Vad har hänt med sporthoj?!

Status
Ej öppen för fler svar.

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Nu har inte jag haft mitt konto sen dackefejden, men det har alltid funnits seriösa och vettiga diskussioner.. så där ser jag ingen jätteskillnad.

Skillnaden är däremot att de där riktiga flum/urspårade trådarna har försvunnit.
Och det beror på att åtminstone ett tag i våras så blev folk bannade och trådar låstes DIREKT när det blev lite drag i trådarna.

Så alla "orginal" och därmed mkt humor har försvunnit från siten.

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Nu har inte jag haft mitt konto sen dackefejden, men det har alltid funnits seriösa och vettiga diskussioner.. så där ser jag ingen jätteskillnad.

Skillnaden är däremot att de där riktiga flum/urspårade trådarna har försvunnit.
Och det beror på att åtminstone ett tag i våras så blev folk bannade och trådar låstes DIREKT när det blev lite drag i trådarna.

Så alla "orginal" och därmed mkt humor har försvunnit från siten.

man_ska_vara_serios.jpg

2Wheeldrive

Nu kör vi!
Gick med
9 Mar 2005
Hoj
BMW 850 GSA Triumph T100 Bonneville
Jag vågar inte vara rolig lägre:(
Jag har blivit bannad 2 ggr och måste sköta mig:4skrika

moddlaren

Guest
Det var ett eländigt gnäll att inte alla bombar satan hela tiden,, vell här bjuder jag på ett gott skratt pga idiot åka..

Ber om ursäkt först för att åkningen skedde på en skitig 250, o en motard på köpet,, till o med 2T hujeda mej:-//

NÅ var ute på en sedvanlig runda på ca 15-20 mil på min 2T motard med cross motor som nu har rullat ca 600 mil utan att rasa en endaste gång,, Alla vet ju att en 2T cross fan inte håller 100 meter på landsväg den exploderar DiReKt!!!!

Ja Jo så var det,, var som sagt ute o körde små roliga Dalslänska asfalt;s vägar o stog väll på så gott jag orkar o vågar"" skulle någon av er liter förare se mej skrattade ni säker er fördärvade"" Nåväl back upp o backe ned 3 millioner tvära kurvor rullgrus koskit bark o all annan tänkbar skit på dessa små fina vägar.

Så småning om kommer jag för bi ett fint finskt timmer hus i en skogs glänta har väll kanske dubbla lagliga hastigheten och tittar upp på huset ca 1-3 sek när jag tittar framåt igen:brinnerup ja vad fan då????? jo en jävligt tvär kurva..

Nyper bromsarna rätt i bott och konstaterar att detta skiter sig helt klart släpper bromsarna lägger ned så my jag vågar ända tills diket kommer där rätar jag upp o drar rakt ned:crash:crash. I botten på diket är det ca 30-40 cm vatten gegga slem skit o allt annat blött äckligt klibbigt o skitigt helvete.

Jag klarar mej från att vurpa ser bara ut som jag har kört gottland grand national eller september kåsan:D:D,, uppe i trädgården står en man o ser mycket bekymrad ut med alla rätt antagligen han vet ju inte att det gick bra på alla vis,, J-äligt skämmit i allafall av från hojen o hjälper till upp ur diket"" motard däck drar vääääldigt dåligt i gytja:rolleyes::rolleyes:.

Uppe på vägen så upp på hojen o iväg det är ju en cross hoj så dom håller ju att fara i skog o mark utan att det sprutar plast o skit i luften så fort dom ligger ned:rofl Eldar på för att komma där ifrån och kommer bort i ett kurvigt parti ca 500-700 meter längre bort lägger ned hojen o vad händer då:confused::confused: jo:crash:crash:crash igen:dummer.

Däcken var ju fulla med skit o det fäster vääääääldigt dåligt på asfalt vurpan är ett faktum:brynad bägge hjulen rakt ut i skogen samtidigt på tvären,,,, SOM TUR ÄR är det vatten i det diket med inte F-N blev jag renare inte hojen heller,, Nu är den en gegga moppe helt klart,, släpar upp skrotet på vägen en gång till o konstaterar att växelspaken är lite krökt skrapar lite på bakskärmen o kylar vinge samt framskärm,, Ett plast kit komplett kostar 500;- i england BILLIGT:tummenupp:tummenupp

nå väl med stukat skälvförtroende blöt o skitig börjar den långa resan hemåt kommer hem tvättar o skrotet skrattar lite för mej skälv hur jävla dum man kan vara ibland:brynad:brynad..

och nej jag har inte varit hos doktorn då jag har vurpat o brutit det mesta som finns i kroppen på cross banor genom åren..

mvh

Last edited:

doodles

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2008
Hoj
600rr-07
Det är för att alla förare med extremt beteende har parkerat i polisens auktionshus (eller var nu hojarna ska stå).

Spiido

Medlem
Gick med
19 Jun 2012
Hoj
En jättesnabb
Det är det här jävla PK, hela Sverige är på god väg att fullkomligt slukas av PK-monstret..

När man inte ens får fråga om brewdarna vill ligga ( :tuttar ) är det illa, nä nan blir diReCT rappad på fingrarna och censurerad med motiveringen om att någon ömtålig själ kan ta illa upp.. men sök hjälp i så fall!:huvet
Löjligt, jävla PK överallt, vem fanken vill ha det, allvarligt talat?

