Dåligt med kneg? Tråkigt läge, men ett tips är att skaffa sig hobbys (tror jag det stavas) som inte innefattar datorer, tv-spel eller liknande makapärer utan något som antingen kräver fysisk aktivitet alternativt social aktivitet. Bridge, bingo och boule går dock bort för då blir man bara gammal i förtid.Drysen skrev:jag har gjort ekonomiska prioriteringar vilket innebär att det enda tvåhjuliga fordon jag har är min trampcykel.
Dåligt med kneg? Tråkigt läge, men ett tips är att skaffa sig hobbys (tror jag det stavas) som inte innefattar datorer, tv-spel eller liknande makapärer utan något som antingen kräver fysisk aktivitet alternativt social aktivitet. Bridge, bingo och boule går dock bort för då blir man bara gammal i förtid.
En nackdel med gym är att man blir snygg, fixar en kalaspingla och tänker "henne ska jag leva med resten av livet", plötsligt står man där med lönnfet altanbränna och ett hus som rövar all tid precis som i fallen med mr_sundstrom, Biltmore och Smagatusk.
Du borde kanske skaffa ett årskort på ett gym? Rekommenderas.
Njae, ganska bra med kneg faktiskt. Försöker dock intala mig själv att det är coolt att ha lite besparingar och inte endast en massa prylar.
Ingen som håller på med pole dancing då? Ni borde testa, grym träningsform
Hobbies? Jag är gift. Min lediga tid går till att spela "Skall-den-här-verkligen-ligga-här?"-spelet.
Som många andra här fixa med huset hinner inte mer Jag köpte ett hus för att få ett garage att meka med hojen i de blev ju inte rickigt så!
Adam Ferrera sammanfattar det rätt bra. Ett par år senare har man anpassat sig och man har lärt sig knepen..Är spelet genuscertifierat?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|