen för fler svar.

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Hoj
bilringar och hängröv
sporthoj är vad det alltid varit. är nog bara du själv som mognat lite....

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Hoj
bilringar och hängröv
Jag vågar inte vara rolig lägre:(
Jag har blivit bannad 2 ggr och måste sköta mig:4skrika

inget att vara rädd för min son. Se bara på PeterNorth, nån som blivit mer bannad får man leta efter(eller har jag missat nåt), och som dessutom fått komma in i finrummet igen. Undra vems drule han smekte :tummenupp

mojja83

Guest
Sporthoj är ett forum där alla är värst vet mest och kan bäst.
Sedan har vi moralkärringarna som inte vet ett skit kan ingenting och är helt blåsta.

Bäddat för tjafs ännu ett decenium :huvet

HCN

gnicararysålbmaet
Gick med
15 Jun 2011
Hoj
GråMorrandeGatslampa®
Sporthoj är ett forum där alla är värst vet mest och kan bäst.
Sedan har vi moralkärringarna som inte vet ett skit kan ingenting och är helt blåsta.

Bäddat för tjafs ännu ett decenium :huvet

Tyvärr samsas dessa utomordentiga egenskaper allt som oftast i en och samma individ(er)..

G-man

FÖR tillfället ej B-NNAD
Gick med
12 Jul 2007
Hoj
Thunderace & FZ750
Ja va f-n är det som har hänt med det här forumet! Folk gnäller så förbannat numera! Jävla kärringar är dom allihop! (Utom alla kvinnliga medlemmar då förståss.)

De allra värsta gnällkärringarna får t.o.m. för sig att starta gnälltrådar och tror att det muntrar upp stämniningen här!

Har alla blivit vuxna på en o samma gång eller va f-n är det som sker? Skärp Er nu!

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Ja va f-n är det som har hänt med det här forumet! Folk gnäller så förbannat numera! Jävla kärringar är dom allihop! (Utom alla kvinnliga medlemmar då förståss.)

De allra värsta gnällkärringarna får t.o.m. för sig att starta gnälltrådar och tror att det muntrar upp stämniningen här!

Har alla blivit vuxna på en o samma gång eller va f-n är det som sker? Skärp Er nu!

Sluta gnäll!

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
Du tror inte det kan bero på det usla vädret den här sommaren, den dyra bensinen och alla sopprötter till politiker? :glömdet

Ja va f-n är det som har hänt med det här forumet! Folk gnäller så förbannat numera! Jävla kärringar är dom allihop!...

Rappe

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2007
Hoj
Yamaha&Kawasaki
Undrar hur många forum det finns för mcåkare som tycker att man ska framföra en mc precis som sverikes lag föreskriver?
Det kan inte finnas många eftersom det känns ibland att alla moralgubbar har reggat sej här och gör sitt bästa för att klanka ner på alla som vill köra inspirerat ibland och inte bara ligga i kön på favoritvägen!

Tittade in en stund i smcforumet och ok! Jag fattar varför dom inte vill hänga där!
Det va faan inte kul:D

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Men grabbar!!!
Har gör en stackars brewd sina taffliga oseriösa försök att få tråden att spåra ur, men vad händer? :(

ett gäng seriösa grabbhalvor med hög moral, ser till att tråden återgår till sitt seriösa gnällande... :huvet :arsele :mad:
Jag ger upp...

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
hahahaha WORD!!! :tummenupp

Men grabbar!!!
Har gör en stackars brewd sina taffliga oseriösa försök att få tråden att spåra ur, men vad händer? :(

ett gäng seriösa grabbhalvor med hög moral, ser till att tråden återgår till sitt seriösa gnällande... :huvet :arsele :mad:
Jag ger upp...

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...