Det var ett eländigt gnäll att inte alla bombar satan hela tiden,, vell här bjuder jag på ett gott skratt pga idiot åka..
Ber om ursäkt först för att åkningen skedde på en skitig 250, o en motard på köpet,, till o med 2T hujeda mej:-//
NÅ var ute på en sedvanlig runda på ca 15-20 mil på min 2T motard med cross motor som nu har rullat ca 600 mil utan att rasa en endaste gång,, Alla vet ju att en 2T cross fan inte håller 100 meter på landsväg den exploderar DiReKt!!!!
Ja Jo så var det,, var som sagt ute o körde små roliga Dalslänska asfalt;s vägar o stog väll på så gott jag orkar o vågar"" skulle någon av er liter förare se mej skrattade ni säker er fördärvade"" Nåväl back upp o backe ned 3 millioner tvära kurvor rullgrus koskit bark o all annan tänkbar skit på dessa små fina vägar.
Så småning om kommer jag för bi ett fint finskt timmer hus i en skogs glänta har väll kanske dubbla lagliga hastigheten och tittar upp på huset ca 1-3 sek när jag tittar framåt igen
ja vad fan då????? jo en jävligt tvär kurva..
Nyper bromsarna rätt i bott och konstaterar att detta skiter sig helt klart släpper bromsarna lägger ned så my jag vågar ända tills diket kommer där rätar jag upp o drar rakt ned
. I botten på diket är det ca 30-40 cm vatten gegga slem skit o allt annat blött äckligt klibbigt o skitigt helvete.
Jag klarar mej från att vurpa ser bara ut som jag har kört gottland grand national eller september kåsan
,, uppe i trädgården står en man o ser mycket bekymrad ut med alla rätt antagligen han vet ju inte att det gick bra på alla vis,, J-äligt skämmit i allafall av från hojen o hjälper till upp ur diket"" motard däck drar vääääldigt dåligt i gytja
.
Uppe på vägen så upp på hojen o iväg det är ju en cross hoj så dom håller ju att fara i skog o mark utan att det sprutar plast o skit i luften så fort dom ligger ned
Eldar på för att komma där ifrån och kommer bort i ett kurvigt parti ca 500-700 meter längre bort lägger ned hojen o vad händer då
jo
igen
.
Däcken var ju fulla med skit o det fäster vääääääldigt dåligt på asfalt vurpan är ett faktum
bägge hjulen rakt ut i skogen samtidigt på tvären,,,, SOM TUR ÄR är det vatten i det diket med inte F-N blev jag renare inte hojen heller,, Nu är den en gegga moppe helt klart,, släpar upp skrotet på vägen en gång till o konstaterar att växelspaken är lite krökt skrapar lite på bakskärmen o kylar vinge samt framskärm,, Ett plast kit komplett kostar 500;- i england BILLIGT
nå väl med stukat skälvförtroende blöt o skitig börjar den långa resan hemåt kommer hem tvättar o skrotet skrattar lite för mej skälv hur jävla dum man kan vara ibland
..
och nej jag har inte varit hos doktorn då jag har vurpat o brutit det mesta som finns i kroppen på cross banor genom åren..
mvh