Jag tycker vi bannar alla moderatorer 1 månad så det bli lite liv i luckan igen!:fyllisar

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Vem kan någonsin göra er glada när det bara är fel på alla andra. Det är lätt att gnälla men ingen av er skriver hur SH skulle kunna bli bättre.

Att tillåta spamkonton och onyktert beteende är inte för mig en bra grej eller något som gör en bra sajt. Det är bra att det skräpet minskar. Det är samma klick hela tiden oxå som tror dom är vid baren och kungar oxå. Ska dessa bestämma vad som är roligt? Nja...

Så vad är annars alternativet ni söker som är motsatsen till dagens tydligen så tråkiga SH?

Grejen är att besökarstatisken säger tvärtom mot vad ni vill påstå här..., SH har ökat 20% mot förra året och har sen våras haft ett ökande antal besökare.

Ni behöver bara ta er tiden att skapa intressanta trådar för folk att delta i. Så är allt löst!

Skjut inte över ansvaret på andra bara för att ni har det tråkigt. Skapa trådar med vettigt innehåll.

Henric#13

30 FAT FAST
Gick med
6 Aug 2007
Hoj
2016 Husqvarna 701 Enduro,2013 Ninja 636 såld, 2010 BMW F800R - såld
Sporthoj.com borde bli mer flashback:yoparty

2Wheeldrive

Nu kör vi!
Gick med
9 Mar 2005
Hoj
BMW 850 GSA Triumph T100 Bonneville
Vem kan någonsin göra er glada när det bara är fel på alla andra. Det är lätt att gnälla men ingen av er skriver hur SH skulle kunna bli bättre.

Att tillåta spamkonton och onyktert beteende är inte för mig en bra grej eller något som gör en bra sajt. Det är bra att det skräpet minskar. Det är samma klick hela tiden oxå som tror dom är vid baren och kungar oxå. Ska dessa bestämma vad som är roligt? Nja...

Så vad är annars alternativet ni söker som är motsatsen till dagens tydligen så tråkiga SH?

Grejen är att besökarstatisken säger tvärtom mot vad ni vill påstå här..., SH har ökat 20% mot förra året och har sen våras haft ett ökande antal besökare.

Ni behöver bara ta er tiden att skapa intressanta trådar för folk att delta i. Så är allt löst!

Skjut inte över ansvaret på andra bara för att ni har det tråkigt. Skapa trådar med vettigt innehåll.

Vi har över 50 000 medlemmar och det är bara 20 som har klagat hittills:tummenupp
We love sporthoj.com:yoparty

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Det är det här jävla PK, hela Sverige är på god väg att fullkomligt slukas av PK-monstret..

När man inte ens får fråga om brewdarna vill ligga ( :tuttar ) är det illa, nä nan blir diReCT rappad på fingrarna och censurerad med motiveringen om att någon ömtålig själ kan ta illa upp.. men sök hjälp i så fall!:huvet
Löjligt, jävla PK överallt, vem fanken vill ha det, allvarligt talat?

Jag tycker vi bannar alla moderatorer 1 månad så det bli lite liv i luckan igen!:fyllisar

Haha. PK ska det fan inte vara! Det har ju typ varit SH:s trademark i evigheter att stämningen är lite rå och skämtsam. Så ska det fortsätta vara. :)

Men inom reglerna ang påhopp etc. Det kräver lite mer tänk bakom sitt skämt bara, något flertalet i den här tråden visat att de kan! Hehe

Kul o läsa sarkasmer och dryghet levererad med talang för det. ;)

Fylleskämt och barnsliga skämt som en del dock kör med är just... löjligt och inte önskvärt. Och ska rensas av moderatorer.

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82

Inte personlig kritik Swedie!

Däremot är det knappast 20% + ökning i busa-sporthoj-motard-folk?
Snarare BMW-touring-reflexväst som ökat 40% och sporthojsfolk blivit tystade/bannade/loggat ur för gott.

Nu är det väl Egmont eg. som styr, och dom har väl inte samma målgrupp som du hade en gång i tiden.

Angående "Skapa trådar med vettigt innehåll.", så är det absolut inte dom som byggde SH.com-själen, det var dom tramsiga urspårade trådarna. Det är dom trådarna folket minns, och dom verkar inte längre vara tillåtna.

Däremot skulle det vara väldigt intressant med statistik på postade inlägg kvällar/nätter, jag upplever att det tvärdött de klockslagen.

PeterNorth

Bannad
Gick med
18 Mar 2007
Hoj
KTM 625 -06
Snarare BMW-touring-reflexväst som ökat 40% och sporthojsfolk blivit tystade/bannade/loggat ur för gott.

Angående "Skapa trådar med vettigt innehåll.", så är det absolut inte dom som byggde SH.com-själen, det var dom tramsiga urspårade trådarna. Det är dom trådarna folket minns, och dom verkar inte längre vara tillåtna.

Fylleskämt och barnsliga skämt som en del dock kör med är just... löjligt och inte önskvärt. Och ska rensas av moderatorer.

Resultatet blir då att toleransen minskar och den övermogna nivån sätter käpparna i hjulet. Gubbhoj! :fyllisar

Henric#13

30 FAT FAST
Gick med
6 Aug 2007
Hoj
2016 Husqvarna 701 Enduro,2013 Ninja 636 såld, 2010 BMW F800R - såld
AllUtan sporthoj.com skulle livet suga balle om man inte satt på hojen, får min arbetsdag att bli roligare.:banana

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...