BigPhil
Ny medlem
Vad har ni på er under era skinnställ, typ om ni pendlar till jobbet eller är ute på en "sväng"
Ja... alla lustiga svar här:
Alla vettiga svar här:

Phil
Ja... alla lustiga svar här:
Alla vettiga svar här:

Phil
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mr Helmut skrev:2161808Underställ och en långärmad tröja (tunn) om det är kallt, annars en t-shirt utanpå understället.
Fått lära mig, underställ närmast kroppen för att leda ut svettet och bomull utanpå för att suga upp (eller är de fel?)
Sad Glad skrev:2161934...
Så följdfrågan: Vad har ni på er under stället om ni skall hälsa på någon polare och inte vill knata omkring i läderpyjamas eller kallingarna? Packar extra kläder i en väska eller vad?...QUOTE]
Precis, jag kommer att pendla i mitt ställ och jag undrade om det är praktiskt att ha vanliga kläder under. Å andra sidan vill jag inte bli svettig...
Phil
BigPhil skrev:2161940Sad Glad skrev:2161934...
Så följdfrågan: Vad har ni på er under stället om ni skall hälsa på någon polare och inte vill knata omkring i läderpyjamas eller kallingarna? Packar extra kläder i en väska eller vad?...QUOTE]
Precis, jag kommer att pendla i mitt ställ och jag undrade om det är praktiskt att ha vanliga kläder under. Å andra sidan vill jag inte bli svettig...
Phil
Hej Phil och grattis till köpet......
Jag som så många andra har följt vägen till ditt köp och "kännt med dig"......
Ang att ha typ ett par jeans under ett skinnställ så måste jag göra dig besviken......
Det får inte plats............eller ska i alla fall inte få plats......
Stället ska sitta så tight mot kroppen att du på sin höjd får på dig tunna långkalsonger eller underställ.
Det stog en massa om detta i senaste mc-folket.
Har du för stort ställ så kan skydden vrida sig och skada mer än dom gör nytta. Du ska gå som en Orangutang den första tiden i ditt nya ställ eftersom det kommer att töja sig ganska snabbt....
Jag var in på Beviks i Linköping häromdagen och dom hade rätt mycket snygga kläder!!
Ha ett "underbart" liv nu........och kör snyggt........
philsson skrev:2161832får precis plats med fillingar och Tshirt.![]()
Sad Glad skrev:Så följdfrågan: Vad har ni på er under stället om ni skall hälsa på någon polare och inte vill knata omkring i läderpyjamas eller kallingarna? Packar extra kläder i en väska eller vad?
Kahobe skrev:2162011Vad alla blivit seriösa plötligt..??
Ännu ingen som svarat just.. inget...![]()
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning